Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Vatroslav Škare

305

Vatroslav

Škare

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Sveobuhvatni model istraživanja zabrinutosti za privatnost u online okruženju suradnik
Naziv Akcije
Fuduric, Morana; Horvat, Sandra; Škare, Vatroslav; Varga, Akos Psychographic Clusters of Private Label Consumers // Advances in National Brand and Private Label Marketing, 10th International Conference, 2023. Cham, Switzerland: Springer, 2023. str. 31-37 doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-32894-7_4
Fuduric, Morana ; Varga, Akos ; Horvat, Sandra ; Skare, Vatroslav The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of business research, 142 (2022), 221-241. doi: 10.1016/j.jbusres.2021.12.033
Ćelap, Ivana ; Marijančević, Domagoj ; Vukasović, Ines ; Škare, Vatroslav ; Komarac, Tanja ; Čerfalvi, Vesna ; Ozretić Došen, Đurđana SERVPERF model for measuring laboratory service quality through patient satisfaction // Clinica chimica acta / Delanghe, Joris ; Wu, Alan H. (ur.). 2022. str. 397-398 doi: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0009898122005411?via%3Dihub
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al. Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav Uvodnik // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 5-7. doi: 10.22598/mt/2021.33.spec-issue.5
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Komarac, Tanja Proizvodi i usluge // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 241-270
Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Škare, Vatroslav Marketing u globalnu i digitalnom okruženju // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 87-110
Šerić, Maja ; Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav How can perceived consistency in marketing communications influence customer-brand relationship outcomes? // European Management Journal, 38 (2020), 2; 335-343. doi: 10.1016/j.emj.2019.08.011
Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja et al. (ur.) Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Čerfalvi, Vesna ; Benceković, Željka ; Komarac, Tanja Assessment of the Quality of Public Hospital Healthcare Services by using SERVQUAL // Acta clinica Croatica, 59 (2020), 2; 285-293. doi: 10.20471/acc.2020.59.02.12
nije evidentirano
nije evidentirano