Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Terapijski pas – podrška obrazovnom okruženju i mentalnom zdravlju djece s teškoćama u razvoju tijekom pandemije COVID-a-19 (CROSBI ID 317523)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Čilić Burušić, Lidija Terapijski pas – podrška obrazovnom okruženju i mentalnom zdravlju djece s teškoćama u razvoju tijekom pandemije COVID-a-19 Časopis za socijalne djelatnosti, 1 (2022), 1; 4, 10. doi: 10.21465/CZSD.2022.1.1.4

Podaci o odgovornosti

Čilić Burušić, Lidija

hrvatski

Terapijski pas – podrška obrazovnom okruženju i mentalnom zdravlju djece s teškoćama u razvoju tijekom pandemije COVID-a-19

Unatrag dva desetljeća sve više raste interes za korištenje terapijskih pasa u obrazovnom okruženju, posebice u radu s djecom s teškoćama u razvoju (Brelsford i sur., 2017). Osnovni cilj istraživanja učinka terapijskih pasa u radu s djecom je prepoznavanje dobrobiti koju taj rad ima za mentalno zdravlje djece, poboljšanje komunikacijskih vještina te njihovu motivaciju za sudjelovanje u rehabilitacijskim i obrazovnim aktivnostima. Iako sve veći broj istraživanja navodi sve češće uključivanje terapijskih pasa u obrazovnom okruženju, praksa se još uvijek ne proučava sustavno (Gee i sur., 2015). Tijekom suočavanja s pandemijom COVID-a-19 te posljedicama potresa u gradu Zagrebu, osim zatvaranja škola, socijalne izolacije, smanjene dostupnosti pojedinih zdravstvenih usluga, pa tako i rehabilitacije djece s teškoćama u razvoju, susreli smo se, očekivano, i s pogoršanjem mentalnog zdravlja djece. Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG u Zagrebu, Ulica kneza Ljudevita Posavskog 10 (u nastavku teksta Poliklinika SUVAG), u kojoj se rehabilitiraju i školuju djeca s oštećenjem sluha i poremećajima govora i jezika, tijekom 2020. i 2021. godine u svom je radu upotrebljavala i tri terapijska psa koja su odigrala značajnu ulogu kao motivatori djece u obrazovnim i rehabilitacijskim aktivnostima te zaštiti mentalnog zdravlja tijekom pandemije.

terapijski pas ; pandemija COVID-a-19 ; djeca s teškoćama u razvoju ; mentalno zdravlje ; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The therapy dog – Support in the educational setting and mental health of children with disabilities during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

therapy dog ; COVID-19 pandemic ; children with disabilities ; mental health ; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2022.

4

10

objavljeno

2975-4798

10.21465/CZSD.2022.1.1.4

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija

Poveznice