Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Visoko obrazovanje studenata s invaliditetom u Hrvatskoj (CROSBI ID 231268)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bošković, Sandra ; Rinčić, Iva Visoko obrazovanje studenata s invaliditetom u Hrvatskoj // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 3; 485-508

Podaci o odgovornosti

Bošković, Sandra ; Rinčić, Iva

hrvatski

Visoko obrazovanje studenata s invaliditetom u Hrvatskoj

Načela osiguravanja jednakog pristupa i prilika visokom obrazovanju danas su dio globalne inicijative za poticanje prava na obrazovanje za sve, te su posljednjih desetljeća sve zastupljenija i u hrvatskom prostoru javnih politika obrazovanja. U radu je dan prikaz postojećih javnih politika visokog obrazovanja studenata s invaliditetom kao podzastupljene skupine u visokom obrazovanju u zemljama Europske unije i Republici Hrvatskoj. Poseban naglasak u radu stavljen je na prikaz i razradu postojeće zakonske regulative te analizu provedenih mjera visokog obrazovanja za studente s invaliditetom. Rad ujedno sadrži i procjenu kvalitete visokog obrazovanja studenata s invaliditetom u Republici Hrvatskoj. Analizom sadržaja dostupnih dokumenata, te politika i mjera usmjerenih povećanju sudjelovanja studenata s invaliditetom u visokom obrazovanju, u radu je ponu- đen pregled postojećeg stanja, te se utvrđuju preduvjeti njegovih promjena. Ciljajući nužnosti sustavnog rada na podizanju kvalitete visokog obrazovanja studenata s invaliditetom u Hrvatskoj, u zaključku su ujedno definirane preporuke za unapređenje sadašnjeg sustava.

visoko obrazovanje za sve ; inkluzivni pristup ; studiranje s invaliditetom ; zakonski okvir visokog obrazovanja ; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Higher education for students with disabilities in Croatia

nije evidentirano

higher education for all ; inclusive approach ; students with disabilities ; higher education legal framework ; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (3)

2014.

485-508

objavljeno

1846-5412

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost