Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije (CROSBI ID 722031)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakota, Koraljka
hrvatski
Što smo naučili o nastavi na daljinu u vrijeme pandemije
U Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, u verbotonalnom razredu, stručnjaci raznih profila provode rehabilitaciju i poučavanja uz primjenu verbotonalne metode. U svim odgojnim i obrazovnim aktivnostima kod učenika razvijaju se slušanje te govorno – jezične i komunikacijske vještine koje utječu na kognitivne vještine koje pak razvijaju i šire socijalne vještine. U vrijeme pandemije bio je naročiti izazov nastaviti jednako kvalitetno provoditi sve rehabilitacijske postupke i pri tome uvažavati nove potrebe učenika i njihovih roditelja. U izlaganju ćemo istaknuti one bitne elemente nastavnog i rehabilitacijskog procesa koji su za učenika oštećena sluha i/ili govora u pandemijskim uvjetima omogućili razvijanje aktivnog slušanja i govora, čitanja i razumijevanja pročitanog teksta te razvijanje socijalnih komunikacijskih vještina. Iako su naša iskustva jednaka onima koja su pokazala da je nastava u razredu najprihvatljiviji oblik školovanja za učenike s teškoćama u razvoju, naučili smo dosta o vrijednostima nastave na daljinu koju ćemo moći primjenjivati u raznim uvjetima i nakon pandemije.
online nastava, pandemija, učenici s govorno-jezičnim teškoćama, učenici s oštećenjem sluha
nije evidentirano
engleski
What we learned about distance teaching during the pandemic
nije evidentirano
online teaching, pandemic, students with speech and language difficulties, students with hearing impairment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
208-211.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Željeznov Seničar, Maruška
Ljubljana: MIB
Podaci o skupu
3. strokovna mednarodna (Slovenija, Hrvaška, Črna Gora, Nizozemska, Bosna in Hercegovina, ZDA) konferenca za učitelje in vzgojitelje 2022
predavanje
29.08.2022-29.08.2022
Ljubljana, Slovenija