Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira
suradnik
Naziv
Akcije
Braić, Snježana; Mandić, Joško; Šubašić, Aljoša; Vojković, Tanja
Constructing flag-transitive incidence structures // Rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti. Razred za matematičke, fizičke i kemijske znanosti. Matematičke znanosti, 27 (2023), 555; 11-30. doi: 10.21857/m3v76t5g2y
Koceić-Bilan, Nikola ; Braić, Snježana
Continuous Differentiability in the Context of Generalized Approach to Differentiability // Mathematics, 11 (2023), 6; 1445, 13. doi: 10.3390/math11061445
Koceić-Bilan, Nikola ; Braić, Snježana
Generalized Approach to Differentiability // Mathematics, 10 (2022), 17; 3085, 29. doi: 10.3390/math10173085
Braić, Snježana ; Mandić, Joško ; Šubašić, Aljoša ; Vojković, Tanja ; Vučičić, Tanja
Groups S-n x S-m in construction of flag-transitive block designs // Glasnik matematički, 56 (2021), 2; 225-240. doi: 10.3336/gm.56.2.02
Ivković, Josipa
Igre u nastavi matematike / Braić, Snježana (mentor); Zorić, Željka (neposredni voditelj).
Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017
Mikulić, Josipa Terezija
Matematičari u muzeju / Braić, Snježana (mentor); Zorić, Željka (neposredni voditelj).
Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017
Pelajić, Jelena
Vjerojatnost i statistika u osnovnoškolskom obrazovanju / Braić, Snježana (mentor); Zorić, Željka (neposredni voditelj).
Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017
Budimir, Iva
Matrični diferencijalni račun / Braić, Snježana (mentor); Ugrina, Ivo (neposredni voditelj).
Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2016
Braić, Snježana ; Vlašić, Josipa ; Zorić, Željka
Kreativnost u nastavi matematike // Suvremena pitanja, XI. (2016), 21; 95-109