Interkulturalno obrazovanje hrvatskih časnika (CROSBI ID 49060)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Andrija, Kozina
hrvatski
Interkulturalno obrazovanje hrvatskih časnika
Hrvatski časnik sve više izvršava neratne vojne zadaće u drugim zemljama i u različitim kulturnim i životnim uvjetima. U provedbi svakodnevnih zadaća koje se postavljaju pred oružane snage javlja se potreba za stalnim razvojem postojećih i stjecanjem novih znanja. Polazeći od stvarnog stanja, potrebno je povećati razumijevanje važnosti stvaranja kompetentnog vojnog osoblja koje će biti osposobljeno za rad u združenim multinacionalnim stožerima NATO-a. Svaki je multinacionalni stožer ujedno mala interkulturalna zajednica u kojoj mora vladati tolerancija i održavanje ravnopravnih odnosa, svatko je jednako važan, nema boljih i gorih članova. Nužno je postojanje vojne hijerarhije jer na njoj počiva sposobnost funkcioniranja vojnog sustava i njegova velika pouzdanost. Da bi se naprijed navedeno moglo ostvariti, potrebno je sustav vojnog odgoja i obrazovanja prilagoditi novim izazovima interkulturalnog obrazovanja. Od hrvatskog se časnika sve više zahtijeva interkulturalna kompetentnost, cjeloživotno učenje, poznavanje kulture te etničke i jezične raznolikosti zemlje u kojoj će boraviti kao pripadnik mirovne misije.
interkulturalno obrazovanje časnika, interkulturalna kompetencija, vojno obrazovanje, izazovi vojnih škola
nije evidentirano
engleski
Intercultural Education of Croatian Officers
nije evidentirano
intercultural education of officers, intercultural competence, military education, challenges of military schools
nije evidentirano
Podaci o prilogu
187-197.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Posavec, Sablić
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2013.
978-953-99167-7-8