crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Damir Dobrinić
(215903)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Dobrinić, Damir.
Osnove marketinga .
Split : Redak, Split, 2010 (priručnik).

2. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Trlek, Tvrtko.
Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga .
Varaždin : TIVA - Tiskara Varaždin, 2009 (monografija).

3. Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra.
Inovativni marketing .
Varaždin : TIVA - Tiskara Varaždin, 2008. (monografija).

4. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Vrček, Neven; Hutinski, Željko.
Izravni marketing .
Varaždin : TIVA, Fakultet organizacije i informatike, 2005 (priručnik).

5. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Direktni marketing .
Varaždin : TIVA [i. e.] Tiskara Varaždin, 2002 (monografija).
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Dobrinić, Damir.
Upravljanje marketingom .
Varaždin : FOI Varaždin, 2017. URL link to work

2. Dobrinić, Damir.
Marketinško upravljanje bazama podataka .
Varaždin : FOI Varaždin, 2017. URL link to work

3. Dobrinić, Damir; Gregurec, Iva.
Integrirani marketing -.
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, 2016..

4. Barbir, Saša; Bosilj, Neven; Dobrinić, Damir; Gerić, Sandro; Gregurec, Iva; Hutinski, Željko; Kirinić, Valentina; Mandić, Miroslav; Mekovec, Renata; Miličić, Miroslav; Rabuzin, Kornelije; Tomičić, Igor; Vranešević, Tihomir.
Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike, 2011.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir.
The importance of database marketing in social network advertising. // International journal of management cases. 13 (2011) , 4; 165-172 (članak, znanstveni). URL link to work

2. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra.
Utjecaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj nacionalnog poštanskog operatora. // Suvremeni promet. 29 (2009) , 1-2; 141-146 (članak, znanstveni).

3. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Bosilj, Neven.
An Investigation of Marketing via Mobile Devices - Attitudes of Croatian Marketing Experts. // Journal of Information and Organizational Sciences. 32 (2008) ; 15-24 (članak, znanstveni).

4. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
On-line marketing i mediji izravnog marketinga. // Suvremeni promet. 28 (2008) ; 138-140 (članak, znanstveni).

5. Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir.
Suvremene tendencije u razvitku marketinga - osvrt na direktni marketing. // Ekonomski pregled. 55 (2004) ; 619-640 (pregledni rad, znanstveni).

6. Dobrinić, Damir.
Marketing u pošti. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 8 (1996) , 1/2; 57-71 (pregledni rad, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir.
Suvremene tendencije u razvitku marketinga – osvrt na direktni marketing. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 55 (2004) , 7-8; 619-640 (članak, stručni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Dobrinić, Damir.
Uloga velikih podataka u marketingu // Book of pepers / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Varaždin : CRODMA-Croatian Direct Marketing Association, 2017. 233-244 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Križanec, Brigita; Dobrinić, Damir.
Consumer Perception of Viral Marketing – Example of Croatian Market // Book of proceedings / Primorac, Željka ; Bussoli, Candida ; Recker, Nicholas (ur.).
Split : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia Faculty of Law, University of Split, Croatia University North, 2016. 634.-641. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Milak, Antonija; Dobrinić, Damir.
Customer Perception of Guerilla Marketing // e-Book of papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent, 2016. 71-78 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

4. Šinko-Morandini, Filip; Dobrinić, Damir.
The Role of Segmentation in E-Mail Marketing // Book of Papers / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin : CRODMA-Croatian Direct Marketing Association, 2016. 177.-188. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir.
Primjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Sveučilište u Zagreb, 2015. 316-322 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Vranešević, Tihomir.
IMPLEMENTATION OF DIRECT MARKETING BY THE LEADING COMPANIES ON CROATIAN MARKET // 2015 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent, 2015. 312-318 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Horvat, Valentina; Dobrinić, Damir.
Marketing via e-mail // e-Book of papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent, 2015. 332-336 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Magić, Maja; Dobrinić, Damir.
Marketing system of the competitive advantage of microenterprises and crafts // e-Book of papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : Accent, 2015. 337-342 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Gregurec, Iva; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Use of social networking sites for public relations // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. 324-342 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
SEGMENTATION OF THE DATA BASES BY USE OF DMS CONCEPT // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen, Lancashire, UK : International Journal of Management Cases, 2010. 206-210 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, Tvrtko.
Liberaliztion of the postal service market: analysis of regulatory frame // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas, Bulgaria : Info Invest, 2010. 337-343 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Gregurec, Iva.
PERSONALIZED WEB COMMUNICATION WITH THE AIM TO IMPLEMENT DATABASE MARKETING – CASE STUDY // Journal of Scientific Publication: Economy & Business, Vol. 4, Part 2 / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas, Bulgaria : Info Invest, 2010. 344-348 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, Tvrtko.
De-regulation of the postal market of EU and its influence on the postal market of Croatia // Economic integrations, competition and cooperation ; Research monograph, Proceedings of Abstracts + CD-ROM / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka : University of Rijeka, Faculty of economics, 2009. 1-15 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
The Role of Geo-marketing in Market Segmentation // Economy&Business. International Scientific Publications vol.2, Part 1 / Marijan Cingula (ur.).
Bourgas, Bugarska : Info Invest, 2008. 376-386 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

15. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
On-line Channels and Direct Marketing Media // .
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Dvorski, Stjepan; Dobrinić Damir; Kovšca, Vladimir.
Suvremeni oblici trgovanja - mobilno trgovanje // .
2007. 207-212 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Dobrinić, Damir.
Value Based Management and Corporative Objective Function // Economy & Business. International Scientific Publications Vol. 1.
Bourgas : Science Invest, 2007. 641-651 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
The role of Post in Tourism Development // Conference Proceedings of 3rd International Conference for Customer Behavior and Retailing Research. / Vranešević, Tihomir ; Pavičić, Jurica (ur.).
Zagreb : Graduate School of Economics and Business Zagreb, 2006. 175-186 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
Place and Role of Telemarketing in Direct Marketing // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas, Bugarska : Info Invest, 2006. 60-66 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Kovšca, Vladimir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Comparison Between the Traditional and New Measures of Performance based on Shareholder Value Creation // Proceedings of 3rd International Conference An Enterprise Odyssey: Integration or Disintegration / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business University of Zagreb ; Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2006. 1228-1244 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, Vladimir.
Uloga paneuropskih prometnih koridora u međusobnom povezivanju. // Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa održanog u Varaždinu 10-11. studenoga 2005 / Slobodan Kaštela (ur.).
Zagreb - Varaždin, 2005. 41-50 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan.
Direct Mail Selling // Second International Conference "'An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage"', University of Zagreb, Conference Proceedings.
Zagreb, 2004. 1706.-1722. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

23. Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir.
Prometni koridori i njihova uloga u međusobnom povezivanju // Zbornik radova sa trećeg europskog prometnog kongresa - Prometno povezivanje europskog sjevera i juga.
2004. 31-36 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir.
The Impact of Liberalisation of Postal Market on Development of Direct Marketing // Conference Proceedings of Second International Conference of the Faculty of Economics - From Transition to Development Globalization and Political Economy of Development in Transition Economies.
Sarajevo, 2003. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Vuković, Ksenija.
Marketing of financial institutions in transition countries // Conference Proceedings of Second International Conference of the Faculty of Economics - From Transition to Development Globalization and Political Economy of Development in Transition Economies.
Sarajevo, 2003. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Vrijednosni sustav prometa i suvremene transportne tehnologije u funkciji razvitka gospodarstva // Zbornik radova X. međunarodnog znanstvenostručnog savjetovanja "Promet i okoliš - Traffic and Environment".
2002. 347-352 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Habek, Ela; Dobrinić, Damir.
Robinsonova lista - pregled europskih i svjetskih iskustva // Zbornik radova / Grmuša, Tanja ; Rocco, Sanja ; Šipić, Nevenka ; Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb, 2016. 445.-456. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

2. Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir.
Post and tourism // Economy&Business, Scientific Articles Vol. II..
Bugarska, 2005. 180-197 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,stručni).

3. Dobrinić, Damir.
Društveno ekonomski značaj pošte u razvoju regije // / Mohorovičić, Andre ; Stipetić, Vladimir (ur.).
Varaždin : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni rad Varaždin ; Tiskara Varteks, 2002. 461-472 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir.
Prepoznavanje vlastitih kupaca // / Kordić, Dane (ur.).
Mostar : Ekonomski fakultet u Mostaru, 2004. 81-100 (poster,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Stančin, Kristian.
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji / završni rad - preddiplomski studij.
Varaždin : Fakultet organizacije i informatike, 16.09. 2014, 43 str. Voditelj: Dobrinić, Damir.
Vrh
 
upomoc
foot_4