crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Marija Tomašević-Lišanin
(189864)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.
Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet Osijek, 2010. Str. 137-150.

2. Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina.
Važnost učinkovite prodajne edukacije za tržišnu uspješnost i konkurentnost // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2010. Str. 225-238.

3. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko.
Sustainable Demand Management in Plitvice Lakes National Park, Croatia // Event Management and Sustainability / Raj, R. & Musgrave, J. (ur.).
Oxfordshire : CAB International (CABI), 2009. Str. 206-221.

4. Tomašević Lišanin, Marija.
Prodaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2007. Str. 245-277.

5. Tomašević Lišanin, Marija.
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti // Osnove Marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2007. Str. 279-317.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Tomašević Lišanin, Marija; Kadić-Maglajlić, Selma; Drašković, Nikola.
Principi prodaje i pregovaranja / Tomašević Lišanin, Marija (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. prilozen text rada

2. Tomašević Lišanin, M.
Profesionalna prodaja i pregovaranje .
Zagreb : HUPUP, Hrvatska udruga profesionalaca u prodaji, 2010.

3. Tomašević Lišanin, Marija.
Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja .
Zagreb : HUPUP, 2010.

4. Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, Dubravka.
Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2007.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Tomasevic Lisanin, Marija; Razum, Andrea; Marić, Nina.
Skills and negotiation behaviour of Croatian Businessmen. // International Journal of Sales, Retailing and Marketing. 4 (2015) , 4; 168-178 (članak, znanstveni).

2. Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Posavčević, Dražen.
Revitalizing Brand Cedevita. // International journal of management cases. 13 (2011) , 2; 53-64 (članak, znanstveni).

3. Tomašević Lišanin, Marija.
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 8 (2010) , 2; 125-136 (prethodno priopćenje, znanstveni).

4. Tomašević, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, Kristina.
Sales training techniques in Croatia. // International Journal of management cases. 11 (2009) ; 101-111 (članak, znanstveni).

5. Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija.
Performance evaluation of distribution channels for retail financial services. // World Journal of Retail Business Management. 1 (2007) , 3; 122-139 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Tomašević Lišanin, Marija.
Pregovaračka moć, od čega se sastoji i kako njome upravljati?. // Poslovni savjetnik. 65 (2010) ; 6-7 (članak, stručni). URL link to work
Vrh
 
  Radovi u postupku objavljivanja
 

1. Palić, M.; Tomašević Lišanin, M.
Performance evaluation of distribution channels for retail financial services. // International Journal of Management Cases, ., Pallace Press, Pallace Villa, University of Gloucestershire. (2007.) (prihvaćen za objavljivanje).
Vrh
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Tomašević Lišanin, Marija.
Pregovaranje kao element osobnog i poslovnog uspjeha // “Požežani Požežanima” / Budić, Ivan (ur.).
Požega : Veleučilište u Požegi, 2009. 12-19 (pozvano predavanje,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Bratić, Diana; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija; Gajdek, Dea.
Green marketing communications in the function of sustainable development // 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Research Advancements in National and Global Business Theory and Practice / Vrontis, D. ; Weber, Y. ; Tsoukatos, E. (ur.).
Valletta, Malta : EuroMed Press, 2018. 185-198 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Tomašević Lišanin, Marija; Galfi, Albert; Palić, Mirko.
Role of the New Media as a Distribution Channel for Accommodation Services in Tourism // 1st Croataian Direct Marekting Association Conference : Integrated Marketing - Challenges of Big Data Technology : Book of Papers Theme / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin : CRODMA - Croatian Direct Marketing Association, 2016. 111-120 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Majstrović, Petar; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija.
Impact of Sales Trainings on Sales Results of a Croatian Companies // 2014 M-Sphere Conference Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : M-Sphere, 2015. 229-240 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

4. Razum, Andrea; Tomasevic Lisanin, Marija; Brecic Ruzica.
The Citizen-Consumer - Exploring the characteristics, motivating factors and barriers of responsible consumption // Marketing theory and practice - Building bridges and fostering Collaboration / Mikić, Mirela (ur.).
Splt, 2015. 201-218 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko.
Sustainability Marketing: The case of Croatia // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Clifford Shultz II, Loyola University Chicago Raymond Benton, Loyola University Chicago Olga Kravets, Bilkent University (ur.).
Chicago, 2015. 798-804 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Tomašević Lišanin, Marija; Klarić, Svjetlana; Palić, Mirko.
Challenges of meat distribution in HoReCa Channel in Croatia // International Journal of Sales, Retailing & Marketing.
Darwen : Access Press UK 118-149 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

7. Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija.
Sustainable Marketing – a Necessity or a Hype? // Zbornik radova s XXII. Kongresa CROMAR-a: Marketing in a Dynamic Environment – Practical and Academic Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina.
Behaviour-based and outcome-based salesforce performance and sales management control system in Croatian sales organizations // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd ; Faculty of Economics : University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Razum, Andrea.
Perception of contemporary sales profession // Proceedings of 3rd International Conference Vallis Aurea / Katalinić, Branko (ur.).
Vienna, Požega : DAAAM International, Veleučilište u Požegi, 2012. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Tomasevic Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Prodan Igor.
The usage of interactive communication tools in the sales proces on the real estate market in Croatia // ABSRC 2012 Venice Conference Proceedings / Boštjan Antočić (ur.).
Koper, Slovenija, 2012. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, Marija.
Motivational Incentives for Developing Salesforce performance in Emerging Markets // Creativity, Innovation, Entrepreneurship and Technology Management - The 2011 Summer International Conference on Asia Pacific Business Innovation and Technology Manegement / Liao, Jerry CH ; Wu, Gary KJ (ur.).
Beijing : Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., IEEE Press, 2011. 245-250 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Li, Yifan.
Personal and cultural values as a determinant of future work and consuming behavior of an individual // Proceedings of the 12th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development / Jayachandran, C. ; Seshardi, Sudhi (ur.).
Singapore : SGBED, 2011. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea.
Sales Trining Reallity ans Challenges in Croatian Companies // EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Bauer, Andras ; Agardi, Irma (ur.).
Budapest : D-Plus Kft, 2010. 188-194 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Urch, Dražen.
Evaluation of Sales Training programmes in Croatian companies // International Journal of management Cases / Davies, B.J. & Vignali, C. (ur.).
Lancahire, Velika Britanija : Asecc Press UK 2010, 2010. 718-727 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea.
Fashion brands loyalty in the times of economic crisis // International Journal of Management Cases, Special Issue: 7th International CIRCLE Conference 2010 Vol. 12, Issue 2 / Davies, B.J. & Vignali. C. (ur.).
Lancahire, Velika Britanija : Access Press UK, 2010. (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Ozimec, Kristina.
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Veleučilište u Požegi, 2010. 1437-1444 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija.
Retailing innovation and marketing performance of grocery retailers in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: CIRCLE Conference 2009.
2009. 272-285 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Meštrović, Renata.
Sustainable Demand Management in National Parks: Example of Plitvice Lakes National Park // Conference Proceedings of An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2008. 1536-1556 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, Kristina.
Izazovi upravljanja održivom potražnjom u Parku prirode Papuk // 1st International Conference “ Valis Aurea” : Focus on regional development, Conference Proceedings / Katalinić, B. (ur.).
Požega, 2008. 959-968 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Rosić, Maja.
Specialized seminars as an element of sales promotion tool in IT enterprises in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: 5th CIRCLE Conference.
2008. 52-63 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.
Retail Sector in Croatia: Growth Fueled by Marketing Innovations // The 4th International Customer Behavior and Retailing Research Conference - CIRCLE, Locri, Italy, April 11-14, 2007, Book of Abstracts.
str. 41-42 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Lovrinović, I.
Selling Financial Services through Postal Offices in Croatia:Opportunities and Challenges // 26th International conference on Organizational Science Development, Slovenia, Portorož, Book Of Abstracts, University of Maribor, Conference Proceedings.
2007. 192 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

23. Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.; Čižmešija, M.
Determinants Affecting Student's Selection of Higher Education Institution - Example of the Faculty of Economics and Business Zagreb // Economy & Business, International Scientific Publications, Vol. 1, Science Invest, Bourgas, Bugarska.
2007. 584-597 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Srpak, Suzana.
Using social media in building relationships with clients in retail banking // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).

2. Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Kovač, Ivan.
Effects of recession on the marketing strategies of Croatian companies // XXI CROMAR Congress "Marketing as a factor of sustainable development" - Book of Abstracts / Turkalj, Ž. & Kesić, T. (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet i CROMAR, 2009. 74-74 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Marić Nina.
Skills and Negotiation Behavior of Croatian Businessmen // / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević (ur.).
Lancahire, Velika Britanija : Access Press UK, 2011. (predavanje,međunarodna recenzija,ppt prezentacija).
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Tomašević Lišanin, Marija.
Budućnost tvrtke ovisi o prodavačima", Kvalitetna edukacija u konačnici rezultira boljim poslovanjem, 2007. (popularan rad).

2. Tomašević Lišanin, Marija.
Pet istina i zabluda o prodaji i prodavačima, 2007. (popularan rad).

3. Tomašević Lišanin, Marija.
Sve zahtjevniji kupci traže novi tip prodajnog menadžmenta, 2007. (popularan rad).

4. Tomašević Lišanin, Marija.
Rat cijenama dovest će do propasti proizvodnje, 2007. (popularan rad).
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Razum, Andrea.
Održivi makreting kao odrednica poslovne uspješnosti / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 09.01.2015. 2015, 269 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

2. Gregurec, Iva.
Novi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 11.11. 2014, 377 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

3. Benjak, Filip.
Telemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 19.04.2011. 2011, 65 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

4. Bogdan, Ana.
Specifičnosti marketinga turističe destinacije s naglaskom na prodaju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 06.06. 2011, 50 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

5. Draganić, Mateja.
Upravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 22.02. 2011., 60 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

6. Drašković, Sonja.
Društvene mreže i marketinške aktivnosti hrvatskih poduzeća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.10. 2011, 59 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

7. Franjković, Vedrana.
Profesionalni razvoj u prodaji i marketingu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.10. 2011., 65 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

8. Jakešević, Pavo.
Utjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 17.05. 2011., 75 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

9. Jotić, Katarina.
Specifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 06.06. 2011., 55 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

10. Kuntić, Maja.
Zeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 17.05. 2011, 82 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

11. Poljak, Tihana.
Problemi fluktuacije prodajnog osoblja i načini njihovog rješavanja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 27.09. 2011, 81 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

12. Razum, Andrea.
Teorijske odrednice i praktično mjerenje učinkovitosti prodaje / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomoski fakultet Zagreb, 06.09.2011. 2011, 122 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

13. Rezović, Ružica.
Suvremene mogućnosti unapređenja online prodaje / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 27.09. 2011, 86 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

14. Švađumović, Mateja.
Postizanje ravnoteže privatnog i poslovnog života u prodajnim zanimanjima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonmski fakultet, 27.09. 2011., 82 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

15. Tikvić, Mia.
Izgradnja marke poslodavca / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 27.09. 2011., 66 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

16. Tramišak, Petra.
Zadovoljstvo korisnika postprodajnim uslugama u autoindustriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.10.2011. 2011, 66 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

17. Udovičić, Renata.
Utjecaj marketinga na tržišnu uspješnost filma / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.10. 2011., 100 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

18. Vargović, Jasmina.
Utjecaj zadovoljstva kupaca na marketing usmenom predajom / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.10.2011. 2011, 66 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

19. Vranjić, Ivana.
Motiviranje prodajnog osoblja u poduzeću HŽ Cargo d.o.o / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 22.02. 2011., 50 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

20. Klić, Marko.
OBILJEŽJA USPJEŠNIH PRODAJNIH AGENATA NA TRŽIŠTU NEKRETNINA / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 25.10.2011. 2010, 84 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

21. Marić, Nina.
Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.06.2010. 2010, 99 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

22. Matić, Iva.
Kanali prodaje u djelatnosti osiguranja u Republici Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 06.12. 2010., 78 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

23. Posavčević, Dražen.
Revitalizacija marke na primjeru Cedevite / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 27.09. 2010., 72 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

24. Prajdić, Vedran.
Sponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 06.10. 2010., 80 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

25. Prodan, Igor.
Interaktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09.2010. 2010, 123 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

26. Radić, Vanja.
Specifičnosti prodaje i pregovaranja na tržištu stambenih nekretnina / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakulet, 16. 02. 2010, 147 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

27. Škunca, Tea.
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 22.12. 2010., 50 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

28. Šurina Hanzl, Gabrijela.
Učinkovitost prodajnog tima u farmaceutskoj industriji / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 16.11. 2010., 138 str. Voditelj: Tomašević Lišanin, Marija.

29. Palić, Mirko.
Utjecaj inovacija na marketinšku uspješnost maloprodajnih poduzeća / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 10.06.2008. 2008., 438 str. Voditelj: Tomašević-Lišanin, Marija.
Vrh
 
upomoc
foot_4