Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Djeca i turizam: istraživanje stavova i doprinos djece u održivom razvoju turizma
voditelj
Naziv
Akcije
7th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2023 Conference Proceedings: Engagement & Empowerment: A Path Toward Sustainable Tourism / Bašan, Lorena; Lončarić, Dina; Soldić Frleta, Daniela (ur.)
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2023
Bašan, Lorena; Jerković, Barbara; Šimičić Katarina; Ham, Marija; Pap Vorkapić, Ana
Social media influencers as co-creators of the tourist destination value // 7th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2023 Conference Proceedings: Engagement & Empowerment: A Path Toward Sustainable Tourism. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 1-22
Droli, Maurizio ; Bašan, Lorena ; Vassallo, Fabio Giuseppe
Positioning climate therapy stays as a health tourism product: an evidence-based approach // Emerging science journal, 6 (2022), 2; 256-272. doi: 10.28991/esj-2022-06-02-04
Bašan, Lorena
Upotrebljavaju li hoteli web-stranice za komunikaciju održivosti destinacije? // 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022. Zbornik radova. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 1-18 doi: https://doi.org//10.20867/hk.1.1
Bašan, Lorena ; Donadić, Bartol ; Butković, Ivan
Adapting destination marketing activities to changing Chinese travel trends // Results and challenges: Changing travel trends in China - CEEC perspective / Levente Horvath (ur.). Budimpešta: Eurasia Center & John von Neumann University, 2022. str. 12-34
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 31-34
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Kamenečki, Ana
Tourist satisfaction as a driver of destination marketing improvements: The case of the Opatija riviera // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 1; 93-112. doi: 10.22598/mt/2021.33.1.93
Škravan, Antonia ; Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Prižmić, Ivana ; Franulović, Marino
Motivation-based identity of island destinations and tourist satisfaction: the case of Croatia // Tourism in South East Europe … / Alkier, R. ; Marković, S. ; Perić, M. (ur.). 2021. str. 757-773 doi: 10.20867/tosee.06.50
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea
Sustainable marketing factors: Impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 385-400. doi: 10.51680/ev.34.2.11
Bašan, Lorena
Uključivanje baštine ruralnog područja u integrirani prekogranični turistički proizvod: poslovni slučaj Opatija // Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova / Trezner, Željko (ur.). Solin: Turistička zajednica grada Solina, 2020. str. 100-110