Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu (CROSBI ID 718012)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka ; Punjek, Lucija Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu // Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije. Beograd: Udruženje logopeda Srbije, 2022. str. 84-96

Podaci o odgovornosti

Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka ; Punjek, Lucija

hrvatski

Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu

Ravnatelji škola imaju značajnu ulogu u organizaciji nastave na daljinu. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola i posebnih odgojno-obrazovnih ustanova u kojima se obrazuju učenici s većim teškoćama u razvoju prema nastavi na daljinu koja se provodi u Republici Hrvatskoj tijekom pandemije COVID-19. Također se nastojalo utvrditi postoje li razlike u stavovima ravnatelja redovnih osnovnih škola i ravnatelja posebnih odgojno-obrazovnih ustanova. U istraživanju provedenom početkom 2021. godine sudjelovala su 172 ravnatelja redovnih osnovnih škola i 22 ravnatelja posebnih osnovnih škola u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da su obje skupine sudionika istog mišljenja da je najbolji model obrazovanja za njihove učenike klasično obrazovanje u razredu. Rezultati su također pokazali da postoji velika potreba za dodatnom edukacijom učenika, učitelja i roditelja u vještinama potrebnim za provođenje nastave na daljinu. Ravnatelji su naglasili da je obrazovanje o digitalnoj pismenosti najpotrebnije roditeljima. Ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova su izrazili veće nezadovoljstvo prema institucionalnoj podršci tijekom pandemije COVID-19 nego ravnatelji redovnih škola, a o razini zadovoljstva roditelja novim načinom nastave su imali podjednak indiferentan stav.

pandemija koronavirusa ; ravnatelji osnovnih škola ; nastava na daljinu ; ravnatelji posebnih škola

nije evidentirano

engleski

Attitudes of primary school principals towards distance learning

nije evidentirano

coronavirus pandemic ; primary school principals ; distance learning ; principals of special schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-96.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije

Beograd: Udruženje logopeda Srbije

Podaci o skupu

5. simpozijum logopeda Srbije

predavanje

09.04.2022-10.04.2022

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Pedagogija