Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mirela Grgić

4426

Mirela

Grgić

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Krampač Grljušić, A ; Grgić, M ; Marčinko, I. ETHICAL ISSUES IN THE DOMAIN OF DISABILITY - INCLUSION AND EDUCATION OF DISABLED PUPILS IN THE REGULAR SCHOOL SYSTEM. 2021. str. 228-229
Marčinko, Ivana ; Brdar, Nina ; Grgić, Mirela THE RELATIONSHIP BETWEEN EUDAIMONIA, PSYCHOLOGICAL NEEDS AND MENTAL HEALTH. 2021. str. 181-181
Grgic, Mirela, Marcinko, Ivana PSYCHOGENIC NONEPILEPTIC SEIZURES IN CHILDREN – THE CASE STUDY. 2021. str. 40-40
Grgić, Mirela ; Marčinko, Ivana Psychogenic Non-epileptic Seizures in Children-the case study // Abstract Book 2021: Mind & Brain International Neuropsyhiatric Congress. Zagreb: International Institute for Brain Health, 2021. str. 40-40
Grgić, Mirela ; Marčinko, Ivana NAČINI SUOČAVANJA SA STRESOM, OSOBINE LIČNOSTI I PSIHIČKI KOMORBIDITET KOD PACIJENTA S VITILIGOM-PRIKAZ SLUČAJA. 2021. str. 69-69
Marčinko, Ivana ; Radonjić, Nives ; Grgić, Mirela SPOL KAO MODERATOR ODNOSA IZMEĐU HOSTILNOSTI I DEPRESIJE. 2020. str. 207-207
Grgić, Mirela Doprinos roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje prilagodbi na studij / Marina Merkas (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2018
Dodig-Ćurković, Katarina ; Grgić, Mirela ; Radić, Josipa ; Ćurković, Mario ; Radić, Mislav ; Pivac, Nela ; Mimica-Matanović, Suzana ; Delalle, Mirela ; Maršanić-Boričević, Vlatka ; Anamarija Petek et al. Psihopatologija dječje i adolescentne dobi / Dodig-Ćurković, Katarina ; Kralik, Kristina (ur.). Osijek: Svjetla grada, 2013. 437..
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Grgić, Mirela ; Duvnjak, Ivana Djevojka sa Sy Down - stigmatizacija, psihijatrijski komorbiditet i kvaliteta života // Kako medicinu usmjeriti čovjeku. 2012. str. 85-85
Aleksandra Krampač-Grljušić ; Mirela Grgić Prevalencija djece s teškoćama intergrirane u redovni osnovnoškolski susustav // Socijalna psihijatrija, 39 (2011), 3; 156-163
nije evidentirano
nije evidentirano