Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije (CROSBI ID 705050)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina (ur.). 2021. str. 397-408

Podaci o odgovornosti

Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina

hrvatski

Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije

Prelaskom na on-line nastavu u vrijeme pandemije, stručni suradnici, logopedi, audiorehabilitatori, našli su se pred izazovima jer su se javile potrebe za novim metodama rada i izradom prilagođenih on-line nastavnih sadržaja. Novi obrasci komunikacije, kako između odgojno- obrazovnih djelatnika i učenika, tako i između njih i roditelja, otvorili su i nove izazove. U istraživanju provedenom u Poliklinici SUVAG, ispitivanjem verbotonalnih učitelja, logopeda i audiorahabilitatora a u svrhu poboljšanja nastave na daljinu i telerehabilitacije za učenike s oštećenjem sluha i/ili govora, istražile su se prilagodbe i novi oblici didaktičko/ metodičkog i rehablitacijskog rada. U istraživanju se koristio upitnik koji se sastojao se od 2 dijela: 1. Uz Upute o načinu rješavanja upitnika i potvrdu Suglasnosti za sudjelovanje u istraživanju, u prvome dijelu Upitnika ispitanici su odgovarali na pitanja vezana za demografske podatke i 2. dio Upitnika je konstruiran za ispitivanju metoda rada u on–line nastavi i telerehabilitaciji. Korištena je skala Likertovog tipa. Upitnik se sastojao od 15 tvrdnji i ispitanici su ga ispunjavali on-line. U ispitivanju je sudjelovalo 50 djelatnika Poliklinike SUVAG. Istraživanje je pokazalo da postoje mnogi preduvjeti koji se trebaju zadovoljiti da bi se osiguralo uspješno provođenje on-line nastave te da dio tradicionalnih oblika nastave koji se primjenjuju „licem u lice“ nije moguće primjenjivati u on- line nastavi. U radu su pokazani novi oblici rada koji su se u on-line nastavi i telerehabilitaciji pokazali učinkovitima

on-line nastava ; učenici s govorno-jezičnim teškoćama ; učenici s oštećenjem sluha

nije evidentirano

engleski

Virtual environment in the upbringing and education of children with speech and language difficulties and/or hearing impairment - challenges of modern teaching and rehabilitation

nije evidentirano

online teaching ; students with speech and language difficulties ; students with hearing impairment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

397-408.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik

Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina

Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih

1986-9886

Podaci o skupu

XII. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih"

ostalo

25.06.2021-27.06.2021

Sunčana obala, Bugarska

Povezanost rada

Logopedija, Obrazovne znanosti