crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Vedrana Spajić-Vrkaš
(101533)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Pažur, Monika; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Buković, Nikola; Travar, Mirela.
Rekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse .
Zagreb : Mreža mladih Hrvatske, 2016 (monografija). prilozen text rada

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Elezović, Ines; Rukavina, Izvor; Pažur, Monika; Vahtar, Dorijan; Čehulić, Mateja; ).
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.) .
Zagreb : Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016 (monografija). URL link to work

3. Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici; Pažur, Monika; Rukavina, Izvor; ).
Eksperimentalna provedba kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Istraživački izvještaj .
Zagreb : Mreža mladih Hrvatske, 2014 (monografija). URL link to work

4. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Džidić, Rahela.
Obrazovanje za demokraciju i ljudska prava u Bosni i Hercegovini .
Sarajevo : CIVITAS BiH, 2013. (monografija).

5. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Vrban, Ines; Silvia Rusac (suradnice Radica, Sanja; Elezović, Ines; Gatin, Meri).
Prava osoba starije životne dobi u Gradu Zagrebu: pilot-istraživanje .
Zagreb : Zaklada, 2013. (monografija).

6. Batarelo, Ivana; Čulig, Benjamin; Novak, Jagoda; Reškovac, Tomislav; Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Demokracija i ljudska prava u osnovnim školama: teorija i praksa .
Zagreb : Centar za ljudska prava, 2010 (monografija). URL link to work

7. Brett, Peter; Mompoint-Gaillard, Pascale; Salema, Maria Helena; Meira Soares, Virgilio; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Valdmaa, Sulev; Wolff-Jontofsohn, Ulrike.
How all teachers can support citizenship and human rights education: a framework for the development of competences .
Strasbourg : Council of Europe, 2009 (priručnik).

8. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Ilišin, Vlasta.
Youth in Croatia .
Zagreb : Faculty of Humanites and Social Sciences University of Zagreb, Research and Training Centre for Human Rights and Democratic Citizenship, 2005 (monografija).

9. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Stričević, Ivanka; Maleš, Dubravka; Matijević, Milan.
Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu .
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2004 (priručnik).

10. Vučinić, Nebojša; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Bjeković, Siniša (ur.).
Ljudska prava za nepravnike .
Podgorica i Zagreb : Centar za ljudska prava Univerziteta Crne Gore i Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. (zbornik).

11. Wintersteiner, Werner; Spajić-Vrkaš, Vedrana, Teutsch, Rudiger (ed.).
Peace Education in Europe: Visions and experiences .
Münster/New York/München/ Berlin : Waxmann, 2003 (zbornik).

12. Duerr, K.; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Fereira Martins, I.
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi .
Zagreb : Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2002 (studija).

13. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Odgoj i obrazovanje za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj: Izvješće .
Zagreb : Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2002 (monografija).

14. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Kukoč, Mislav; Bašić, Slavica.
Interdisciplinarni rječnik : obrazovanje za ljudska prava i demokraciju .
Zagreb : Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 2001 (rječnik).

15. Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Obrazovanje za ljudska prava i demokraciju: Zbirka međunarodnih i domaćih dokumenata .
Zagreb : Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO i Projekt Obrazovanje za mir i ljudska prava za hrvatske osnovne škole, 2001 (zbornik).

16. Božić, Jasmina; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Silov, Mile; Fresl-Dumančić, Ivana.
Obrazovanje za ljudska prava i demokraciju : Bibliografija radova s bilješkama .
Zagreb : Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 2000 (bibliografija).

17. Vidačak, Igor; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Božić, Jasmina.
Obrazovanje za ljudska prava i demokraciju : Međunarodni adresar .
Zagreb : Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 2000 (adresar).

18. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Tučepi : odrastanje u tradicijskoj kulturi Hrvata .
Zagreb : Naklada MD, 1996 (monografija).

19. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Hrvatska razotkriva Janusa .
Zagreb : Hrvatska sveučilišna naklada, 1992 (monografija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Generacija osujećenih. Mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća / Ilišin, Vlasta; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2017 (monografija).

2. Pedagogija, obrazovanje i nastava (svezak 1.) / Hrvatić, Neven; Lukenda, Anita; Pavlović, Slavica; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. (zbornik).

3. IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija; Bash, Leslie; Spajić Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Interkultura/IAIE, 2014 (zbornik). prilozen text radaURL link to work

4. Pedagogija, obrazovanje i nastava (svezak 2.) / Hrvatić, Neven; Lukenda, Anita; Pavlović, Slavica; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. (zbornik).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Ilišin, Vlasta; Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Uvod: konceptualni okvir istraživanja // Generacija osujećenih. Mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća / Ilišin, Vlasta ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2017. Str. 11-30. prilozen text rada

2. Potočnik, Dunja; Spajić Vrkaš, Vedrana.
Mladi u Hrvatskoj: Sudjelovanje na tržištu rada i prostorna mobilnost // Generacija osujećenih. Mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća / Ilišin, Vlasta ; Spajić Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2017. Str. 143-184. prilozen text rada

3. Spajić Vrkaš, Vedrana; Potočnik, Dunja.
Mladi i obrazovanje pred izazovima global konkurentnosti // Generacija osujećenih. Mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća / Ilišin, Vlasta ; Spajić Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2017. Str. 75-141. prilozen text rada

4. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Čehulić, Mateja.
Istraživanja građanskog odgoja i obrazovanja: višerazinski pregled // Od podanika do građana: razvoj građanske kompetencije mladih / Kovačić , Marko ; Horvat, Martina (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu i GONG, 2016. Str. 153-184.

5. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Kulturna različitost, građanstvo i obrazovanje // Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti / Neven Hrvatić (ur.).
Zagreb i Virovitica : Odsjek za pedagogiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014.. Str. 3-17.

6. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Paving the way to self-empowerment through a right-based education // School Education, Pluralism and Marginality: Comparative Perspectives / Sleeter, Christine ; Bhushan Upadhyay, Shashi ; Mishra, Arvind K. ; Kumar, Sanjay (ur.).
New Delhi : Orient Blackswan, 2012. Str. 315-345.

7. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Pawing the way to self-empowerment through a right-based education // School Education, Marginality and Pluralism: Comparative Perspectives / Sleeter, Christine ; Shashi Bhushan Upadhyay ; Arvind K. Mishra ; Sanjay Kumar (ur.).
Hyderabad : Orient Blackswan, 2012. Str. 315-344.

8. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Pedagogija i politička kultura // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. Str. 17-31.

9. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Žagar, Mitja.
Civic education in South-Eastern Europe: Education and training for human rights and active democratic citizenship // European Yearbook on Human Rights 2012 / Benedek, Wolfgang ; Benoit-Rohmer, FFlorence ; Karl, Wolfram ; Nowak, Manfred (ur.).
Antwerp ; Vienna ; Graz : Intersentia ; Neuer Wissenschaftlicher Verlag, 2012. Str. 401-416.

10. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Prvi dio: Uvod u ljudska prava i obrazovanje za ljudska prava // Poučavati prava i slobode: priručnik za učitelje osnovne škole: s vježbama za razrednu nastavu.
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2004. Str. 207 (213-220).

11. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
The emergence of multiculturalism in education: From ignorance to separation through recognition // Perspectives of Multiculturalism: Western & Transitional Countries / Mesić, Milan (ur.).
Zagreb : FF Press ; Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 2004. Str. 87-101.

12. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Peace and peace education: A long lasting search for global solution // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster/New York/München Berlin : Waxmann, 2003. Str. 355.

13. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Human rights and nonviolence: Peace education in Croatia. // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster/New York/München Berlin : Waxmann, 2003. Str. 355.

14. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Međunarodni standardi i strategije učenja za ljudska prava // Ljudska prava za nepravnike / Vučinić, N., Spajić-Vrkaš, V i Bjeković, S. (ur.).
Podgorica/Zagreb : Centar za ljudska prava Univerziteta Crne Gore i Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2003. Str. 332.

15. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Istraživačko-obrazovni centar za ljudska prava i demokratsko građanstvo Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Rezultati i planovi // Dileme obrazovanja za demokraciju: Što će škola demokraciji? Što će demokracija školi? / Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja (ur.).
Zagreb : Heinrich Boell Stiftung, 2003. Str. 67-76.

16. Wintersteiner, Werner; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutsch, Ruediger.
Europe, education and peace challenge // Peace Education in Europe: Visions and Experiences / Wintersteiner, Werner ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutsch, Ruediger (ur.).
Muenster ; New York : Waxmann Verlag GmbH, 2003. Str. 11-19.

17. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Pokušaj redefiniranja naobrazbe elita i modernizacije školovanja u kontekstu europskih integracija // Upravljačke elite i modernizacija / Čengić, Drago ; Rogić, Ivan (ur.).
Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2001. Str. 167-194.

18. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Međunarodna polazišta razvoja odgoja i obrazovanja. // Osnove suvremene pedagogije / Mijatović, Antun (ur.).
Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1999. Str. 615-638.

19. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Cultural Discontinuity and Search for Indentity: The case of Post-communist Croatia // Ukraine & Croatia: Problems of Postcommunist Societies / Kukoč, Mislav ; Polokhalo, Volodymyr (ur.).
Zagreb : Croatian Commission for UNESCO, 1997. Str. 103-114.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Birzea, Cesar; Cecchini, Michela; Harrison, Cameron; Krek, Janez; Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Tool for Quality Assurance of Education for Democratic Citizenship in Schools. .
Pariz : UNESCO, 2005.

2. Golob, Rolf; Huddleston, Edward; Krapf, Peter; Salema, Maria-Helena; Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Guidelines for Teacher Training in Education for Democratic Citizenship and Human Rights Education .
Strasbourg : Council of Europe, 2004. URL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Visions, provisions and reality: Political changes and education for democratic citizenship in Croatia. // Cambridge Journal of Education. 33 (2003) , 1; 33-51 (članak, znanstveni).

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Međunarodni standardi za izradu medijske politike okrenute djeci i mladima. // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta. 5 (2003) , 2-3; 165-187 (pregledni rad, znanstveni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Education for democratic citizenship in a comparative perspective // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad,stručni).

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Integrating multiple approaches to learning as a means of promoting quality education for Roma students // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija). URL link to work

3. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Participation, governance and quality education // Governance and Quality Education: General Report from the Prague Forum (24th Session of the Council of Europe Standing Conference of Ministers of Education).
Strasbourg : Council of Europe, 2013. 32-41 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Different approaches under one umbrella: constructing the failure of intercultural education against the obvious // IAIE Conference "Unity and Disunity: Connections and Separations".
Zagreb : Filozofski fakultet, 2013. 12 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Inclusive participation as a way to good educational governance and quality education // 6th Prague Forum " Governance and Quality of Education".
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Making citizens in South East Europe through citizenship and human rights education: the results of the CIVITAS BiH regional pilot-study // .
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).

7. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Pedagogija i politička kultura // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. 17-31 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
What is participatory democracy and how can it be developed in the classroom? // .
(plenarno predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).

9. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Europske integracije i obrazovanje za demokratsko građanstvo u cjeloživotnoj perspektivi // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, NIkša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. 380-394 (plenarno predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
In-service teacher’s training in EDC –opportunities and challenges // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija,stručni).

11. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Obrazovanje za ljudska prava na sveučilištu // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

12. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Profile of teaching profession // The Strengthening of the Teaching Profession as a Driving Force for Development: Final Declaration and Synthesis.
Strasbourg : Council of Europe, 2004. 56-70 (plenarno predavanje,objavljeni rad).

13. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Approaches and methods in teaching democratic citizenship // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija,stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
The role of research in promoting human rights and citizenship education in Croatia // Papers on Equity and Quality in Education. Vol II.
Beijing : Beijing Normal University, 2012. 147 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
The evolution of a dialogue-centered intercultural education – the tool for social inclusion // Papers on Equity and Quality in Education, Vol. II.
Beijing : Beijing Normal University, 2012. 513-528 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Croatian public administration and NGO in the educational arena: Is there a forgotten ally waiting to join in? // NGOs and public administration: Perspectives of partnership in the process of European integration / Igor Vidačak (ur.).
Zagreb : Institute for International Relations (IMO), 2001. 105-121 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Pluriculturality and education: Beyond the folklore of separation and the rhetoric of integration // The Challenges of Pluriculturality in Europe / S. Bayer-Allen i Lj. Čućić (ur.).
Baden-Baden : Nomos Verlagsgesellschaft u suradnji s Europskim domom, 2000. 155-166 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Kulturni diskontinuitet i traženje identiteta: Slučaj post-komunističke Hrvatske // Ukraine and Croatia: Problems of Post-communist Societies / Kukoč, Mislav ; Polokhalo, Volodymyr (ur.).
Zagreb : Croatian Commission for UNESCO, 1997. 103-114 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Neka obilježja tučepskoga djetinjstva u prvoj polovici XX stoljeća // Zbornik: Stogodišnjica škole Tučepi.
Tučepi : Osnovna škola Tučepi, 1996. 71-84 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Transitional democracy, diversity and education from the Croatian perspective // IAIE Zagreb Conference "Unity and Disunity: Connections and Separations".
Zagreb : Filozofski fakultet, 2013. 60 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
The making of the transitional citizen and the failure of pedagogy/Stvaranje tranzicijskog građanina i neuspjeh pedagogije // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Elezović, Ines.
Odgovori učenika osnovnih i srednjih škola na hipotetski postavljene društveno osjetljive situacije // Nacionalni kongres Hrvatskoga sociološkog društva „Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas”. Knjiga sažetaka i program rada. / Čaldarović, O., Nikodem, K., Žažar, K. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 2013. 81-82 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Gatin, Meri; Radica, Silvia; Rusac, Sanja; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Vrban, Ines.
Human rights and aging in two contexts: research on the elderly citizens of the City of Zagreb // 2nd Joint World Conference on Social Work and Social Development – Action and Impact, Abstract Book.
Stockholm, 2012. 14-14 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Spajić-Vrkaš, V.
Ciljevi obrazovanja i tržište // .
(pozvano predavanje,sažetak).

6. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Active citizenship in context // .
(pozvano predavanje,sažetak,stručni).

7. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Right to Education and Personal Well-Being in the Age of Neoliberalism // The 16th World Congress of The International Union of Anthropological and Ethnological Scinces Paper Abstracts Vol.9 / Chinese Union of Anthropological and Ethnological Sciences (ur.).
Kunming : Chinese Union of Anthropological and Ethnological Sciences, 2009. 91-92 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Learning about democracy and attitudes towards the EU membership among Croatian university students // Book of Abstracts from First Malta International Forum on Learning Enhanced learning in Organised Educational Settings / Borg, Carmel ; Calleja, Colin (ur.).
Qawra : Let Me Learn (Malta) and the University of Malta, 2009. 5-5 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

9. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Istraživački projekti u području obrazovanja za demokratsko građanstvo // Kniga sažetaka sa znanstvenog kolokvija s međunarodnim sudjelovanjem: Kurikulum suvremenog odgoja i škole / Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (ur.).
Zagreb : Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. 4-4 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Ciljevi obrazovanja i tržište (teze za raspravu) // Knjiga sažetaka sa Regionalne konferencija Otvorenog društva: "Obrazovanje i razvoj građanskog društva"-.
Zagreb : Otvoreno društvo, 2009. 4-4 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Cultural Discontinuities and Intercultural Education: How to Bridge the Value Gap between School and Home // .
(pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

12. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
From Monoculture to Multiculture: a Critical Perspective on the Development of Pluralism in Education // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

13. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Peace education and its enemies: A view from transitional countries // .
(pozvano predavanje,sažetak).

14. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Croatian approach to human rights / democratic citizenship education // .
(pozvano predavanje,sažetak,stručni).

15. Čengić, Drago; Rogić, Ivan; Županov, Josip; Jurčević, Josip; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Šakić, Vlado; Lay, Vladimir; Crnković-Pozaić, Sanja; Čučković, Nevenka; Dragičević, Tomislav; Kolundžić, Stevo; Kleiner, Marko; Lažnjak, Jasminka; Švarc, Jadranka; Katunarić, Vjeran; Kregar, Josip.
Knjiga sažetaka / Sociološki susreti "Upravljačke elite i modernizacija" // Knjiga sažetaka / Sociološki susreti "Upravljačke elite i modernizacija" / Čengić, Drago ; Rogić, Ivan (ur.).
Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2000. 25-25 (poster,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

16. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Pokušaj redefiniranja obrazovanja elita i moderrnizacije školovanja u kontekstu europskih integracija // Sociološki susreti ‘‘Upravljačke elite i modernizacija’- Knjiga sažetaka / Čengić, Drago ; Rogić, Ivan (ur.).
Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2000. 10 (pozvano predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

17. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Learning Strategies in Education for Democratic Citizenship // .
(pozvano predavanje,sažetak,znanstveni).

18. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study // European Conference on Educational Research (ECER98): Book of Abstracts?.
Ljubljana : Pedagoški inštitut, 1998. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

19. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Coping With a Dream: Pluralism, Differences and 'Us' - 'Them' Boundaries // Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and Democratic Processes / Kukoč, Mislav ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb : Croatian Commission for UNESCO, 1997. 39-39 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

20. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Globalna etika, kulturni pluralizam, demokracija // Odgoj i obrazovanje za život u demokratskom društvu / Vrgoč, H. (ur.).
Zagreb : HPKZ, 1997. 35-41 (predavanje,domaća recenzija,sažetak).

21. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Education and multiculturalism // School Exchanges: Cultural Diversity, Conflict and Co-operation: Report of the Conference.
Strasbourg : Council of Europe, 1996. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Obrazovanje kao javno dobro ili tržišna roba u eri globalizacije, europeizacije i lokalizacije // .
(predavanje,domaća recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Obrazovanje za demokraciju i ljudska prava u Bosni i Hercegovini: Rezultati istraživanja // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

3. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Learning for intercultural dialogue: concepts and strategies // .
(pozvano predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija,znanstveni). URL link to work

4. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Obrazovanje za demokratsko građanstvo i interkulturno razumijevanje // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

5. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Democratic Citizenship in the Context of Multiculturalism // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

6. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Minorities and intercultural education in Croatia // .
(pozvano predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Ilišin, Vlasta; Spajić Vrkaš, Vedrana.
Potrebe, problemi i potencijali mladih u Hrvatskoj, 2015. (istraživački izvještaj).

2. Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Rajković, Monika; Rukavina, Izvor; ).
Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke, 2014. (izvješće). URL link to work

3. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Learning to be a participative citizen - why does it matter at all?, 2012. (popularan rad).

4. Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Learning to be a participative citizen - why does it matter at all?, 2012. (popularan rad).

5. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Džidić, Rahela.
Obrazovanje za demokraciju i ljudska prava u Bosni i Hercegovini: rezultati istraživanja, 2011. (elaborat).

6. Šakić, Vlado; Rimac, Ivan; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Kaliterna– Lipovčan, Ljiljana; Raboteg-Šarić, Zora; Brajša-Žganec, Andreja; Franc, Renata; Žebec, Mislav-Stjepan; Babarović, Toni; Glavak, Renata; Ivičić, Ines; Šimleša, Dražen; Hrgović, Josip; Jurić, Daniel; Kotrla, Marina; Maričić, Jelena; Šakić, Marija.
Vrednovanje eksperimentalne provedbe Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS), 2006. (elaborat).

7. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Ilišin, Vlasta.
Youth in Croatia 2002: PRONI Regional Project on Youth, 2003. (istraživački izvještaj).

8. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Piršl, Elvi; Božić, Jasmina.
Education for Democratic Citizenship: From Policy to Effective Practice through Quality Assurance. Stocktaking in Southeast Europe. Country Report: Croatia., 2003. (istraživačka studija).

9. Spajić-Vrkaš, Vedrana; Piršl, Elvi; Božić, Jasmina.
Education for Democratic Citizenship: From Policy to Effective Practice through Quality Assurance. Stocktaking in Southeast Europe. Country Report: Croatia., 2003. (istraživačka studija).
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Drandić, Dijana.
Interkulturalna osjetljivost nastavnika kao pretpostavka razvoja interkulturalne osjetljivosti učenika / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 15.03. 2013, 210 str. Voditelj: Spajić-Vrkaš, Vedrana.

2. Šakić, Antonija.
Adolescentski narativi o identitetu u kontekstu suvremenih kontrakulturnih pokreta / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 30.09 2013, 72 str. Voditelj: Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Heršak, Emil.

3. Diković, Marina.
Politike i prakse odgoja i obrazovanja za građanstvo u Europi i Hrvatskoj / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 2.04. 2012, 287 str. Voditelj: Spajić-Vrkaš, Vedrana.

4. Dobrota, Snježana.
Popularna glazba, glazbena nastava i glazbeni ukus mladih / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 10.07. 2008., 294 str. Voditelj: Spajić-Vrkaš, Vedrana.
Vrh
 
upomoc
foot_4