Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Berc Radišić, Branka ; Bašan, Lorena ; Lasinger, Jasna
Promotion of health tourism in the Kvarner region // International journal of management cases, 14 (2011), 2; 170-177
Berc Radišić, Branka ; Perišić, Marina ; Berečić, Jelena
MARKETING IN SELLING THE HOTEL PRODUCT // Tourism & Hospitality Industry 2010 / Faculty of Tourism and Hospitality Management (ur.). Opatija, 2010. str. 771-782
Berc Radišić, Branka ; Pavia, Nadia ; Floričić, Tamara
ORGANIZATION OF HOTEL OFFER FOR THE GLOBAL MARKET // Management, izobraževanje in turizem / Brezovec, Aleksandra ; Mekinc, Janez (ur.). Portorož: Založba Turistica, Fakulteta za turistične studije, Portorož, 2009. str. 210-217
Berc Radišić, Branka
Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. 293..
Berc Radišić, Branka ; Perišić, Marina
Towards successful tourism through marketing // The influence of global economic recesion on tourism / Faculty of tourism and hospitality - Ohrid (ur.). Ohrid: Faculty of tourism and hospitality - Ohrid, 2009
Berc Radišić, Branka ; Perišić Marina ; Berc Vanja
Brand in the tourism offer of a destination // Hotellink. 2009. str. 475-479
Berc Radišić, Branka ; Bašan, Lorena ; Bokulić, Diana
Marketing aspects in the operations of the Velebit Nature Park // Tourism and hospitality management, 15 (2009), 1; 49-60
Zanketić, Patricia
Marketinška valorizacija hrvatskih turističkih atrakcija / Berc-Radišić, Branka (mentor);
Oaptija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, . 2008
Iva Slivar
Promocija Istre kroz djelovanje Maistre d.d. Rovinj / Berc Radišić, Branka (mentor);
Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2008
Berc Radišić, Branka ; Bašan, Lorena
Destination Marketing Strategy in Selling a Tourism Product // Management in the function of increasing the tourism consumption / Radišić, Franjo (ur.). 2008. str. 35-40