Disruptivnost u nastavi logike (CROSBI ID 715893)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kardum, Marko
hrvatski
Disruptivnost u nastavi logike
Disruptivne tehnologije (ili disruptivne inovacije) one su tehnologije koje remete postojeće tehnologije i proizvode te njihov odnos prema tržištu i potrošnji. Ukoliko je za održavanje postojećih tehnologija i proizvoda potreban veliki stupanj ulaganja, za disruptivne tehnologije vrijedi upravo obrnuto ; njihova su glavna svojstva dostupnost, praktičnost, povoljnost, ali i visoka razina spekulativnosti. Takve je tehnologije potrebno razmotriti pitamo li se o budućnosti obrazovanja ili kada smo suočeni s obrazovnim reformama poput one koja je trenutno u fokusu u Hrvatskoj. U području obrazovanja ne treba (a možda se i ne smije) očekivati monopol, ali je potrebno analizirati kako disruptivne tehnologije mogu pomoći u unaprjeđenju nastavnog procesa, s naglaskom na nastavu logike. S obzirom na to da je digitalizacija i uključivanje tehnologije jedan od glavnih argumenata provođenja obrazovne reforme, potrebno je utvrditi kako se to najbolje može iskoristiti da bismo ostvarili stvarni kvalitativni pomak u izvođenju nastavnog procesa.
disruptivnost, digitalizacija obrazovanja, nastava logike, tehnologija u nastavi
nije evidentirano
engleski
Disruptivity in Teaching Logic
nije evidentirano
disruptivity, digitalization of education, teaching logic, technology in education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-43.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva: Filozofija, obrazovanje i škola
predavanje
12.12.2019-14.12.2019
Zagreb, Hrvatska