Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan
Integration of intercultural principles in school context: evaluation of secondary school students // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation / Marija Bartulović ; Leslie Bash ; Vedrana, Spajić-Vrkaš (ur.). Zagreb: Interkulturalni Centar, 2014. str. 238-246
Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan
Odrednice stavova hrvatskih srednjoškolaca prema kulturnim različitostima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 4; 515-530
Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan
Razvoj interkulturalne kompetencije u kontekstu kurikulumskih promjena // Acta Iadertina, 10 (2014), 10; 1-10
Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan
Interkulturalni odnos hrvatskih srednjoškolaca prema manjinskim narodima. 2013
Karlo, Robert ; Župančić, Božidar ; Jagić, Stjepan ; Antabak, Anko ; Bukvić, Nado ; Nikolić, Harry
Children's sports injuries in ball sports // Gazzetta medica italiana. Archivio per le scienze mediche, 172 (2013), 4; 269-274
Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan
ATTITUDES OF CROATIAN HIGH SCHOOL STUDENTS TO MINORITY GROUPS // Informatologia (Zagreb), 46 (2013), 4; 322-332
Buterin, Marija ; Jagić, Stjepan
Školovanje i kulturalni pluralizam − stavovi srednjoškolskih učenika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2013), 2-3; 175-189
Jagić, Stjepan ; Vučetić, Marko
Globalizacijski procesi i kultura // Acta Iadertina, 9 (2012), 15-24
Vučetić, Marko ; Jagić, Stjepan
Ideja antropologije i odgojna stvarnost // Acta Iadertina, 9 (2012), 89-90
Jagić, Stjepan ; Buterin, Marija ; Kardum, Toni
Vrijednosni sustavi mladeži // Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko (ur.). Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 289-302