Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Čulina, Boris; Čulina, Ivica; Kuliš, Marjana
Kako riješiti bilo koju jednadžbu (s jednom nepoznanicom na skupu realnih brojeva) // Matematičko fizički list, 74 (2024), 295; 158-165
Čulina, Boris
Early years mathematics education: the missing link // Philosophy of Mathematics Education Journal, xxxv (2024), 41; 1-21
Čulina, Boris
Vjerojatnost u doba COVID-19 // Matematičko fizički list, LXXIII (2023), 3; 170-176
Čulina, Boris
The concept of probability, crisis in statistics, and the unbearable lightness of Bayesing // Science & philosophy, 11 (2023), 1; 7-30. doi: 10.23756/sp.v11i1.1161
Čulina, Boris
How to Conquer the Liar and Enthrone the Logical Concept of Truth: an Informal Exposition // Croatian journal of philosophy, 23 (2023), 67; 1-31. doi: 10.52685/cjp.23.67.1
Čulina, Boris
WHAT IS MATHEMATICS FOR THE YOUNGEST? (What an old mathematician learned about mathematics from his granddaughter Nina) Uzdanica, 19 (2022), spexial issue; 199-219. doi: 0.46793/Uzdanica19.S.199C
Čulina, Boris
A Simple Interpretation of Quantity Calculus // Axiomathes, published online (2022), published online; published online, 11. doi: 10.1007/s10516-021-09609-9
Čulina, Boris; Zlopaša, Šimun; Čulina, Ivica;
DESCARTESOV LIST // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 23 (2022), 92; 58-67
Čulina, Boris
An analysis of the concept of inertial frame in classical physics and special theory of relativity Science & Philosophy, 10 (2022), 2; 41-66. doi: 10.23756/sp.v8i2.827
Matematički izazovi 8, udžbenik sa zadacima za vježbanje za osmi razred osnovne škole, drugi dio / Draganjac, Marija (ur.)
Zagreb: Alfa, 2021