Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Democracy meets arts: critical change labs for building democratic cultures through creative and narrative practices
voditelj na ustanovi
Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene
voditelj
Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane COVID-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika u Republici Hrvatskoj
voditelj
4Cs - Učenje u okružju dezinformacija i društvenih sukoba: mladi i nastavnici sukreiraju kurikulum kroz transnacionalni dijalog
suradnik
Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj
suradnik
Naziv
Akcije
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Time spent using digital technology, loneliness, and well-being among three cohorts of adolescent girls and boys – a moderated mediation analysis // Psihologijske teme, 33 (2024), 1; 25-46. doi: 10.31820/pt.33.1.2
Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris
Saving Little Red Riding Hood : a qualitative study of parental role construction for involvement in children’s education // Sociologija i prostor, 61 (2023), 3; 565-585. doi: 10.5673/sip.61.3.6
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka
Examining the dynamic nature of pupils’ educational aspirations : a longitudinal mixed-model study // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, (2023), 1-27. doi: 10.26529/cepsj.1613
Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris; Penić Jurković, Anita
When earthquakes meet COVID-19 pandemic : the effects of simultaneous large-scale crises on psychological functioning of adolescents in the final year of upper secondary education // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 143-164. doi: https://doi.org/10.5673/sip.61.1.7
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Učiteljski i učenički stavovi o zabrani korištenja mobitela u hrvatskim osnovnim školama // 30. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Uloga i doprinos psihologije u održivoj zajednici - Sažetci priopćenja / Despot Lučanin, Jasminka; Lopižić, Josip; Matijaš, Marijana et al. (ur.).
Zagreb: HPD-Hrvatsko psihološko društvo, 2023. str. 120-120
Šimon, Jana; Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris
Changes over time in the perceived impact of COVID-19 pandemic on Croatian upper secondary pupils’ school and out-of-school experiences // Proceedings of the XXIX scientific conference Empirical studies in psychology / Filipović Đurđević, Dušica (ur.).
Beograd: Faculty of Philosophy Belgrade, 2023. str. 15-15
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Educational impact of changes in the organisation of teaching and learning during pandemic – a multilevel analysis of pupils’ perspectives // Psychology : uniting communities for a sustainable world : abstracts.
European Federation of Psychologists' Associations; British Psychological Society, 2023. str. 199-200
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana
Zabrane? - korištenje mobitela u osnovnim školama Republike Hrvatske iz učiteljske i učeničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023. 9
Šimon, Jana; Jokić, Boris; Peharda, Arian
“Snađi se kako znaš” - izazovi obrazovanja darovitih učenika u pandemiji iz perspektive nastavnika i učenika // 5. Dani obrazovnih znanosti. Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? Knjiga sažetaka. / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 43-44
Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Šimon, Jana; Peharda, Arian
Nemamo tri mjeseca godišnjeg - perspektive učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola o radu u školi i društvenom statusu u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2022. 56