Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tanja Kesić

6939

Tanja

Kesić

red. prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Božić, Vanda ; Kesić, Tanja Kaznenopravni odgovori na korupciju uz prijedloge de lege ferenda // Evropske integracije: Pravda, sloboda i bezbednost / Đorđević, Đorđe (ur.). Beograd: Kriminalističko-policijska akademija : Fondacija Hans Zajdel, 2016. str. 455-483
Zlatar-Vulić, Romana Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja / Kesić, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015
Pavlić, Ivana ; Kesić, Tanja ; Jakeljić, Marija KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350
Kesić, Tanja : Jakeljić, Marija UTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517
Vlašić, Goran ; Troilo, Gabriele ; Kohli, Ajay ; Kesić, Tanja Marketing department's impact on the pursuit of market driving strategy. 2012
Kesić, Tanja Formiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25
Vlašić, Goran ; Langer Josef ; Kesić, Tanja Driving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference. 2011
Kesić, Tanja ; Pavlić, Ivana Tourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25
Kesić, Tanja ; Pavlić, Ivana TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-25
Kesić, Tanja ; Pavlić, Ivana TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-26
nije evidentirano
nije evidentirano