Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prostorni odnosi i jezični razvoj u djece oštećena sluha i djece s govorno jezičnim teškoćama (CROSBI ID 616320)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Munivrana, Boška ; Bilonić Milošević, Silvana Prostorni odnosi i jezični razvoj u djece oštećena sluha i djece s govorno jezičnim teškoćama // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa : Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. ---

Podaci o odgovornosti

Munivrana, Boška ; Bilonić Milošević, Silvana

hrvatski

Prostorni odnosi i jezični razvoj u djece oštećena sluha i djece s govorno jezičnim teškoćama

Prostorni odnosi i jezični razvoj u djece oštećena sluha i djece s govorno jezičnim teškoćama

prostorni odnosi ; jezični razvoj ; djeca oštećena sluha ; djece s govorno jezičnim teškoćama

nije evidentirano

engleski

Spatial relations and language development in hearing impaired children and children with specifical language impairment

nije evidentirano

spatial relations ; language development ; hearing impaired children ; children with specifical language impairment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa : Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

9789536418589

Podaci o skupu

7. međunarodni znanstveni skup: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

poster

14.06.2007-16.06.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti