crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Renata Čepić
(199595)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Uredničke knjige
 

1. Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata i Kalin, Jana (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet, Sveučilište u Rijeci, 2017 (monografija).

2. 1. generacija Sveučilišnpg diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje / Boneta, Željko; Vujičić, Lidija (Urednici) (ur.).
Rijeka : Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2012 (ostalo).

3. Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet u Rijeci Znanstveni doprinos 1998.-2010. / Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Lazzarich, Marinko (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Čepić, Renata; Kalin, Jana.
Uvod /Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2017. Str. 11-19.

2. Čepić, Renata; Kalin, Jana; Šteh, Barbara.
Profesionalni razvoj učitelja: kontekst, perspektive i izazovi. // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2017. Str. 21-44.

3. Kalin, Jana; Čepić, Renata.
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2017. Str. 151-170.

4. Šteh, Barbara; Kalin, Jana; Čepić, Renata.
Status učitelja i učiteljske profesije: pogledi iznutra // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2017. Str. 45-65.

5. Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata.
Future teachers’ personality, creative learning and academic success – How much their relationship is matter in contemporary educational context? // Contributions to the development of the contemporary paradigm of the institutional childhood: An educational perspective / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zurich : Lit Verlag GmbH & Co. KG Wien, 2017. Str. 245-255.

6. Čepić, Renata; Pliško-Seferagić, Lorena.
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin : Dječji vrtić Medulin i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. Str. 281-294.

7. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Mašić, Marijeta.
Myths about creativity: how do student teachers perceive creativity? // Improving the quality of teaching and learning in higher education / Izboljševanje kakovosti poučevanja in učenja v visokošolskem izobraževanju / Katarina Aškerc, Slavko Cvetek, Viktorija Florjančič, Manja Klemenčič, Barica Marentič Požarnik, Sonja Rutar (ur.).
Ljubljana : Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja, 2016. Str. 143-152. prilozen text radaURL link to work

8. Čepić, R., Pliško-Seferagić, L.
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin : Dječji vrtić Medulin i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. Str. 281-294.

9. Čepić, Renata; Požgaj, Željka.
Višedimenzionalni aspekti upravljanja promjenama u vrtiću kao organizaciji koja uči // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja – izazov za promjene / Hicela Ivon ; Branimir Mendeš (ur.).
Split : Filozofski fakultet u Splitu, 2015. Str. 127-139.

10. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja.
Teachers’ Informal Learning: Context and Challenges in Professional Practice // Obzorja učenja: vzgojno-izobraževalne perspektive / Grušovnik, Tomaž (ur.).
Koper, Slovenija : Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, 2015. Str. 283-298.

11. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Svetić, Ana.
Kontinuirani profesionalni razvoj učitelja kao nužni preduvjet za inoviranje odgojno-obrazovnoga rada // Izobraževanje za 21. stoletje - Ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju / Hozjan Dejan (ur.).
Koper, Slovenija : Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales Ludus, 2014. Str. 83-101.

12. Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čepić, Renata.
Preschool teacher identitiy // Cases on Teacher Identity, Diversity, and Cognition in Higher Education / Breen, Paul (ur.).
Hershey : IGI Global, 2014. Str. 22-60.

13. Čepić, Renata.
Cjeloživotno učenje i etičke dimenzije profesionalne prakse: izazovi i dileme // Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
(Zagreb) : Hrvatsko pedagogijsko društvio, 2012. Str. 56-63. URL link to work

14. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Cjeloživotno učenje i organizacije koje uče za održivu budućnost: izazovi i pitanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj/Lifelong Learning for Sustainable Development (Svezak 1) / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. Str. 139-144.

15. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Development Trends in Teacher Training within the Context of Lifelong learning: The Experience of Croatia // Razvoj študijného a vedného odboru pedagogika na slovensku. / Švec, Š. ; Potočárová, M. (ur.).
Bratislava : Univerzita Komenského Bratislava, 2005. Str. 119-125.

16. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003. / Rosić , Vladimir (ur.).
Rijeka : Odsjek za pedagogiju, 2005. Str. 50-59.

17. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Pismenost odraslih i globalizacija: Pitanja i izazovi u obrazovanju odraslih // Adult Education and Globalisation: Past and Present / (Hake, Barry ; Van Gent Bastiaan ; Katus, József) (ur.).
Frankfurt am Main : Peter Lang - Europäischer Verlag der Wissenschaften, (2004). Str. 307.

18. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Adult Literacy and Globalisation:The Issues and Challenges for Adult Education // Adult Education and Globalisation: Past and Present / Hake, Barry ; Van Gent Bastiaan ; Katus, József (ur.).
Frankfurt am Main, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Wien : PETER LANG- Europäischer Verlag der Wissenschaften, 2004. Str. 307.

19. Čepić, Renata.
Društveno-povijesna uvjetovanost konstituiranja i djelovanja narodnih i radničkih sveučilišta u Republici Hrvatskoj // Ethics, Ideals and Ideologies in the History of Adult Education / Németh, Balázs ; Pöggeler, Franz (ur.).
Frankfurt am Main, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Wien : PETER LANG Europäischer Verlag der Wissenschaften, 2002. Str. 295-303.

20. Čepić, Renata.
Adult Basic Education and Literacy – Development, Problems and Tendencies // Adult Education in Croatian Society / Pongrac, Silvije (ed.) (ur.).
Rijeka : Faculty of Philosophy in Rijeka, 1999. Str. 125-143.

21. Pongrac, Silvije; Čepić, Renata.
National Reports - Croatia // Adult Education Research in the Countries in Transition - Adult Education Research Trends in the Former Socialist Countries of Central and Eastern Europe and the Baltic region / Jelenc, Zoran ; Emeršić, Branka (ur.).
Ljubljana : Slovene AdultEducation Centre, 1996. Str. 167 - 188.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Čepić, Renata, Tatalović Vorkapić, Sanja, Ružić, Sara.
Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja. // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja. 65 (2016) , Tematski broj; 11-21 (izvorni znanstveni članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

2. Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Šekulja, Ivana.
Are there any differences in personality traits and life satisfaction between preschool and primary school teachers?. // Journal of research in childhood education. 30 (2016) , 3; 361-373 (članak, znanstveni). URL link to work

3. Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Šekulja, Ivana.
Are There Any Differences in Personality Traits and Life Satisfaction Between Future Preschool and Primary School Teachers?. // Journal of Research in Childhood Education. 30 (2016) , 3; 361-373 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

4. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, Sanja.
Considering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development. // INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES. 8 (2015) , 2; 8-20 (pregledni rad, znanstveni). prilozen text rada

5. Vlah, Nataša; Jančec, Lucija; Čepić, Renata.
Teachers' Attitudes towards Behaviour Patterns in Social Conflicts in Primorsko-Goranska County in Croatia. // Center for Educational Policy Studies Journal. 5 (2015) , 4; 109-124 (izvorni znanstveni rad, znanstveni). prilozen text rada

6. Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja.
Lifelong Learning and Changes in Preschool Teacher Education – Croatian Experiences. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje – Croatian Journal of Education (CJE). Vol.17 ; Sp.Ed.No.2/2015 (2015) ; 175-189 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to work

7. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Through lifelong learning and learning organizations towards sustainable future. // International Journal of Innovation and Learning. 10 (2011) , 2; 195-213 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

8. Čepić, Renata.
Razvoj infrastrukture kontinuiranog učenja i stvaranja znanja: višestruke perspektive. // Pedagogijska istraživanja. 6 (2009) , 1-2; 163-178 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Brajdić, Tihana.
Implicit definitions of preschool teachers about creativity: Can qualitative research inspire the preschool practice? // Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana : Polhov Gradec: Eduvision, 2016. 753-765 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Kalin, Jana; Čepić, Renata; Šteh, Barbara.
Status of Teachers and the Teaching Profession: A Study of Elementary School Teachers’ Perspectives // Current Business and Economics Driven Discourse and Education: Perspectives from Around the World / Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Jana Kalin, Gillian Hilton, James Ogunleye, Ewelina Niemczyk, Oksana Chigisheva (ur.).
Sofia, Bulgaria : Bulgarian Comparative Education Society (BCES), 2017. 59-65 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Čepić, Renata; Mašić, Marijeta.
Initial and Continuing Professional Development of Adult Educators from an Educational - Policy Perspective: Rethinking from Croatia // Education Provision to Every One: Comparing Perspectives from Around the World / Popov, Nikolay ; Wolhuter, Charl ; Kalin, Jana ; Hilton, Gillian ; Ogunleye, James ; Niemczyk, Ewelina (ur.).
Sofia, Bulgaria : Bulgarian Comparative Education Society (BCES), 2016. 150-156 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Čepić, Renata.
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
(Zagreb) : Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, (2007). (136)-(142) (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005..
Rijeka : Filozofski fakultet Rijeka, 2005. 50-59. (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Becoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice // .
(pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Istraživačko - razvojna dimenzija profesionalne kompetencije učitelja // Dijete i djetinjstvo: teorija i praksa predškolskoga odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2003. 214-227 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

7. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Integracija cjeloživotnog učenja u hrvatske ustanove za obrazovanje učitelja: neka aktualna pitanja // Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the challenges of the Learning Society / Borg, Mark ; Bezzina, Christopher ; Pace, Paul ; Sultana, Ronald (ur.).
Malta : Faculty of Education, 2003. 1-16 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Čepić, Renata.
Ciljevi obrazovanja odraslih s gledišta promijenjene uloge pojedinca u 21. stoljeću // Adult Education at the Beginning of the 21st Century - Theoretical and Practical Contexts / Sapia-Drewniak, Eleonora ; Jasiński, Zenon ; Bednarczyk, Henryk (ur.).
Opole-Radom-Bonn : University of Opole, Institute for Terotechnology in Radom, Institute for International Cooperation of the German Adult Education Association, Higher School of Management and Administration in Opole, 2002. 77-85 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Vrcelj, Sofija; Čepić, Renata.
Zur andragogischen Theorie und Praxis in Kroatien von 1958 bis 1990. // Von Zeitenwende zu Zeitnwende (Erwachsenenbildung von 1939 bis 1989 / Wilhelm, Filla ; Gruber, Elke, Jurij, Jug. (ur.).
Wien : Verband Oesterreichischer Volkshohschulen, 2002. 112-119 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Čepić, Renata; Vrcelj, Sofija.
A felnottek iskolajanakhozzajarulasa a horvatorszagi andragogia elmeletehez es gyakorlatahoz az 1958 es 1990 kozotti idoszakban // A felnottoktatas tortenete Kozep-Europaban / Wilhem, Filla ; Gruber, Elke ; Hinzen, Heribert ; Jug, Jurij (ur.).
Budapest, Mađarska : IIZ/DVV- Budapest, 2000. 85-92 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Čepić, Renata.
Die berufliche Entwicklung kroatischer Lehrerinnen im Zuge gesellschaftlicher und beruflicher Veranderungen Mitte des 19.bis Antang des 20.Jahrhunderts // Erwachsenenbildung in der Aufklarung / Filla, Wilhelm ; Gruber, Elke, Jug, Jurij (ur.).
Wien : Promedia, 1996. 147 -152 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Skočić Mihić, Sanja; Filipašić, Maja; Brašnić, Ljiljana; Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata.
Značajke potencijalno darovite predškolske djece – studija slučaja // Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar : Sveučilište, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2016. 113-132 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja.
Kreativno učenje kao put do dobrobiti djece: implikacije za pedagogiju i praksu odgajatelja i učitelja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Researching Paradigms of Childhood and Education / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Faculty of Teacher Education University of Zagreb, 2015. 324-335 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Kalin, Jana.
Characteristics of a good elementary school teacher – analysis of teachers' self-perceptions // Education’s Role in Preparing Globally Competent Citizens / Popov, Nikolay, Wolhuter, Charl, Ermenc, Klara, Hilton, Gillian, Ogunleye, James, Chigisheva, Oksana (Eds.) (ur.).
Sofia : Bulgarian Comparative Education Society (BCES Conference Books, Vol. 12.), 2014. 185-192 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

4. Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Mulc, Matina.
The comparison of professional self-perceptions between preschool and primary school teachers in Croatia // Education’s Role in Preparing Globally Competent Citizens / Popov, Nikolay, Wolhuter, Charl, Ermenc, Klara, Hilton, Gillian, Ogunleye, James, Chigisheva, Oksana (Eds.) (ur.).
Sofia : Bulgarian Comparative Education Society (BCES Conference Books, Vol. 12.), 2014. 461-468 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

5. Čepić, Renata; Vujičić, Lidija; Drakulić, Morana.
Reflections of Current Educational EU Policies on Primary Teachers´ Educational System – Some Experiences from Croatia // Proceedings of ICERI2010 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ed.) (ur.).
Valencia : IATED., 2010. 164-172 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Pejić Papak, Petra.
Afirmation of the Concept of New Professionalism in the Education of Preschool Teachers: Croatian Experience // Proceedings of EDULEARN10 Conference / Chova, G.L., Belenguer, M.D., Candel, T. I. (ur.).
Valencia : IATED, 2010. 242-250 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Cjeloživotnim učenjem i organizacijama koje uče prema održivoj budućnosti // Creativity, Innovation and Management / Šušteršič, J.(Programme Chair) (ur.).
Koper (Slovenia), Sousse (Tunisia) : Faculty of Management Koper, University of Primorska (Slovenia), Euro-Mediterranean University (EMUNI, Slovenia) ; University of Sousse (Tunisia), (2009). (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.).
(Osijek) : (Sveučilište Josipa Jurja Strosmmayera, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska, Kherson State University Kherson, Ukraine, (2007). (83)-(90) (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Čepić, Renata.
Osposobljavanje i daljnje obrazovanje andragoga - U potrazi za djelotvornijim rješenjima // The Teacher as a Contributor to Quality in education / Dr.sc.Vladimir Rosić (ur.).
Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 1999. 426 -434 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Vrcelj, Sofija; Čepić, Renata.
Die andragogischen Tatigkeiten der Schule fur offentliche Gesundheit in Kroatien zwischen zwei Weltkriegen // On the History of Adult Education in Central Europe / Bezenšek, Jana ; Jurij, Jug ; Lipnik, Jože (ur.).
Moderna organizacija, Kranj, 1997. 1-12 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Čepić, Renata.
Prema cjeloživotnom učenju: uloga formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja odraslih // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo, 2002. 115-120 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Čepić, Renata.
Značajke kvalitete komuniciranja u obrazovanju odraslih // The Quality in Education and Teaching / dr.sc.Vladimir Rosić (ur.).
Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, 1998. 194 -200 (međunarodna recenzija,objavljeni rad).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Jerković, Valentina.
Building collaborative relationships in institutions of early and preschool education: Research on principals' perspectives // Knjiga sažetaka: Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future.
Opatija, Croatia (međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Čepić, Renata.
Suvremeni profesionalni razvoj učitelja: implikacije za istraživanja i praksu // Knjiga sažetaka: Current Trends in Higher Education in Europe: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges/Institucijsko djetinjstvo / Vujičić, L., Holz, O., Duh, M. & Michielsen, M. (Eds.) (ur.).
Rijeka : LIT Verlag.GmbH Co.KG: Wien (AT), Zweigneiederlassung Zurich CH., 2017. (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Skočić Mihić, Sanja; Čepić, Renata.
Teaching Gifted Students: Teacher’s Perceived Acquired Competency in Different Forms of Professional Development // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, Sanja.
Considering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development // 22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe : knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina et al. (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014. 253-253 (poster,domaća recenzija,sažetak,stručni). prilozen text rada

5. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Initial teacher training in in Croatia in the system of system reforms-policy and practice // / Lidia Turner Marti ; Anne Hickling -Hudson (ur.).
(pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Čepić, Renata; Krstović, Jasna.
Becoming Teachers in a Learning Organization: Towards Ethically Responsible Practice // / Eeva Siirala - LLine Editorial Manager ; Johanna Laitinen - Conference Secretary (ur.).
(pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Krstović, Jasna; Čepić, Renata.
Initial Teacher Training in Croatia in the Context of System Reforms– Policy and Practice // / Lidia Turner Martí ; Anne Hickling-Hudson (ur.).
2004. (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Čepić, Renata.
Obrazovanje stručnih suradnika u andragoškim organizacijama koje uče. / doktorska disertacija.
Zagreb, Hrvatska : Filozofski fakultet u Zagrebu, 23.06.2009. 2009., 409 str. Voditelj: dr. sc. Nikša Nikola Šoljan, red. prof..
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Čepić, Renata.
Pismenost odraslih u društvenom kontekstu / magistarski rad.
Rijeka : Pedagoški fakultet, 28.11.1997. , 280 str. Voditelj: Pongrac, Silvije.
Vrh
 
upomoc
foot_4