crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Suzana Marković
(211434)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Blažević, Branko; Peršić, Milena; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora; Stipanović Christian; Alkier Radnić, Romina; Jelušić, Adriana; Krstinić, Nižić, Marinela; Rudan, Elena; Soldić Frleta, Daniela; Komšić, Jelena.
Istraživanje turizma destinacije .
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, Sveučilište u Rijeci, 2012. (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Marković, Suzana; Komšić, Jelena; Dorčić, Jelena.
Measuring service quality in Croatian restaurants: application of DINESERV scale // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Pearson, 2015. Str. 131-161.

2. Avelini Holjevac, Ivanka; Karamarko, Nikola; Marković, Suzana.
Oblici turističkog korištenja Parka prirode Učka // Osnove dugoročnog razvoja parka prirode Učka / Vujić, Vidoje (ur.).
Opatija : Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2002. Str. 168.

3. Ilić, Sandra; Marković, Suzana; Prohić, Mustafa.
Touristiches Angebot der Riviera von Opatija aus der Perspektive des Gastes // Oesterreich und der Tourismus von Opatija (Abbazia) vor dem Ersten Weltkrieg und zur Mitte der 1990er Jaher / Jordan Peter ; Peršić, Milena (ur.).
Frankfurt am Mein : Peter lang, GmbH, 1998.. Str. 269-281.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Blažević, Branko; Persic, Milena; Cetinski, Vinka; Dragičević, Danijel; Ivanović, Vanja; Ivanović, Zoran; Jelušić, Adriana; Karanović, Goran; Knežević, Rade; Magaš, Dragan; Marković, Suzana; Bareša, Suzana; Perić, Jože; Radnić Alkijer, Romina; Smolčić Jurdana, Dora; Stipanović, Christian.
Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić, Milena (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Sveučilišta u Rijeci, 2009..

2. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Statistika - priručnik / Rudić, Dušan (ur.).
Rijeka : Veleučilište u Rijeci, 2008..
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Exploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling. // Total quality management & business excellence. 25 (2013) , 1/2; 141-157 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Dorcic, Jelena; Komsic, Jelena; Markovic, Suzana.
Mobile technologies and applications towards smart tourism – state of the art. // Tourism Review. 3 (2018) ; 1-23 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Marković, Suzana; Regent Turkalj IRena; Racz Aleksandar.
Koncept i mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga. // Journal Of Applied Health Sciences. 4 (2018) , 1; 49-62 (pregledni rad, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Musa-Juroš, Ksenija; Mijoč, Josipa,; Horvat, Jasna; Ilakovac, Vesna; Marković, Suzana; Racz, Aleksandar.
Measuring Healthcare Quality - Paradigm Of MEDQUAL. // Acta clinica Croatica. 57 (2018) , 2; 235-242 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to workURL link to work

4. Racz, Aleksandar; Marković, Suzana.
Worth(less) papers” – are journal impact factor and number of citations suitable indicators to evaluate quality of scientists?. // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja. 16 (2018) , 2; 369-389 (pregledni rad, znanstveni). URL link to work

5. Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, Damir.
Service Quality and Customer Satisfaction in the Health Care Industry - Towards Health Tourism Market. // Tourism and hospitality management. 20 (2014) , 2; 155-170 (članak, znanstveni).

6. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Car, Tomislav; Komšić, Jelena.
CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA. // NEGOTIA. 57 (2012) , 4; 27-37 (članak, znanstveni). URL link to work

7. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena.
Who are wellness customers? An empirical study in the Croatian hotel industry. // Naše gospodarstvo(Our economy). 58 (2012) , 1-2; 24-34 (članak, znanstveni).

8. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Investigating perceived service quality in Croatian restaurant industry using DINESERV model. // Studia Negotia Universitatis Banes-Boyai Journal. 55 (2010) , 4; 5-13 (članak, znanstveni).

9. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Content analysis of hotel guest comment cards: A case study of Croatian hotel industry. // Naše gospodarstvo (Our economy). 56 (2010) , 1-2; 65-74 (pregledni rad, znanstveni).

10. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Measuring Perceived Service Quality Using SERVQUAL: A Case Study of the Croatian Hotel Industry. // Management. 5 (2010) , 3; 195-209 (članak, znanstveni).

11. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Kulašin, Džemal.
Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje. // Univerzitetska hronika - časopis Univerziteta u Travniku. 2 (2010) , 2; 141-149 (članak, znanstveni).

12. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Šegarić, Klaudio.
Does restaurant performance meet customers' expectations? An assessment of restaurant service quality using modified DINESERV approach. // Tourism and hospitality management. 16 (2010) , 2; 181-195 (prethodno priopćenje, znanstveni).

13. Marković, Suzana.
Students' Expectations and Perceptions in Croatian Tourism and Hospitality Higher Education: SERVQUAL versus UNIQUAL. // Naše gospodarstvo. February (2006) ; 78-96 (članak, znanstveni).

14. Marković, Suzana.
Expected service quality measurement in tourism higher education. // Naše gospodarstvo. 52 (2006) , 1-2; 77-85 (članak, znanstveni).

15. Horvat, Jasna; Hristovska, Ljubica; Zekić-Sušac, Marijana; Marković, Suzana.
Predicting customer satisfaction in hotel industry using neural networks. // Economic Development. 1, 2 i 3 (2005) ; 93-106 (članak, znanstveni).

16. Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Service Quality Measurement in Health Tourism Sector : An Exploratory Study. // Ekonomski vijesnik. (2005) , 1/2; 63-76 (članak, znanstveni).

17. Marković, Suzana.
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje. // Tourism and hospitality management. 11 (2005) , 1; 47-67 (članak, znanstveni).

18. Marković, Suzana.
KVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI. // Tourism and hospitality management. 11 (2005) , 1; 179-191 (članak, znanstveni).

19. Marković, Suzana.
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji. // Tourism and hospitality management. 11 (2005) , 1; 301-312 (članak, znanstveni).

20. Marković, Suzana; Maškarin, Helga.
Assessing Service Quality in Higher Education: The Use of Importance-Performance Analysis. // Hotellink. 2005 (2005) , 6; 211-221 (članak, znanstveni).

21. Blažević, Branko; Magaš, Dragan; Marković, Suzana.
Uvodni referat za istraživanje "Ocjena turističke ponude Kvarnera". // Tourism and Hospitality Management. 10 (2004) , 1; 1-7 (članak, znanstveni).

22. Marković, Suzana.
Measuring Service Quality in Croatian Hotel Industry: A Multivariate Statistical Analysis. // Naše gospodarstvo. 50 (2004) , 1-2; 27-35 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

23. Marković, Suzana.
Primjena multivarijatne statističke analize u mjerenju kvalitete usluga visokog obrazovanja. // Tourism and Hospitality Management. 9 (2003) , 1; 93-112 (prethodno priopćenje, znanstveni).

24. Perić, Joža; Marković, Suzana.
Pristupanje EU i priljev kapitala- iskustvo RH. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 3-4 (2001) ; 459-473 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

25. Perić, Jože; Marković, Suzana.
Accession to the EU and Capital Inflow-Experience for Ccroatia. // Ekonomski pregled. 52 (2001) , 3-4; 459-473 (članak, znanstveni).

26. Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Kuleš, Maja.
Tehnike prikupljanja podataka. // Ekonomski vjesnik. 13 (2000) , 1 i 2; 97-106 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Avelini Holjevac, Ivanka; Jelušić, Adriana; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora.
Rezultati empirijskog istraživanja stavova turista o turističkoj ponudi Kvarnera i njegovih destinacija. // Tourism and Hospitality Management. 10 (2004) , 1; 9-52 (članak, ostalo).

2. Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile.
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu. // Turizam. 49 (2001) , 2; 175-186 (članak, stručni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Racz, Aleksandar; Marković, Suzana.
ENHANCING THE VISIBILITY AND ACCESSIBILITY OF ACADEMIC WORK IN THE DIGITAL ERA // »Visibility and accessibility of academic publishing in digital era« plenary session 2 nd International Scientific Conference HealthOnline 2018 PATIENT ENGAGEMENT IN THE DIGITAL ERA - 25. 1. 2018. Ljubljana / Starc, Andrej (ur.).
Ljubljana : Zdravstveni Fakultet Ljubljana, 2018. 154-170 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

2. Marković, Suzana.
SERVQUAL versus UNIQUAL: Student's Expectations and Perceptions in Croatian Higher Education // Conference Proceedings of 3rd Global Conference of Business & Economics / Gupta, Atul (ur.).
Amsterdam, Netherland, 2004. (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Marković, Suzana.
Measuring service quality in the hospitality industry: A multivariate statistical analysis // Congress proceedings of 17th biennial international congress - Tourism and Hospitality Industry 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2004. 833-848 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Marković, Suzana; Horvat, Jasna; Raspor, Sanja.
An application of SERVQUAL scale in health tourism sector: An exploratory study // Conference proceedings of International Conference Days of Turistica ENCUENTROS 2004 - Strategic Partnerships for the development of tourist destination.
Portorož, Slovenija : TURISTICA - Visoka škola za turizam, 2004. (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Smolčić Jurdana, Dora; Marković, Suzana.
Measurement Methods in Achieving Sustainable Tourism Development // Conference proceedings of International Conference - Evaluation of Business Environment for Tourist Services / Ineson, Elisabeth ; Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila (ur.).
Bratislava, Slovačka : University of Economics in Bratislava, 2003. 188-190 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Marković, Suzana.
Higher Education Quality Measurement: A Case Study in the Application of SERVQUAL // Congress proceedings of 16th biennial international congress - HOTEL & TOURISM 2002 - Human Capital, Culture and Quality in Tourism and Hospitality Industry / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2002. 141-160 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Marković, Suzana; Horvat, Jasna; Mitrović, Srđan.
Measuring Wine and Food Festival Visitor's Personality Traits and Experiences // 7th International Scientific Symposium "Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth" / Mašek Tonković, A. ; Crnković, B. (ur.).
Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. 831-837 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Marković, Suzana; Racz, Aleksandar; Mijoč, Josipa.
Local Food Festival: Towards a Sustainable Food Tourism Experience // 7th International Scientific Symposium "Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth" / Mašek Tonković, A. ; Crnković, B. (ur.).
Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. 839-844 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

3. Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Racz, Aleksandar Racz; Mitrović, Srđan.
EMPIRICAL VALIDATION OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS’ ROLE IN VISITOR EXPERIENCE:THE CASE OF ZAGREB CHRISTMAS MARKET // Tourism & Hospitality Industry 2018, Congress Proceedings, / Milohnić, I ; Smočić Jurdana, D. (ur.).
Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management Primorska 42, P.O.Box 97, 51410 Opatija, Croatia, 2018. 230-245 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

4. Gjurašić, Matina; Marković, Suzana.
Does internal marketing foster employee creativity in the hospitality industry? A conceptual approach // 4th International Scientific Conference - Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2017) : proceedings / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. 183-198 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

5. Mijoč, Josipa; Marković, Suzana; Horvat, Jasna.
The Role of Local Authenticity in Forming Tourists' Intentions // Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, Croatia, 2017. 377-392 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

6. Lončarić, Dina; Lončarić, Damir; Marković, Suzana.
Health tourism, customer satisfaction and quality of life: The role of specialty hospitals // Sustainable Tourism, Economic Development and Quality of Life / Janković, Sandra ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. 159-173 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

7. Marković, Suzana; Dorčić Jelena; Katušić, Goran.
Service Quality Measurement in Croatian Banking Sector: Application of SERVQUAL Model // Proceedings of the Management International Conference (MIC): Managing sustainable growth, Portorož, Slovenia / Gomezelj Omerzel, Doris ; Laporšek, Suzana (ur.).
Portorož, Slovenia : University of Primorska Faculty of Management, 2015. 209-218 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

8. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika.
Visitor satisfaction and loyalty measurement of a local food festival: Application of FESTPERF scale // 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe (ToSEE 2015) Sustainable Tourism, Economic Development and Quality Life / Ateljević, Irena ; Damijan, Jože ; Dwyer, Larry ; Gomezelj Omerzel, Doris ; Kavčić, Slavka ; Li, Gang ; Lončarić, Dina ; Marković, Suzana ; Maškarin Ribarić, Helga ; Nemec Rudež, Helena ; Sibila Lebe, Sonja ; Vodeb, Ksenija ; Žabkar, Vesna (ur.).
Opatija : Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. 183-196 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

9. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika.
The influence of perceived quality on emotions and behavioral intentions in restaurants: Application of PLS-SEM // Proceedings of 24th CROMAR Congress : Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration / Mihić, Mirela (ur.).
Split : University of Split, Faculty of Economics, 2015. 55-69 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

10. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Pudić, Maria.
Analysis of the effect of festival quality on visitors’ satisfaction and behavioral intentions of the local food festiva // Proceedings of 6th Global Business Conference / Hair, Joe ; Krupka, Zoran, Vlašić, Goran (ur.).
Zagreb : Institut za inovacije, 2015. 136-146 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Krnetić, Monika.
Customers’ expectations and perceptions of casino service quality in Croatia // SGEM2014 Conference Proceedings of International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social sciences and Arts (SGEM), Book 2, Volume 4.
Sofia, Bulgaria, 2014. 159-166 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

12. Marković, Suzana; Komšić, Jelena; Štifanić, Mihaela.
Measuring service quality in city restaurant settings using DINESERV scale // Recent Anvances in Business Management & Marketing.
WSEAS Press, 2013. 176-181 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena.
Museum service quality measurement using the HISTOQUAL model // Crisis - a Challenge of Sustainable Tourism Development?.
Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2013. 201-216 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

14. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena.
Guests's Expectations Measurement in the Croatian Restaurant Industry // Marketing in a Dynamic Environment - Academic and Practical Insights.
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2013. 307-332 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

15. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena.
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study // Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost".
Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. 571-584 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Measuring customers' expectations: Gaining competitive advantages in restaurant industry // Conference proceedings of the 5th International Scientific Conference "Enterpreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil".
Pula : University of Pula, Department of Economics and Tourism dr. Mijo Mirković, Pula, 2011. 1891-1917 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Guests expectations in Croatian hotel industry: Factor and reliability analyses // Conference proceedings of 11th International Conference "Service sector in terms of changing environment".
Ohrid : University St. Kliment Ohridski, Bitola, Faculty of tourism and hospitality Ohrid, 2011. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Dorčić, Jelena.
What are the key dimensions of restaurant service quality? An empirical study in the city restaurant settings // 1 st International Scientific Conference Tourism in South East Europe 2011 / Perć, Jože ; Čičić, Muris ; Janković, Sandra ; Sibla Lebe, Sonja ; Smolčić Jurdana, Dora ; Zins, Andreas (ur.).
Opatija : Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2011. 235-249 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

19. Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Sustainable tourism and wellness service quality: An empirical study of customers' expectations // Conference proceedings of the 2nd International Scientific Conference "Kowledge and business challenges of globalization in 2010".
Celje, Slovenia : Faculty of commercial and business sciences, Celje, 2010. 798-805 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Šegarić, Klaudio.
Customer satisfaction and customer loyalty measurement in hotel settings: an empirical analysis // Conference proceedings of the 20th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management".
Opatija : Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2010. 125-137 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Bašan, Lorena.
Factor analysis of hotel guests perceptions: a conceptual and empirical research // zbornik konferencije.
(poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Avelini Holjevac, Ivanka; Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Customer satisfaction measurement in hotel industry: Content analysis study // 4th International Scientific Conference "Planning for the future learning from the past: Contemporary Developments in Tourism, Travel & Hospitality".
Rhodes Island, Greece : University of Aegean, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

23. Marković, Suzana; Raspor, Sanja, Šegarić, Klaudio.
Customer expectations measurement in the restaurant industry: application of DINESERV scale // Conference proceedings of the 1st International Scientific Conference "Knowledge and business challenges of globalisation".
Celje, Slovenia : Faculty of commercial and business sciences, Celje, 2009. 595-602 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Maškarin, Helga; Marković, Suzana; Avelini Holjevac, Ivanka.
Job Satisfaction in Opatija's Restaurants: A Theoretical and Empirical Analysis // Enterprise in Transition / Crnjak Karanović, Biljana (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. 36-38 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Service Quality Measurement in Health Tourism Sestor : an Exploratory Study // International Conference on Strategic Partnerships for the Development of Tourist Destinations : proceedings / Ambrož, Milan (ur.).
Portorož : Turistica, 2004. 50-51 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Markovic, Suzana; Szentivanyiova, Miroslava.
E-Service Quality in E-Tourism Globalization: A Conceptual Framework // Tourism in the process of the European Integration and Globalization / Jan Orieška, PhD (ur.).
Bratislava, Slovačka : Faculty of Economics, University of Matej Bel Banska Bystrica, Slovačka, 2004. 116-120 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

27. Marković, Suzana; Szentivanyiova, Miroslava.
E-Service Quality in E-Tourism Globalization: A Conceptual Framework // Tourism in the process of the European integration and Globalization / Orieška, Jan (ur.).
Bratislava, Slovačka : Universita of Matey Bel Banska Bystrica, Faculty of Economics, Slovačka, 2004. 116-120 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

28. Smolčić Jurdana, Dora; Marković, Suzana.
Metode mjerenja u cilju održivog razvoja turizma // Evaluation od business environment for tourist services / Anna Sirotkova (ur.).
Bratislava, Slovakia : University of Economics in Bratislava, 2003. 188-190 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

29. Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile.
CADAC Methods in Market Research // Information Technology interfaces / Kalpić, Damir ; Hljuz-Dobrić, Vesna (ur.).
Pula : SRCE niversity Computing Centre, University of Zagreb, 2001. 223-231 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

30. Marković, Suzana.
Zadovoljstvo gosta i kvaliteta usluga u zravstvenom turizmu: značaj i mjerenje // Zdravstveni turizam za 21. stoljeće / Rožanić, Igor (ur.).
Rijeka : Zambelli, Rijeka, 2000. 274-288 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

31. Marković, Suzana.
Measuring service quality in the hotel industry : an application of the servqual instrument // HOTEL 2000 / Perić, Jože (ur.).
Opatija : Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2000. 513-527 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

32. Marković, Suzana; Horvat, Jasna.
Conjoint analysis in marketing: implication for tourism research and practice // Tourism and Transition / Borković, Vesna (ur.).
Dubrovnik : Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, 2000. 219-235 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

33. Marković, Suzana; Perić, Jože.
Messung von Dienstleistungqualitat im Tourismus mit Anwendung von SERVQUAL Model // International Tourism in the 21st Century / Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila (ur.).
Bratislava : Faculty of Commerce Bratislav, 2000. 257-273 (poster,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

34. Marković, Suzana; Horvat, Jasna.
Customer satisfaction measurement // Economics and Ecology in Function of Tourism Development / Ivanović, Zoran ; Novacka, Ludmila (ur.).
Opatija : Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 1999. 59-68 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Katavić, Sanda; Mikrut, Martina.
Using the World Wide Web in the Hospitality Industry // CARnet Users Conference 2001 : proceedings.
Zagreb : Croatian Academic Research Network, 2001. (predavanje,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Marković, Suzana; Mitrović, Srđan; Racz, Aleksandar.
Measuring Visitors’ Perceptions Of Experience Quality In Croatian Wine Cellars // XIV International > Scientific Conference on Service sector INSCOSES 2018.
Ohrid, Macedonia : XIV International > Scientific Conference on Service sector INSCOSES 2018, 2018. 35-35 (predavanje,međunarodna recenzija,znanstveni). prilozen text rada

2. Racz, Aleksandar; Marković, Suzana; Jurčić Čulina, Ivana.
„Worthless papers” – bezvrijedni znanstveni radovi koje čitaju samo autor, urednik i recenzent, a ne citira nikad nitko // Knjiga sažetaka radova 17. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 3. konferencija zdravstvenih profesija Obrazovanje i istraživanje za kvalitetnu zdravstvenu praksu.
zagreb : Zdravstveno veleučilište, 2018. 70-71 (predavanje,međunarodna recenzija,znanstveni). prilozen text rada

3. Marković, Suzana; Dorčić, Jelena; Katušić, Goran.
Service quality measurement in Croatian banking sector : Application of SERVQUAL model // Management International Conference (MIC 2015) Managing sustainable growth : abstracts of the joint international conference / Žižmond, Egon ; Gomezelj Omerzel, Doris ; Laporšek, Suzana (ur.).
Koper : Faculty of Management, 2015. 149-149 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

4. Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, Damir.
Service quality and customer satisfaction in the health care industry - Towards health tourism market // 13th IAPNM congress: Public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek : University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. 32-32 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Ivankovič, Gordana; Planinc, Tanja; Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Orel, Tina.
Service quality in hotels: The case of coastal spa hotels in Slovenia // Advances in Tourism Marketing Conference: Transforming experiences - Tourism marketing from both sides of the counter / Sonja Sibila Lebe (ur.).
Maribor : Multidisciplinary Research Institute Maribor, 2011. 66-68 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena.
Who are wellness customers? An empirical study in the Croatian hotel industry // Advances in Tourism Marketing Conference: Transforming experiences - Tourism marketing from both sides of the counter ; Book of extended structured abstracts / Sonja Sibila Lebe (ur.).
Maribor : Multidisciplinary Research Institute Maribor, 2011. 97-98 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena.
Service quality measurement in wellness tourism: An application of SERVQUAL scale // International Conference ENCUENTROS "Tourism and Quality of Life" - book of abstracts.
Portorož : Faculty of Tourism Studies - Turistica, 2010. 33-33 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Marković, Suzana.
Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup / doktorska disertacija.
Rijeka : Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, 12.02. 2003., 354 str. Voditelj: Avelini Holjevac, Ivanka.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Marković, Suzana.
Statistička analza odnosa kvalitete kadrova i kvalitet usluga u hotelijerstvu / magistarski rad.
Opatija : Hotelijerski fakultet Opatija, 23.02 1998, 202 str. Voditelj: Avelini Holjevac, Ivanka.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Racz, Aleksandar; Marković, Suzana.
Utjecaj novih tehnologija na vidljivost, dohvatljivost i citiranost znanstvenih radova, 2018. (sažeci u zbornicima skupova). prilozen text rada

2. Baftiri, Đana; Suradnici: Marković Jureša, Suzana; Osmančević Katkić, Lejla.
Vodič za roditelje djece s ADHD poremećajem - Prikaz rada projekta "Savjetovalište za roditelje djece s ADHD poremećajem", 2013. (vodič).
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Raspor, Sanja.
Multivarijatna statistička analiza zadovoljstva klijenta u hotelskoj industriji / doktorska disertacija.
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 18. 1. 2012., 314 str. Voditelj: Marković, Suzana.

2. Car Tomislav.
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa / magistarski rad.
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 17.11. 2010, 175 str. Voditelj: Marković Suzana.

3. Raspor, Sanja.
Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta u hotelskoj industriji / magistarski rad.
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 08.07. 2009., 258 str. Voditelj: Marković, Suzana.
Vrh
 
upomoc
foot_4