Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mirjana Lenček

8567

Mirjana

Lenček

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Unaprjeđenje kvalitete studija logopedije, socijalne pedagogije i edukacijske rehabilitacije suradnik
Procjena vještine pisanja: Komparativna studija suradnik
Vještina pisanja kod mladih i odraslih s jezičnim poremećajima suradnik
Profili komunikacijskih i adaptivnih vještina u različitim kliničkim skupinama suradnik
Stereotipna ponašanja i interesi: razvojna i klinička perspektiva suradnik
Interesi djece rane i predškolske dobi: razvojna i klinička perspektiva suradnik
Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom: I ja želim čitati voditelj na ustanovi
Rana pismenost u hrvatskome voditelj
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys) suradnik
PRiSTUP: Prilagodbe na jednostavan jezik i stvarne teškoće u primjeni - znanstveno utemeljene smjernice za prilagodbu i oblikovanje sadržaja na hrvatskom jeziku voditelj
PITKO: Pisani tekstovi i pitanja u osnovnoškolskom obrazovanju voditelj
Justice to youth language needs: human rights undermined by an invisible disadvantage (Y-JustLang) suradnik
Naziv Akcije
Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana; Radulović, Lea Opće i posebno: osobitosti čitanja u hrvatskom jeziku // X. međunarodni skup ,,Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici'' Osijek, Hrvatska, 08.02.2024-10.02.2024
Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana; Košutar, Sara; Hržica, Gordana The effects of formal training on text adaptation for people with dyslexia: Do speech-language pathologists and students differ in keyword highlighting? // 32nd World Congress of the International Association of Communication Sciences and Disorders (IALP) Auckland, Novi Zeland, 20.08.2023-24.08.2023
Kuvač Kraljević, Jelena; Matić Škorić, Ana; Lenček, Mirjana; Runje, Nikolina; Štefanec, Antonia The multidimensionality of language and literacy: decoding skills and comprehension abilities of children with language disorders in Croatian // International Developmental Language Disorder Research Conference Sydney, Australija, 11.09.2023-13.09.2023
Matić Škorić, Ana ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Lenček, Mirjana Textbook Materials for the Lower Grades of Elementary School: Do They Conform to the Principles of Plain Language? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2023), 1; 247-283. doi: 10.15516/cje.v25i1.4569
Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Kuvač Kraljević, Jelena; Lenček, Mirjana; Štefanec, Antonia Phonological and writing skills at the end of the second grade in Croatian speaking children with and without dyslexia // 14th International Workshop on Writing Systems and Literacy Rim, Italija, 10.11.2023-12.11.2023
Lenček, Mirjana ; Jozipović, Marija Studenti s disleksijom - važnost primjene jednostavnog jezika u obrazovanju // SRCE DEI 2023. - Knjiga sažetaka / Mihaljević, Slaven (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu ; Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2023. str. 38-38
Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana; Košutar, Sara; Hržica, Gordana Do psycholinguistic and discourse features determine the choice of keywords? Evidence from text adaptations for people with dyslexia // 4th iWORDD: International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia 2023 Donostia-San Sebastián, Španjolska, 07.06.2023-09.06.2023
Lenček, Mirjana; Kuvač Kraljević, Jelena; Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Štefanec, Antonia Predictivity of (non)phonological variables for the accuracy and speed of reading words and pseudowords in dyslexia: contributions to the dual route model in Croatian // 32nd World Congress of the International Association of Communication Sciences and Disorders (IALP) Auckland, Novi Zeland, 20.08.2023-24.08.2023
Ivanko, Magdalena; Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana How children process quantities: Predictors of dyscalculia? // The 10th International Scientific Conference: Research in Education and Rehabilitation Sciences – ERFCON2023 Zagreb, Hrvatska, 05.05.2023-07.05.2023
Ramljak, Petra; Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana Repetition of pseudowords and sentences with pseudowords in children with dyslexia: evidence for the phonological deficit hypothesis? // 4th iWORDD: International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia 2023 Donostia-San Sebastián, Španjolska, 07.06.2023-09.06.2023
nije evidentirano
nije evidentirano