crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Ivana First Komen
(265302)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana.
Trendovi marketinga .
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio, 2008 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Marincel, Mateja; First Komen, Ivana.
TV advertising to children: Single, multiple repeated and multiple diverse ad exposure // Marketing Insights from A changing Environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Pearson, 2015. Str. 255-273.

2. Bašić, Maša; First, Ivana.
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju= Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, CROMAR, 2008. Str. 214-225.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. First, Ivana; Sinha Khetriwal, Deepali.
Exploring the Relationship Between Environmental Orientation and Brand Value : Is There Fire or Only Smoke?. // Business Strategy and the Environment. 19 (2010) , 2; 90-103 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, Maja.
Music, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation. // Ekonomski vjesnik. 28 (2015) , S.I.; 71-90 (članak, znanstveni). URL link to work

2. Roknić, Sunčica; First Komen, Ivana.
Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj. // Zbornik Veleučilišta u Rijeci. 3 (2015) , 1; 55-68 (prethodno priopćenje, znanstveni).

3. Muškinja, Andrea; First Komen, Ivana.
Kruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima. // Tržište. 25 (2013) , 1; 51-62 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Sinha Khetriwal, Deepali; First, Ivana.
Enabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models. // Ekonomska istraživanja. special edition (2012) , 2; 47-68 (članak, znanstveni). URL link to work

5. First, Ivana; Tomić Marija.
Formal and informal communication channels in creating corporate brand image and preference. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 1; 45-61 (prethodno priopćenje, znanstveni).

6. Grbac, Bruno; First, Ivana.
Dynamics of market orientation in Croatian economy. // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci. 29 (2011) , 2; 373-394 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to work

7. First, Ivana; Brozina, Staša.
Cultural influences on motives for organic food consumption. // EuroMed Journal of Business. 4 (2009) , 2; 185-199 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

8. First, Ivana.
Interrelationship between a brand's environmental embeddedness, brand awareness and company performance. // Tržište. 19 (2007) , 1; 73-84 (prethodno priopćenje, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. First, Ivana.
The Puma Story: The remarkable turnaround of an endangered species into one of the world's hottest sportlifestyle brands. // Journal of Product and Brand Management. 18 (2009) , 3; 233-234 (prikaz, ostalo).

2. First, Ivana.
Six Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonald's Can Re-energize Their Brands. // Journal of product and brand management. 18 (2009) , 6; 468-469 (kritički prikaz, ostalo).

3. First, Ivana.
Review on International Congress Marketing in knowledge society and contemporary business reality. // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci. 25 (2007) , 2; 383-384 (prikaz, ostalo).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. First Komen, Ivana.
Brand loyalty in Consumer Durable Goods // 7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business - CONFERENCE READINGS BOOK PROCEEDINGS / Vrontis, D ; Weber, Y ; Tsoukatos ; V (ur.).
EuroMed Press, 2014. 604-616 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Rukonić, Neva; First Komen, Ivana.
Barriers of Internal Communication // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. 149-159 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. First, Ivana.
Cultural Influence on Brand Meaning // 2010 Thought Leaders in Brand Management / de Chernatony, Leslie (ur.).
Lugano : Universita della Svizzera italijana Lugano, 2010. 463-473 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. First, Ivana; Gržinčić, Filip.
Relationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference // 3rd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business developments across Countries and Cultures / Demetris, V ; Weber, Y ; Kaufmann, R ; Tarba, S (ur.).
Nicosia : EuroMed Press, 2010. 373-386 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. First, Ivana.
What a Brand Means to a Consumer? // 5th Though Leaders International Conference on Brand Management / Veloutsou, Cleopatra ; DeChernatony, Leslie (ur.).
Atena : The University of Glasgow Business School ; The Centre for Research in Brand Marketing at University of Birmingham ; The Athens Institute of Education and Research (ATINER), 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. First, Ivana; Brozina, Staša.
Motivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market // XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko-Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. 1-9 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. First, Ivana.
The Creation of Brand Meaning // 4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business, 2008. 1439-1447 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. First, Ivana; Brozina, Staša.
Cultural Influences on Motives for Consumption of Organic Food // Proceedings of 1st EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference.
Marseilles : EuroMed Research Business Institute, 2008. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. First, Ivana; Grbac, Bruno.
Brand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits // Papers from Thought Leaders International Conference on Brand Managament.
Birmingham : Birmingham Business School, University of Birmingham, 2007. 1-14 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. First, Ivana; Sinha, Deepali.
The Influence of Environmental Orientation on Brand Value: a Case of the Electronic & Electrical Equipment Industry // Proceedings of the 2nd IIMA Conference on Research in Marketing / Jaiswal, Anand Kumar ; Sahay, Arvind ; Sinha, Piyush Kumar ; Sood, Vandana ; Kar, Sanjay Kumar (ur.).
Ahmedabad : Indian Institute of Management Ahmedabad, 2007. 233-237 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana.
Employee Impact on Customer Loyalty // Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo : Faculty of Economics, 2002. 241-248 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina.
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix, Arizona : Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina.
Marketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. 91-104 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Šepac, Marija; First Komen, Ivana; Vujičić, Maja.
Influence of Music on Emotions and Perceptions Of a Healthcare Institution Quality // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek : University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing , 2014. 23-23., 2014. 42 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. First, Ivana.
Stvaranje marke - odrednica uspjeha // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).

2. First, Ivana.
Branding // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).

3. First, Ivana.
Branding proizvoda hrvatskog porijekla // .
(pozvano predavanje,neobjavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. First, Ivana.
Brand Meaning and its Creation in a Cross-cultural Context / doktorska disertacija.
St. Gallen : University of St. Gallen, 04.05. 2009, 276 str. Voditelj: Tomczak, Torsten.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. First, Ivana.
Brand Management: a Key to Success in International Markets Country of Origin: Croatia / magistarski rad.
St. Gallen : University of St. Gallen, 09.07. 2004., 68 str. Voditelj: Tomczak, Torsten.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. First, Ivana.
Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.06. 2001., 68 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. First, Ivana.
EKONOMIJA RAZMJERA, 2011. (leksikon natuknica).

2. First, Ivana.
EKOSISTEM, 2011. (leksikon natuknica).

3. First, Ivana.
GAUSSOVA KRIVULJA, 2011. (leksikon natuknica).

4. First, Ivana.
KRITIČNI FAKTORI USPJEHA, 2011. (leksikon natuknica).

5. First, Ivana.
KULTURNI RASKORAK, 2011. (leksikon natuknica).

6. First, Ivana.
MARKETING MIKS, 2011. (leksikon natuknica).

7. First, Ivana.
NORMALNA KRIVULJA, 2011. (leksikon natuknica).

8. First, Ivana.
OTC (OVER-THE-COUNTER) PROIZVOD (BEZRECEPTNI LIJEKOVI), 2011. (leksikon natuknica).

9. First, Ivana.
POTROŠNJA, 2011. (leksikon natuknica).

10. First, Ivana.
POTENCIJALNO TRŽIŠTE, 2011. (leksikon natuknica).

11. Bušić, Franjo; First, Ivana.
Strategija za Croata modnu marku na međunarodnom tržištu, 2009. (poslovni slučaj).

12. First, Ivana; Brozina, Staša.
Strategija nastupa na međunarodnom tržištu obiteljske tvrtke Pretti, 2009. (poslovni slučaj).

13. First, Ivana; Pavić, Domagoj.
Širenje Carlsberga na hrvatskom tržištu, 2009. (poslovni slučaj).

14. First, Ivana; Tomić, Stevo.
Lansiranje proizvoda tvrtke Istravino na rusko tržište, 2009. (poslovni slučaj).

15. Kalebić Maja; First, Ivana.
Strategija distribucije Levi's-a na hrvatskom tržištu, 2009. (poslovni slučaj).

16. Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; First, Ivana; Stipanović, Christian.
Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci, 2006. (elaborat).

17. Čosić, Lenka; Mikulić, Sanja; First, Ivana.
Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d., 2006. (poslovni slučaj).

18. First, Ivana; Buterin, Denis.
Marketinške dileme Riječke industrije odjeće d.d. Rijeka, 2006. (poslovni slučaj).

19. Popara Vučetić, Sandra; First, Ivana.
Kontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o., 2006. (poslovni slučaj).

20. First, Ivana.
Segmentacija tržišta i pozicioniranje turističke agencije Evion d.o.o., 2005. (poslovni slučaj).

21. First, Ivana.
MIS tvrtke za proizvodnju cementa Cementmix, 2005. (poslovni slučaj).

22. First, Ivana.
Razvoj novog proizvoda tvrtke Demein, 2005. (poslovni slučaj).

23. First, Ivana.
Utjecaj okoline na utvrđivanje cijena novog razvojnog programa, 2005. (poslovni slučaj).

24. First, Ivana.
Stimuliranje osobne prodaje u konzultantskoj tvrtki Bebeilen, 2005. (poslovni slučaj).
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Benić, Magdalena.
Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.09. 2018, 53 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

2. Ilić, Iva.
Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.09. 2018, 56 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

3. Košara, David.
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2018, 47 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

4. Mulc, Dominik.
Impulzivno trošenje dobivenog novca / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2018, 50 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

5. Pavlović, Elizabeta.
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2018, 52 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

6. Sardelić, Loris.
Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2018, 50 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

7. Sinčić, Katarina.
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2018, 52 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

8. Delić-Ibukić, Lea.
Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 41 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

9. Gojtanić, Simona.
Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom Booking.com recenzija / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 43 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

10. Perčić, Dora.
Utjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 49 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

11. Pernuš, Karlo.
Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2017, 50 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

12. Grgurić Čop, Nina.
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.07. 2014., 60 str. Voditelj: Ivana First Komen.

13. Ivančević, Dean.
Utjecaj smještaja na percepciju kvalitete studentske prakse / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 55 str. Voditelj: Ivana First Komen.

14. Marincel Mateja.
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 63 str. Voditelj: Ivana First Komen.

15. Mihanić, Irena.
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 54 str. Voditelj: Ivana First Komen.

16. Roknić, Sunčica.
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 53 str. Voditelj: Ivana First Komen.

17. Berić, Marko.
Stvaranje marke turističkog proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.07. 2013, 75 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

18. Đedović, Mirela.
Oblikovanje zdravstvene usluge na temelju utjecaja fizičkog i nefizičkog okruženja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 48 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

19. Đeverlija, Sara.
Stvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.07. 2013, 30 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

20. Fabo, Bruno.
Postkupovna komunikacija u osiguravajućim društvima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 54 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

21. Gračan, Maja.
Analiza strategija ulaska na međunarodno tržište / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 50 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

22. Irsak, Ivana.
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 63 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

23. Ivandić, Marina.
Boja kao bitan element identiteta marke / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 58 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

24. Jurcan, Vanja.
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultat, veljača, 2013 2013, 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

25. Keserović, Goran.
Uloga analize konkurencije u uspjehu poduzeća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013, 41 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

26. Kirinčić, Nikolina.
Vizualni identitet marke neprofitnih organizacija / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.07. 2013, 68 str. Voditelj: First-Komen, Ivana.

27. Matijević, Martina.
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.07. 2013, 59 str. Voditelj: First-Komen, Ivana.

28. Mirić, Dubravka.
Odnos marketinga i potreba potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.07. 2013, 47 str. Voditelj: First-Komen, Ivana.

29. Pavičić, Nika.
Društveno odgovorno poslovanje kao element privlačnosti poslodavca / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 50 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

30. Pavletić, Patricia.
Internacionalizacija hrvatskih poduzeća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 48 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

31. Petrović, Martina.
Utjecaj SEO optimizacije na stvaranje online marke i poboljšanje uspješnosti poslovanja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 46 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

32. Rukonić, Neva.
Barijere u internoj komunikaciji tržišno orijentiranih poslovnih subjekata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 07.05. 2013, 49 str. Voditelj: Ivana First Komen.

33. Sablić, Ivana.
Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.9. 2013, 34 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

34. Sučevac, Marinela.
Korištenje oglasnih apela u Google oglasima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 43 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

35. Validžić, Ivana.
Stvaranje marke prodajnog prostora / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 62 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

36. Valković, Ingrid.
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 06.03. 2013., 64 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

37. Višo, Tea.
Program vjernosti - Tower Center Rijeka d.o.o. / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 47 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

38. Zorman, Tanja.
Promocija nisko popularnih sportova / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.09. 2013, 48 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

39. Antonija Dragičević.
Komunikacijski splet maloprodajnog trgovačkog lanca na primjeru poduzeća Merkur Hrvatska d.o.o. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 14.02. 2012., 73 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

40. Dina Šegavić.
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 04.04. 2012., 48 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

41. Duždagić, Dalija.
Utjecaj imidža na izbor turističke destinacije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 44 str. Voditelj: First, Ivana.

42. Jakovljević, Dejan.
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 12.09. 2012., 57 str. Voditelj: First, Ivana.

43. Katja Galijašević.
Zeleni marketing na području Istarske županije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 29.02. 2012., 50 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

44. Kovačević, Aleksandar.
Utjecaj pojedinih demografskih varijabli na kupovno ponašanje "zelenih" potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 12.09. 2012., 42 str. Voditelj: First, Ivana.

45. Kubura, Emina.
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 55 str. Voditelj: First, Ivana.

46. Lacmanović, Katarina.
Marketing u funkciji unaprjeđenja društva / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 52 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

47. Mesaroš, Doris.
Utjecaj cijene na potrošnju ekoloških proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 12.09. 2012., 45 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

48. Mikulić, Ante.
Marketing mototurizma / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 12.09. 2012., 55 str. Voditelj: First, Ivana.

49. Mulaosmanović, tamara.
Korisnost društvenih alata u poslovanju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 10.07. 2012., 44 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

50. Pavlović, Tanja.
Promocija i diseminacija znanja i rezultata istraživanja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 40 str. Voditelj: First, Ivana.

51. Rade, Nikolina.
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 49 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

52. Šimunić, Magdalena.
Međuovisnost cijena i lojalnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 12.09. 2012., 47 str. Voditelj: First, Ivana.

53. Tea Marić.
Razvoj i plasiranje novog proizvoda na tržište / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 14.02. 2012., 57 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

54. Valentina Šatrak.
Oglašavanje usmjereno na djecu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 07.03. 2012., 58 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

55. Vučković, Nikolina.
Kanali distribucije na turističkom tržištu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 13.07. 2012., 45 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

56. Bakić, Ines.
Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2011., 43 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

57. Butorac, Maja.
Prodaja luksuznih proizvoda u vrijeme krize / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.10. 2011., 42 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

58. Dabo, Ivana.
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 13.09. 2011., 61 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

59. Marković, Katarina.
Mjerenje učinkovitosti promocije u farmaceutskoj djelatnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 20.09. 2011, 53 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

60. Muškinja, Andrea.
Smještanje marke u radnju i prikriveno oglašavanje / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2011., 50 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

61. Rožić, Željka.
Komunikacijske aktivnosti u funkciji percepcije građana o sigurnosti i postupanju hrvatske policije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2011., 64 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

62. Tomić, Maja.
Kultura- osnova za stvaranje marke grada Rijeke / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.07. 2011., 59 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

63. Božurić, Martina.
Turistička konkurentnost grada Rijeke / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2010., 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

64. Bruketa, Andreja.
Stvaranje turističke marke Vinodola / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.06. 2010., 59 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

65. Grlić, Marina.
Marketing usluge životnog osiguranja / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 25.02. 2010., 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

66. Kaličanac, Karolina.
Unapređenje prodaje u Nestle Adriatic / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.03. 2010., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

67. Loreto, Katija.
Marka kao kultura življenja / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 01.02. 2010., 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

68. Majcan, Petra.
Razvoj novog proizvoda Nive Sun Protect & Bronze / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2010., 29 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

69. Matasić, Ivana.
Osobna prodaja kao primarna promocijska aktivnost Wüstenrot stambene štedionice / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 25.02. 2010., 57 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

70. Pancirov, Tomislav.
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2010., 25 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

71. Patrk, Maja.
Utjecaj tvrtki za profesionalne usluge na poslovni uspjeh klijenata / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 01.12. 2010., 44 str. Voditelj: Frančišković, Ivan Vanja.

72. Pletikosa, Vanja.
Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultat, 23.09. 2010., 48 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

73. Prpić, Dijana.
Činitelji prihvaćanja internet bankarstva / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2010., 49 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

74. Prpić, Petar.
Marketinška strategija Erste banke / diplomski rad.
Rijeka : Ekonosmki fakultet Rijeka, 21.06. 2010., 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

75. Šterpin, helena.
Važnost kvalitete za uspjeh proizvoda u poduzeću Stolli racing s gomme s.n.c. / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.09. 2010., 24 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

76. Tomić, Marija.
Imidž poduzeća kao potencijalnog poslodavca / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 30.03. 2010., 58 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

77. Banko, Martina.
Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 23.12. 2009., 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

78. Bjegović, Dominik.
Psigologija prodaje / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.09. 2009., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

79. Damjan, Gordana.
Benchmarking u funkciji razvoja hrvatskog turizma / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 19.05. 2009., 59 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

80. Keserović, Goran.
Emocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 02.10. 2009., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

81. Maričić, Irina.
Održavanje vrijednosti marke: Krize Royal Caribbean Internationala / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 14.04. 2009., 77 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

82. Milenović, Dejan.
Pozicioniranje proizvoda Nerezine 630 / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 08.07. 2009., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

83. Nikšić, Sanja.
Marketing usluge nezavisne televizije Net / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 05.06. 2009., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

84. Randić, Ivana.
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.09. 2009., 58 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

85. Rožić, Željka.
Integrirana marketinška komunikacija policije / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 12.03. 2009., 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

86. Sertić, Marija.
Marketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 02.10. 2009., 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

87. Vladić, Marija.
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekomoski fakultet Rijeka, 12.03. 2009., 37 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

88. Žuža, Ana.
Uloga medija u životu djece / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2009., 22 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

89. Balić, Sofija.
Internet oglašavanje / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 26.06. 2008., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

90. Brala, Martina.
Primjena marketinga u politici / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.10. 2008., 29 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

91. Jager, Aleksandar.
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 18.09. 2008., 27 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

92. Pašić, Tanja.
Čimbenici ponašanja potrošača u procesu kupovanja osiguranja- primjer Sunce osiguranja d.d. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.03. 2008., 77 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

93. Požgaj, Ivana.
Uloga promocije u bankarskom poslovanju / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.06. 2008., 70 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

94. Srijemsi, Marin.
Sms marketing / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.12. 2008., 72 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

95. Tomić, Maja.
Razvoj novih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 15.09. 2008., 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

96. Ujčić, Danijela.
Utjecaj neprofitnih organizacija na zajednicu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 20.10. 2008., 22 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

97. Bašić, Maša.
Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.03. 2007., 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

98. Bušić, Franjo.
Utjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata" / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.12. 2007., 54 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

99. Čuraković, Tanja.
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.10. 2007., 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

100. Francetić, Jasmina.
Bolonjski proces kao razvoj proizvoda u europskom visokom obrazovanju / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.03. 2007., 70 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

101. Hinić, Davor.
Marketing u sportu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.12. 2007., 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

102. Manestar, Silvana.
Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.03. 2007, 69 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

103. Maroš, Aida.
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.06. 2007., 52 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

104. Zubčić, Zvonimir.
Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 12.03. 2007., 63 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
Vrh
 
upomoc
foot_4