crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Božo Skoko
(262602)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Skoko, Božo.
The Image of Bosnia and Herzegovina and its Citizens in Croatia and Serbia .
Sarajevo : Friedrich Ebert Stiftung, 2012 (monografija).

2. Skoko, Božo.
Što Hrvati, Bošnjaci i Srbi misle jedni o drugima, a što o Bosni i Hercegovini? .
Sarajevo : Friedrich Ebert Stiftung, 2011 (monografija).

3. Skoko, Božo.
Hrvatska i susjedi : Kako Hrvatsku doživljavaju u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji .
Zagreb : AGM, 2010 (monografija).

4. Skoko, Božo.
Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom .
Zagreb : Matica hrvatska, 2009. (monografija).

5. Skoko, Božo.
Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću .
Zagreb : Millenium promocija, 2006. (priručnik).

6. Skoko, Božo.
Hrvatska - identitet, image, promocija .
Zagreb : Školska knjiga, 2004 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje.
Может ли он-лайн-коммуникация заменить правительству традиционную технику связи с общественностью? // Интернет, власть и политика / Omeličkin, Oleg Viktorovič ; Želtov, Viktor Vasiljevič ; Schiller, Vadim Viktorovič (ur.).
Kemerovo, Rusija : Državno sveučilište u Kemerovu, 2013. Str. 110-115.

2. Kanižaj, Igor; Skoko, Božo.
Media and Public Relations as a Bridge Between Patients and Health Care Institutions // Person in Medicine and Healthcare - From Bench to Bedside to Community / Đorđević, Veljko ; Braš Marijana ; Miličić, Davor (ur.).
Zagreb : Medicinska knjiga, 2012. Str. 427-436.

3. Skoko, Božo.
Moć stereotipa: Srbi o Hrvatima - prije, za vrijeme i nakon sukoba // Kultura sjećanja: 1991. Povijesni lomovi i svladavanje prošlosti / Cipek, Tihomir (ur.).
Zagreb : Disput, 2011. Str. 93-108.

4. Skoko, Božo.
Mediji i odnosi s javnošću - međusobna potpora ili prijetnja // Uvod u medije / Peruško, Zrinjka (ur.).
Zagreb : Naklada Jesenski i Turk / Hrvatsko sociološko društvo, 2011. Str. 315-332.

5. Skoko, Božo.
Hrvatska kao brend ili komercijalizacija nacionalnog identiteta // Hrvatski identitet / Lukić, Zorislav ; Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Matica hrvatska, 2011. Str. 65-77.

6. Skoko, Božo; Bagić, Dragan.
Pet uvjerenja i 29 razloga protiv - prilog tipologizaciji argumenata protiv članstva Hrvatske u Europskoj Uniji // Hrvatska i Europa: strahovi i nade / Šiber, Ivan (ur.).
Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2011. Str. 47-85.

7. Skoko, Božo; Jugo, Damir.
Odnosi s javnošću za nevladine i neprofitne organizacije // Odnosi s javnošću za organizacije civilnog društva / mr.sc. Boris Hajoš i dr. sc. Božo Skoko (ur.).
Zagreb : Hrvatska udruga za odnose s javnošću, 2009.. Str. 7-21.

8. Skoko, Božo; Bagić, Dragan.
Image Vukovara u hrvatskoj javnosti - 15 godina nakon stradanja // Vukovar - hrvatska baština i perspektive razvoja / Živić, Dražen ; Žebec, Ivana (ur.).
Zagreb, Vukovar : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2007. Str. 167-180.

9. Skoko, Božo.
Kako očuvati hrvatski identitet, učiniti ga prepoznatljivim, privlačnim i profitabilnim u svijetu? // Globalizacija i identitet / Tuđman, Miroslav ; Bekavac, Ivan (ur.).
Zagreb : Udruga za promicanje hrvatskog identiteta i prospariteta - UHIP, 2004. Str. 45-63.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Skoko, Božo.
Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu. // Kultura komuniciranja. 2 (2013) ; 439-450 (članak, znanstveni).

2. Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, Zlatko.
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti. // Medijske studije. 4 (2013) , 7; 54-74 (pregledni rad, znanstveni).

3. Skoko, Božo; Gusić, Valentina.
Novi mediji u službi evangelizacije i životu župne zajednice – primjena u župama Zagrebačke nadbiskupije. // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja. 11 (2013) , 2; 193-214 (članak, znanstveni).

4. Tipurić, Darko; Skoko, Božo; Jugo, Damir; Mešin, Marina.
Crisis Management Dilemmas: Differences in Attitudes towards Reactive Crisis Strategies among future Business Professionals in Croatia. // Montenegrin Journal of Economics. 9 (2013) , 2; 27-37 (članak, znanstveni).

5. Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Gluvačević, Dejan.
Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova. // Međunarodne studije. XII (2012) , 3-4; 9-36 (članak, znanstveni).

6. Skoko, Božo; Jelić, Bruno.
Odnosi s javnošću između struke i profesije - Pokušaji regulacije odnosa s javnošću. // Medijske studije. 3 (2012) , lipanj 2012. (5); 66-84 (članak, znanstveni).

7. Skoko, Božo.
Hrvatski medijski trendovi 1991.-2011.. // Diacovensia : teološki prilozi. XIX (2011) , 3 (30); 363-379 (pregledni rad, znanstveni).

8. Skoko, Božo; Jurilj, Danijel.
Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske. // Politicka misao. 48 (2011) , 1; 215-232 (pregledni rad, znanstveni).

9. Kanižaj, Igor; Skoko, Božo.
Mitovi i istine o novinarskoj profesiji - imidž novinara u hrvatskoj javnosti. // Medijske studije. 1 (2010) , 1-2; 20-39 (izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni).

10. Skoko, Božo; Benković, Vanesa.
Znanstvena metoda fokus grupa - mogućnosti i načini primjene. // Politička misao : Croatian Political Science Review. 46 (2009) , 3; 217-236 (pregledni rad, znanstveni).

11. Skoko, Božo; Kovačić, Vinko.
Koncept meke moći država i njegova primjena na Republiku Hrvatsku. // Polemos. 12 (2009) , 1(23); 29-49 (članak, znanstveni). URL link to work

12. Skoko, Božo.
Primerjalna analiza medijskega poročanja o Hrvaški v Sloveniji in drugih državah nekdanje Jugoslavije. // Teorija in praksa. XLV (2008) , 6; 817-827 (članak, znanstveni).

13. Skoko, Božo; Vukasović, Igor.
Organiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države. // Tržište. XX (2008) , 2; 211-230 (pregledni rad, znanstveni).

14. Skoko, Božo.
Medzi juhoslovanskou minulosťou a európskou budúcnosťou. // Forum scientiae et sapientiae. XIV (2007) , 2; 6-11 (članak, znanstveni).

15. Skoko, Božo.
Percepcija Europske unije u hrvatskoj javnosti. // Anali Hrvatskog politološkog društva. 3 (2007) , 1 (2006); 349-368 (prethodno priopćenje, znanstveni).

16. Skoko, Božo; Bajs, Denis.
Objavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda. // Politička misao. 44 (2007) , 1; 93-116 (prethodno priopćenje, znanstveni).

17. Skoko, Božo; Jurčević, Marinko; Madunić, Perica.
Dosezi marketinške koncepcije u funkciji unapređenja poslovanja hrvatskih pomorskih luka. // Promet - Traffic & Transportation. 18. (2006.) , 3; 165-172 (članak, znanstveni).

18. Skoko, Božo.
Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005.. // Politička misao. XLII (2005.) , 1; 61-83 (članak, znanstveni).

19. Skoko, Božo.
Role of TV debates in presidential campaigns: Croatia's case of 2005. // Politička misao. 42 (2005) , 5; 97-117 (članak, znanstveni).

20. Skoko, Božo.
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima. // Međunarodne studije. 4 (2004) , 2; 77-96 (članak, znanstveni).

21. Skoko, Božo.
Odnosi s javnošću kao doprinos demokratizaciji i profesionalizaciji procesa javnoga komuniciranja. // Politička misao : Croatian political science review. 41 (2004) , 1; 92-101 (kongresno priopćenje, znanstveni).

22. Skoko, Božo.
Image Hrvatske iz perspektive inozemnih diplomata akreditiranih u Hrvatskoj. // Međunarodne studije. 3 (2003.) , 2; 99-111 (pregledni rad, znanstveni).

23. Skoko, Božo; Jurčević, Marinko; Antonela, Magzan.
The development of traffic and tourism of the Croatia as an incentive to join the European Union. // Promet-Traffic-Traffico. 15 (2003) ; 48-57 (članak, znanstveni). prilozen text rada

24. Skoko, Božo; Jurčević, Marinko; Brnjac, Nikolina.
Importance of Promotion in the Development of Railway Traffic in Croatia. // Promet-Traffic-Traffico. 15 (2003) ; 147-154 (članak, znanstveni). prilozen text rada
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Skoko, Božo.
Hrvatska pred europskim zrcalom: kako nas drugi vide, a kako im se mi sami predstavljamo?. // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja. 10 (2012) , 3; 377-380 (članak, stručni).

2. Skoko, Božo.
Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.. // Medijska istraživanja. 10 (2004) , 1; 67-83 (članak, stručni).

3. Skoko, Božo.
Komparacija obrazovnih programa za odnose s javnošću u Hrvatskoj, SAD-u i Austriji. // Gaudeamus (Most.). 5 (2003) , 7-8; 125-132 (članak, ostalo).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Lalić, Dražen; Skoko, Božo.
Društveni kontekst pripreme i realizacije projekta „B.E.P.O. Neretva“: Prethodna pitanja za pripremu istraživanja stavova i mišljenja lokalnog stanovništva Hercegovine i Dalmacije // Valorizacija intermodalnoga logističkoga koridora Ploče-Mostar-Sarajevo-Vukovar (Srednji Jadran - Podunavlje) / Steiner, Sanja ; Koroman, Vladimir ; Božičević, Josip ; Blašković Zavada, Jasna ; Nikšić, Mladen ; Brnjac, Nikolina (ur.).
Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti - Znanstveno vijeće za promet, 2014. 1-10 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Skoko, Božo.
Uloga hrvatskih iseljenika u procesima stvaranja imidža Hrvatske u svijetu // Hrvatsko iseljeništvo i domovina - Razvojne perspektive / Hornstein Tomić, C. ; Hrstić, I. ; Majetić, F. ; Sabotič, I. ; Sopta, M. (ur.).
Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. 249-260 (plenarno predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Skoko, Božo.
Važnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike // Javna diplomacija: imidž nacije i brendiranje / Aleksandra Markić Boban (ur.).
Zagreb : Hanns Seidel Stiftung, 2012. 9-34 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Skoko, Božo; Jugo, Damir; Petrović, Mario.
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja // Kultura komuniciranja 2011. / Tomić, Zoran (ur.).
Mostar : Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011. 257-271 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Skoko, Božo.
The power of country image in modern international relations : The Image of Croatia // International Summer School : Yearbook Šipan 2009. / Čehulić Vukadinović, Lidija (ur.).
Zagreb : Political Culture, 2010. 127-134 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Skoko, Božo; Petrović, Mario; Jugo, Damir.
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva // Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer, 2010. 233-238 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Skoko, Božo.
Uloga promocije u razvoju turizma // Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg (ur.).
Mostar : Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008. 319-328 (pozvano predavanje,objavljeni rad,znanstveni).

6. Skoko, Božo.
Važnost nacionalnih "simbola" u razumijevanju hrvatskoga identiteta i promociji zemlje // Povijesno naslijeđe i nacionalni identiteti : zbornik radova / Marinović, Marijana (ur.).
Zagreb : Zavod za školstvo Republike Hrvatske, 2006. 145-157 (pozvano predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Miličević, Katarina; Skoko, Božo; Krešić, Damir.
The Power of Tourism in Creating a National Brand: The Case of Croatia // Destination Branding & Marketing IV / Richards, V. (ur.).
Cardiff : Welsh Center for Tourism Research / Cardiff Metropolitan University, 2012. 236-247 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Skoko, Božo; Vukasović, Igor.
Uloga istraživanja uporišta identiteta lokalne zajednice kao prvi korak u brendiranju gradova - na primjeru grada Samobora // Međunarodni znanstveni skup Mediji i Turizam = International Scientific Conference "Media and Tourism" / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar, Nin : Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. 89-100 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Brnjac, Nikolina; Skoko, Božo; Badanjak, Dragan.
Crisis Communication Management in Croatian Railways Regarding Tourist Development in Croatia // Amforth world tourism forum 2004 : Risk and Crisis Management in Tourism : proceedings / Aktas, Ahmet (ur.).
Antalya, 2004. 93-98 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Badanjak, Dragan; Brnjac, Nikolina; Skoko, Božo.
Traffic portal in the development and promotion of the Croatian railways // Annals of DAAAM for 2003&Proceedings of the 14th International DAAAM Symposium / B. Katalinic (ur.).
Vienna : DAAAM International, 2003. 017-018 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Skoko, Božo; Jugo, Damir.
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb : Hrvatski farmer d.d., 2007. 387-401 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Čerepinko, Darijo; Skoko, Božo.
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. // 8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb ; Senj : Grafički fakultet ; Ogranak Matice hrvatske, 2004. 47-52 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Skoko, Božo.
Upravljanje nacionalnim identitetom i imidžom // .
(predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Skoko, Božo; Šop, Silvio.
Utjecaj Hrvatske radio televizije na informiranost hrvatskih građana o Europskoj uniji // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

3. Skoko, Božo.
Hrvatski identitet između jugoslavenske prošlosti i europske budućnosti // .
(pozvano predavanje,domaća recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Skoko, Božo.
Komparativna analiza imidža Hrvatske u državama nastalim na prostoru bivše Jugoslavije / doktorska disertacija.
Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 27.09. 2008., 347 str. Voditelj: Šiber, Ivan.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Skoko, Božo.
Image Hrvatske u međunarodnim odnosima / magistarski rad.
Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 17.12. 2003., 282 str. Voditelj: Vukadinović, Radovan.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Skoko, Bozo.
Hrvatska u Europskoj uniji, 2012. (popularan rad).
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Čulina, Iva.
Stereotipi i imidž Hrvata u Austriji iz perspektive austrijske javnosti i tiska: uzroci nastanka i posljedice / doktorska disertacija.
Zadar : Filozofski fakultet, 21.05. 2014, 385 str. Voditelj: Skoko, Božo.
Vrh
 
upomoc
foot_4