Ključne kompetencije vojnog nastavnika (CROSBI ID 613410)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Andrija, Kozina
hrvatski
Ključne kompetencije vojnog nastavnika
Sukladno odluci ministra obrane provodi se transformacija Hrvatskog vojnog učilišta u visokoobrazovnu i znanstveno- istraživačku vojnu ustanovu. Ulaskom Hrvatskog vojnog učilišta u akademsku zajednicu javlja se potreba za neprestanim profesionalnim razvojem vojnih nastavnika. Jasno je da vojni nastavnik osim didaktičkih i metodičkih kompetencija treba steći i dodatne ključne kompetencije koje može iskoristiti u svakodnevnom radu s polaznicima vojnih škola. Vojni nastavnik izravno se uključuje ne samo u poučavanje, nego i u stjecanje i razvijanje kompetencija polaznika vojnih škola koje osposobljava za brze promjene u svijetu tehnologije i nove generacije rata. Da bi mogao ispuniti sve izazove koji su pred njega postavljeni, vojni nastavnik mora imati ključne kompetencije ne samo nastavnika, pedagoga, nego i časnika. Na razvoj ključnih kompetencija vojnih nastavnika po našem mišljenju najviše utječe civilno školovanje, stručno usavršavanje u vojnim školama, stjecanje iskustva u postrojbama oružanih snaga, sudjelovanje u operacijama potpore miru i rad u multinacionalnim zapovjedništvima NATO- a i EU-a. Izazov je i jedan od glavnih ciljeva u budućnosti vojnih škola osmisliti načine unapređenja i stručnog osposobljavanja vojnih nastavnika.
ključne kompetencije ; kompetencije časnika ; kompetencije vođe ; vojni nastavnik.
nije evidentirano
engleski
KEY COMPETENCIES OF THE MILITARY TEACHER
nije evidentirano
key competencies ; officers’ competencies ; leader’s competencies ; military teacher.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-99.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Milan Matijević i Tihomir Žiljak
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
978-953-98811-4-4