Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Lorena Bašan

5981

Lorena

Bašan

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Djeca i turizam: istraživanje stavova i doprinos djece u održivom razvoju turizma voditelj
Naziv Akcije
7th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2023 Conference Proceedings: Engagement & Empowerment: A Path Toward Sustainable Tourism / Bašan, Lorena; Lončarić, Dina; Soldić Frleta, Daniela (ur.) Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2023
Bašan, Lorena; Jerković, Barbara; Šimičić Katarina; Ham, Marija; Pap Vorkapić, Ana Social media influencers as co-creators of the tourist destination value // 7th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2023 Conference Proceedings: Engagement & Empowerment: A Path Toward Sustainable Tourism. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 1-22
Droli, Maurizio ; Bašan, Lorena ; Vassallo, Fabio Giuseppe Positioning climate therapy stays as a health tourism product: an evidence-based approach // Emerging science journal, 6 (2022), 2; 256-272. doi: 10.28991/esj-2022-06-02-04
Bašan, Lorena Upotrebljavaju li hoteli web-stranice za komunikaciju održivosti destinacije? // 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022. Zbornik radova. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 1-18 doi: https://doi.org//10.20867/hk.1.1
Bašan, Lorena ; Donadić, Bartol ; Butković, Ivan Adapting destination marketing activities to changing Chinese travel trends // Results and challenges: Changing travel trends in China - CEEC perspective / Levente Horvath (ur.). Budimpešta: Eurasia Center & John von Neumann University, 2022. str. 12-34
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 31-34
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Kamenečki, Ana Tourist satisfaction as a driver of destination marketing improvements: The case of the Opatija riviera // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 1; 93-112. doi: 10.22598/mt/2021.33.1.93
Škravan, Antonia ; Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Prižmić, Ivana ; Franulović, Marino Motivation-based identity of island destinations and tourist satisfaction: the case of Croatia // Tourism in South East Europe … / Alkier, R. ; Marković, S. ; Perić, M. (ur.). 2021. str. 757-773 doi: 10.20867/tosee.06.50
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea Sustainable marketing factors: Impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 385-400. doi: 10.51680/ev.34.2.11
Bašan, Lorena Uključivanje baštine ruralnog područja u integrirani prekogranični turistički proizvod: poslovni slučaj Opatija // Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova / Trezner, Željko (ur.). Solin: Turistička zajednica grada Solina, 2020. str. 100-110
nije evidentirano
nije evidentirano