Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Jasmina Dlačić
(281265)
Nedjelja 18. Kolovoz 2019

 
 
 
 
  Autorske knjige
 

1. Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana.
Trendovi marketinga .
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, Solutio, 2008 (monografija).
 
  Uredničke knjige
 

1. Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna; Grünhagen, Marko (ur.).
Essex : Pearson Education Limited, 2016 (monografija).

2. 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; CROMAR, 2013 (zbornik).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Dlačić, Jasmina; Ograjenšek, Irena; Robertson, Robert; Ozbay, Dilara; Pupović, Amra; Sevšek, Meta.
The current state of e-commerce in construction industry and implications for JUB // Shaping the future : Opportunities and challenges of e-commerce globally and in Slovenia / Domadenik, Polona ; Koman, Matjaž ; Redek, Tjaša (ur.).
Ljubljana : Časnik Finance, 2018. Str. 123-136.

2. Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina.
Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.).
Pula : Sveučilište Jurja Dobrile, Fakultet ekonomije i turizma, 2017. Str. 101-110.

3. Dlačić, Jasmina; Micevski, Milena; Kadić- Maglajlić, Selma.
Developing green attitudes among young consumers – Ensuring environmentally friendly behaviour // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.).
Essex : Pearson Education Limited, 2016. Str. 85-109.

4. Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko.
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji // Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 2010. Str. 343-353.

5. Vranić, Franko; Dlačić, Jasmina.
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet ; CROMAR, 2008. Str. 241-260.
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Sapic, Srdjan; Filipovic, Jovana; Dlacic, Jasmina.
Consumption in fast-food restaurants in Croatia and Serbia. // British food journal. 121 (2019) , 8; 1715-1729 (članak, znanstveni).

2. Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, Sanja.
Exploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling. // Total quality management & business excellence. 25 (2013) , 1/2; 141-157 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno.
Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije. // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka. 7 (2019) , 1; 1-15 (članak, znanstveni).

2. Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno; Lazarić, Marin.
Exploring relationship quality in the hospitality industry. // Tourism and hospitality management. 24 (2018) , 2; 287-306 (prethodno priopćenje, znanstveni).

3. Jovanović, Milica; Dlačić, Jasmina; Okanović, Milan.
Digitalization and society’s sustainable development – Measures and implications. // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu. 36 (2018) , 2; 905-928 (prethodno priopćenje, znanstveni).

4. Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, Andrijana.
Improving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it?. // Ekonomska misao i praksa. 13 (2018) , 1; 103-121 (prethodno priopćenje, znanstveni).

5. Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina.
WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA. // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka. 6 (2018) , 1; 67-80 (članak, znanstveni).

6. Dlačić, Jasmina; Damnjanović, Vesna; Ribarić, Iva.
Improving learning through case study competitions: Challenges for teachers and students. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 30 (2017) , 1; 99-113 (članak, znanstveni).

7. Anić, Ivan-Damir; Dlačić, Jasmina; Jelenc, Lara.
Odrednice kompulzivne kupnje : slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj. // Privredna kretanja i ekonomska politika. 25 (2016) , 1; 7-36 (članak, znanstveni).

8. Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja.
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda. // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku. XXV (2016) , 1; 47-72 (članak, znanstveni).

9. Pisnik, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Gaube, Tomaž.
Pametni telefoni: novi mejnik v naprednih programih zvestobe?. // Akademija MM. 13 (2016) , 26; 39-56 (članak, znanstveni).

10. Pisnik, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut.
The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 28 (2016) , 2; 191-212 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

11. Pleše, Marija; Dlačić, Jasmina.
Creating a promotional message: Exploring the role of nonverbal communication in advertising. // Zbornik Veleučilišta u Rijeci. 3 (2015) , 1; 41-54 (prethodno priopćenje, znanstveni).

12. Dlačić, Jasmina; Kežman, Elvedina.
Exploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market. // Economic and business review. 16 (2014) , 2; 121-131 (članak, znanstveni).

13. Varga, Anja; Dlačić, Jasmina; Vujičić, Maja.
Repurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 14 (2014) , 2; 229-244 (članak, znanstveni).

14. Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; Trezner, Željko.
Communication with market segments – travel agencies’ perspective. // Tourism and hospitality management. 19 (2013) , 1; 49-64 (pregledni rad, znanstveni).

15. Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, Selma.
The role of gender and situational factors in wine consumption of generation Y. // South East European Journal of Economics and Business. 8 (2013) , 1; 48-56 (članak, znanstveni).

16. Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna.
Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development. // Ekonomska Istrazivanja-Economic Research. 25 (2012) , 2; 503-524 (prethodno priopćenje, znanstveni).
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Dlačić, Jasmina.
Book review: The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit). // Tourism and hospitality management. 23 (2017) , 2; 297-299 (prikaz, stručni).

2. Dlačić, Jasmina.
Grbac, B.: B2B Marketing. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 27 (2015) , 1; 137-138 (prikaz, ostalo).

3. Dlačić, Jasmina.
Grbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers. // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu. 32 (2014) , 2; 431-433 (prikaz, ostalo).

4. Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina.
Macinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 24 (2012) , 2; 301-304 (prikaz, ostalo).

5. Dlačić, Jasmina.
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje: osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja (autori: Bruno Grbac, Dina Lončarić). // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 24 (2011) , 1; 231-233 (prikaz, ostalo).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Bagarić, Lidija.
EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SATISFACTION WITH TOURISM SERVICES, REVISIT INTENTION AND LIFE SATISFACTION // Economic and Social Development, 41st International Scientific Conference on Economic and Social Development, Book of Proceedings / Tosovic Stevanovic, Aleksandra ; Trifunovic, Dragana ; Maloletko, Alexander (ur.).
Belgrade : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / Megatrend University, Belgrade, Serbia / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / Faculty of Law, Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2019. 122-132 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Mejtoft, Thomas; Cripps, Helen; Berglund, Stefan; Dlačić, Jasmina; Torbarina, Matia.
Internationalization of students' learning using online technology: Lessons learned // 32nd Bled eConference Humanizing Technology for a Sustainable Society / Pucihar, Andreja ; Kljajič Borštnar, Mirjana ; Bons, Roger ; Seitz, Jurgen ; Cripps, Helen ; Vidmar, Doroteja (ur.).
Maribor : University of Maribor Press, 2019. 1099-1107 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Dlačić, Jasmina; Črnjar, Kristina; Lazarić, Marin.
Linking internal marketing and employee engagement in the hospitality industry // Proceedings of 7th International Scientific Symposium „Economy of eastern Croatia – vision and growth” / Mašek Tonković, Anka ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek : University of J.J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Economics, 2018. 785-794 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina.
EXPLORING MILLENNIALS’ MEMORIES: SETTING THE COURSE FOR DESTINATIONS’ ATTRACTIVENESS // Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. 202-213 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Milosavljević, Miloš; Đurić, Kristina; Dlačić, Jasmina.
The efficiency of online content in political campaigns // XVI. International Symposium SymOrg 2018 - Doing business in the digital age: Challenges, approaches and solutions / Žarkić Joksimović, Nevenka ; Marinković, Sanja (ur.).
Beograd : University of Belgrade, Faculty of organizational sciences, 2018. 973-979 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina.
Co-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction // Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. 321-334 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Pap, Ana; Dlačić, Jasmina; Ham, Marija.
What makes the theatre audience return? The role of engagement in predicting future behavior. // Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija : University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. 423-435 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Kos Kavran, Andrijana; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina.
Augmented reality experiential marketing in tourism // 5th International Scientific Symposium "Economy of Eastern Croatia - vision and growth" / Tonković Mašek, Anka (ur.).
Osijek : University of J.J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Economics, 2016. 224-233 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Damnjanović, Vesna; Dlačić, Jasmina.
Perceived Students' Benefits of Case Study Learning in Marketing: Comparative Analysis of Croatia and Serbia // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split : Faculty of Economics Split, CROMAR, 2015. 252-268 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Dlačić, Jasmina; Hlača, Daria; Jelenc, Lara.
Generation Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education // Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management", / Mala, Denisa ; Minarova, Martina (ur.).
Banska Bystrica, Slovakia : Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici, 2015. 1-15 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; Lončarić, Dina.
Transition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer? // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago : The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. 809-829 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Palmić, Loreta; Dlačić, Jasmina.
Fashion blogs – redefining fashion marketing // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split : Faculty of Economics Split, CROMAR, 2015. 85-103 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina.
Critical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises // MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life / Dermol, Valerij ; Smrkolj, Marko ; Ðaković, Goran (ur.).
Bangkok, Celje, Lublin : ToKnowPress, 2014. 977-984 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Ferenčić, Matea; Dlačić, Jasmina.
Do subliminal messages have any influence on customer perception? // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. 568-579 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

15. Jelenc, Lara; Dlačić, Jasmina; Ančić, Ana.
The pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective // 23rd CROMAR Congress "Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights" : Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija ; Rijeka : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management ; CROMAR, Croatian Marketing, 2013. 595-610 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

16. Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina; Micevski, Milena.
Generation Z: Generation of Green Consumer Values // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. 188-202 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

17. Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina.
Generation Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender? // Proceedings of the 6th International Conference of the School of Economics and Business "Beyond the Economic Crisis: Lessons Learned and Challenges Ahead" / Mehić, Eldin (ur.).
Sarajevo : University of Sarajevo, School of Economics and Business, 2012. 806-821 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

18. Lončarić, Dina; Tonković Pražić, Ivana; Dlačić, Jasmina.
Personal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers // Proceedings of the 31st International Conference on Organizational Science Development - Quality. Innovation. Future. / Ferjan, Marko ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Marič, Miha ; Pucihar, Andreja (ur.).
Portorož : Moderna organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2012. 600-609 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

19. Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, Selma; Vranić, Franko.
Attitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires // Proceedings - 22nd CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam ; CROMAR, 2011. 229-249 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

20. Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina.
New relationships on the business-to-business market // Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC) 2011 Conference Proceedings / Antončič, Boštjan (ur.).
Koper : Edukator, 2011. 1-11 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

21. Golik Klanac, Nataša; Ćuković, Ksenija; Dlačić, Jasmina.
Conflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry // 26th IMP Conference: Business networks - Globality, Regionality, Locality.
Budapest : Corvinus University of Budapest, Hungary ; IMP Group, 2010. 1-9 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

22. Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina.
Impact of business environment factors on tourist enterprises // Conference proceedings of the 28th international conference on organizational science development, New technologies, new challenges = Nove tehnolgije, novi izzivi / Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.).
Kranj : Modrena organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2009. 100-108 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

23. Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, Irena.
Importance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization // Knowledge and business challenge of globalization: proceedings of the 1st international scientific conference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje, Slovenija : Fakulteta za komercijalne in poslovne vede, 2009. 59-68 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

24. Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko.
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009. 1-9 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

25. Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Tonković, Ivana.
The Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia // 8th International conference: Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Reić, Zlatan ; Šimić, Vladimir (ur.).
Split : Faculty of Economics Split, 2009. 353-366 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

26. Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna.
Customer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference Proceedings / Buble, Marin (ur.).
Split ; Wien : Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. 1-18 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

27. Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, Irena.
Consumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital // Zbornik 24. mednarodne konference o razvoju organizacijskih znanosti Sinergija metodologij = proceedings of the 24th International Conference on Organizational Science Development Synergy of methodologies / Kaluža, Jindřich ; Kljajić, M. ; Rajkovič, V. ; Paape, B. ; Šikula, M. (ur.).
Kranj : Moderna organizacija, 2005. 832-838 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

28. Dlačić, Jasmina; Fatur, Irena.
Employee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital // Proceedings of the 23rd International Scientific Conference on Organizational Science Development : Management, knowledge and EU / Florjančič, Jože ; Jesenko, J. ; Drakulić, M. ; Paape, B. ; Kaluža, J. ; Ljubič, T. ; Leskovar, R. (ur.).
Kranj : Moderna organizacija, 2004. 64-68 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

29. Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana.
Employee Impact on Customer Loyalty // Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo : Faculty of Economics, 2002. 241-248 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

30. Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, Jasmina.
Croatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix, Arizona : Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Dlačić, Jasmina.
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka, 2002. 41-64 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina.
Marketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. 91-104 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Madlberger, Maria; Stipetić, Maja; Dlačić, Jasmina.
Forming Affect, Behavior, and Cognition with Gamification: The Case of an Austrian Tourism Advergame // Data driven X — Turning Data into Value – Proceedings of Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI) 2018 / Drews, Paul ; Funk, Burkhardt ; Niemeyer, Peter ; Xie, Lin (ur.).
Lüneburg : Leuphana Universität Lüneburg, 2018. 1095-1098 (predavanje,međunarodna recenzija,znanstveni).

2. Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, Andrijana.
Improving quality of life through co-creating tourist experience –what has experience marketing to do with it? // 25th CROMAR Congress - Marketing as a pillar of success - Competitiveness, co-creation and collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik : CROMAR ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, 2017. 17-18 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Pleše, Marija; Dlačić, Jasmina.
Nonverbal Communication in Advertising // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Dlačić, Jasmina; Pleše, Marija.
Consumer motivation for charity donations –health as communication campaign target // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement.
Osijek : University of J.J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. 11-11 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Dlačić, Jasmina; Žabkar, Vesna.
Measuring customer orientation: applying customers' approach // EBR 2nd Annual conference 2012.
Ljubljana : Sveučilište u Ljubljani, Ekonomski fakultet, 2012. 18-20 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Disertacije
 

1. Dlačić, Jasmina.
Customer orientation and loyalty in mobile telecommunciations / doktorska disertacija.
Ljubljana : Ekonomski fakultet, 17.07. 2012, 205 str. Voditelj: Žabkar, Vesna.
 
  Magistarski radovi
 

1. Dlačić, Jasmina.
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima / magistarski rad.
Ljubljana : Ekonomska fakulteta, 13.10. 2005, 97 str. Voditelj: Žabkar, Vesna.
 
  Diplomski radovi
 

1. Dlačić, Jasmina.
Poticanje odanosti potrošača : istraživanje dvaju različitih proizvoda / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 13.06. 2001., 91 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
 
  Druge vrste radova
 

1. Dlačić, Jasmina.
Pavlovljev refleks, 2011. (leksikon natuknica).

2. Dlačić, Jasmina.
Hawthornov efekt, 2011. (leksikon natuknica).

3. Dlačić, Jasmina.
Lovac na glave, 2011. (leksikon natuknica).

4. Dlačić, Jasmina.
Povelja prava potrošača, 2011. (enciklopedijska natuknica).

5. Dlačić, Jasmina.
Reaktivni marketing, 2011. (leksikon natuknica).

6. Dlačić, Jasmina.
Ljudski kapital, 2011. (leksikon natuknica).

7. Dlačić, Jasmina.
Utilitarizam, 2011. (leksikon natuknica).

8. Dlačić, Jasmina.
Krivulja učenja, 2011. (leksikon natuknica).

9. Dlačić, Jasmina.
Ponuda, 2011. (leksikon natuknica).

10. Dlačić, Jasmina.
Ekonomija, 2011. (leksikon natuknica).

11. Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; First, Ivana; Stipanović, Christian.
Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci, 2006. (elaborat).

12. Dlačić, Jasmina.
Plasman proizvoda tvrtke za prodaju računala Infoette, 2005. (poslovni slučaj).

13. Dlačić, Jasmina.
Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt, 2005. (poslovni slučaj).

14. Dlačić, Jasmina.
Istraživanje tržišta tvrtke za proizvodnju čajnih peciva Užitak dana d.o.o., 2005. (poslovni slučaj).

15. Dlačić, Jasmina.
Proizvodni program tvrtke za proizvodnju napitaka Hokus pokus, 2005. (poslovni slučaj).

16. Dlačić, Jasmina.
Utvrđivanje cijena tvrtke za proizvodnju svijeća Angus Og, 2005. (poslovni slučaj).

17. Dlačić, Jasmina.
Utvrđivanje cijena za tvrtku za proizvodnju i prodaju električnih aparata Elektrika, 2005. (poslovni slučaj).

18. Dlačić, Jasmina.
Pristup određivanju cijena tvrtke za proizvodnju košulja Svilena nit, 2005. (poslovni slučaj).

19. Dlačić, Jasmina.
Poduzeće za proizvodnju sladoleda i slastica Ledeni san, 2005. (poslovni slučaj).

20. Dlačić, Jasmina.
Distribucija tvrtke za proizvodnju bačvi od Vinoxa, 2005. (poslovni slučaj).

21. Dlačić, Jasmina.
Poduzeće za veletrgovinu i trgovinu na malo metalnom galanterijom Metal-Ve, 2005. (poslovni slučaj).

22. Dlačić, Jasmina.
Internet marketing u poduzeću za proizvodnju kozmetike od prirodnih sastojaka Idunnor, 2005. (poslovni slučaj).

23. Dlačić, Jasmina.
Usluge za upravljanje zgradama Lar, 2005. (poslovni slučaj).
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Anić, Ida.
Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 05.06. 2017, 81 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

2. Babić, Marija.
Utjecaj na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 76 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

3. Bajčić, Valentino.
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 45 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

4. Bajčić, Valentino.
Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 46 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

5. Baždarić, Ivana.
Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 59 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

6. Blažević, Iva.
Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.06. 2017, 125 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

7. Ćustić, Anita.
Širenje turističkog iskustva online medijima / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 22 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

8. Ferenčić, Matea.
Utjecaj percipiranog rizika i osoba ličnosti na način prijenosa informacija / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 05.06. 2017, 67 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

9. Glavina, Martina.
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.06. 2017, 51 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

10. Hajdinjak, Eva.
Radio i društvene mreže:Radio Rijeka na Facebook-u / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 71 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

11. Harča, Barbara.
Franchising in the Balkans / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.06. 2017, 42 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

12. Jurčić, Iva.
Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 48 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

13. Karamarko, Tomislav.
Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2017, 66 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

14. Katanar, Ivana.
Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 63 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

15. Keser, Tea.
Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 52 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

16. Makovac, Gabrijela.
Digitalni marketing boutique hotela / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2017, 84 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

17. Mamić, Daria.
Utjecaji na zadovoljstvo potrošača prilikom konzumiranja kave / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2017, 63 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

18. Margan Vunić, Maša.
Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 05.06. 2017, 65 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

19. Mihaljević, Ivana.
Kupovanje krivotvorene robe / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 29 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

20. Milotić, Tatjana.
Implementacija marketinške koncepcije u duhanskoj industriji / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.03. 2017, 117 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

21. Palčić, Sanja.
Promocijske strategije u ugostiteljstvu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2017, 75 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

22. Posavec, Maja.
Razvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 35 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

23. Potočnjak, Matea.
Internal marketing in hospitality industry / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2017, 44 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

24. Primorac, Sara.
Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.06. 2017, 53 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

25. Ragus, Daria.
Ponašanje potrošača pripadnika generacije Z / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.09. 2017, 59 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

26. Šebalj, Katarina.
Marketing filma / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 04.09. 2017, 39 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

27. Škarjak, Manuela.
Etika oglašavanja / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 33 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

28. Slavić, Viktor.
Digital advertising- email as a channel of communication / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.07. 2017, 29 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

29. Zaputović, Marija.
Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 17.07. 2017, 50 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

30. Bažon, Sara.
Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016., 54 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

31. Jurić, Zlatka.
Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016., 54 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

32. Krijan, Marica.
Motivacija za poduzetnički pothvat / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016., 90 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

33. Lozančić, Matea.
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.03. 2016., 87 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

34. Mužić, Matea.
Analyzing the impacts on the consumers' choice of fast food restaurant: the country-of-origin effect / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016, 54 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

35. Nakić, Marino.
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.03. 2016., 123 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

36. Petrović, Marko.
Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016., 76 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

37. Pilko Demirkiran, Kristina.
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje / postdiplomski specijalistički rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2016., 118 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

38. Rašeta, Borjan.
Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.06. 2016., 50 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

39. Sentić, Ivana.
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.06. 2016., 58 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

40. Smokvina, Kristina.
Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016., 47 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

41. Šorli, Denis.
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2016., 45 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

42. Sterpin, Ena.
Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.07. 2016., 64 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

43. Stipetić, Maja.
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.07. 2016., 79 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina ; Madlberger, Maria.

44. Vukdragović, Mia.
Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2016., 101 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

45. Blažina, Dea.
Emocionalna inteligencija i održivi turizam / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.09. 2015., 54 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

46. Čović, Jelena.
Imidž hotelskog poduzeća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2015., 47 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

47. Dragičević, Marija.
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2015., 49 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

48. Drobnjak, Ljiljana.
Motivacija pojedinca za poduzetnički pothvat / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.09. 2015., 58 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

49. Pavletić, Ivona.
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2015., 75 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

50. Pupić-Bakrač, Marta.
Pozicioniranje marki osobnih automobila / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2015., 57 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

51. Radoš, Krešimir.
Emocionalna inteligencija u specifičnim oblicima turizma / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.09. 2015, 57 str. Voditelj: Mencer, Ivan.

52. Ribić, Andrea.
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2015., 51 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

53. Tomljenović, Barbara.
Ponašanje tinejdžera kao potrošača / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.06. 2015., 50 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

54. Barić, Marko.
Neprofitne organizacije i socijalna osvještenost mladih / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014, 64 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

55. Flegar, Sanja.
Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 54 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

56. Hodžić, Rafaela.
Motivi pojedinaca za uključivanje u humanitarne aktivnosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 56 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

57. Klobučar, Barbara.
Utjecaj animiranih likova na dječje prehrambene navike / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 09.09. 2014, 61 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

58. Krbavac, Rahela.
Izgradnja ekološke osvještenosti mladih potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 09.09. 2014., 71 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

59. Pajić, Karlo.
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014, 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

60. Palmić, Loreta.
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.06. 2014., 99 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

61. Škrgulja, Renato.
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 72 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

62. Topić, David.
Komunikacija s potrošačima putem mobilnih telefona - budućnost interaktivnog marketinga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2014., 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

63. Trošić, Ivana.
Utjecaji i posljedice impulzivne kupovine / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.07. 2014., 62 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

64. Varga, Anja.
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.07. 2014., 62 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

65. Žakić, Lorena.
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.07. 2014., 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

66. Babić, Anamarija.
Utjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.07. 2013, 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

67. Berić, Martina.
Organizacija turnira / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 59 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

68. Borić, Tina.
Povezanost osobina ličnosti i uređenja životnog prostora / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 19.07. 2013., 89 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

69. Cecić, Irena.
Utjecaj čimbenika na ponašanje potrošača u procesu kupnje životnog osiguranja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.07. 2013, 57 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

70. Dadić, Magdalena.
Marketinška komunikacija na turističkom tržištu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 43 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

71. Ferenčić, Matea.
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.07. 2013, 53 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

72. Franović, Martina.
Marketinške komunikacije putem društvenih medija / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 68 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

73. Gušćić, Kristina.
Marketing miks u hotelijerstvu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.10. 2013., 66 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

74. Kresić, Matea.
Izlazak inovacija na međunarodno tržište / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2013, 53 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

75. Krišković, Tina.
Analiza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 90 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

76. Lekavski, Mateja.
Uloga emocija u marketinškoj komunikaciji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.09. 2013, 104 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

77. Marinović, Sandra.
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.07. 2013, 62 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

78. Oštrić, Tea.
Upravljanje markom turističke destinacije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 78 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

79. Peričić, Marijana.
Marketing miks poduzeća za proizvodnju kave / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.07. 2013, 76 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

80. Pleše, Marija.
Neverbalna komunikacija u oglašavanju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.09. 2013, 75 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

81. Prendivoj, Antonela.
Utjecaj marke na odabir proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 91 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

82. Radović Pevec, Alenka.
Marketinške manifestacije / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.07. 2013, 112 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

83. Šoštarić, Ana.
Povezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 53 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

84. Večerinović, Helga.
Ekološka osvještenost generacije Z: Mogu li postati zeleni potrošači? / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

85. Vidas, Ivana.
Planiranje marketinga u "Vrtovima lunjskih maslina" / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.07. 2013, 69 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

86. Vukelić, Sandro.
Marketing miks i interni marketing u uslužnom poslovnom subjektu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 72 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

87. Zec, Marina.
Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2013, 92 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

88. Čulina, Natalija.
Marketinške mogućnosti online usmene predaje / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 76 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

89. Hajnal, Jasmina.
Promocijski miks turističke destinacije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.12. 2012, 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

90. Hodžić, Rafaela.
Unapređenje prodaje u Buzetskoj pivovari / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 23.07. 2012, 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

91. Jelušić, Danijela.
Zadovoljstvo kupaca u zdravstvenoj ustanovi / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 26.09. 2012, 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

92. Juričić, Mia.
Uvođenje novog modela proizvoda u liniju dječje obuće / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 55 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

93. Lukanović, Željka.
Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d. / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 13.07. 2012., 56 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

94. Pleško, Tomislav.
Utjecaj glazbe na percepciju proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 23.07. 2012, 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

95. Poropat, Rozana.
Promjena vizualnog identiteta Plave lagune / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

96. Švob, Veronika.
Korištenje interneta kao izvora znanja: perspektiva potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 65 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

97. Tešić, Neven.
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.12. 2012, 63 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

98. Tomasović, Irena.
Društvene mreže i popularizacija neprofitnih organizacija / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 56 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

99. Turkalj, Ivana.
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 64 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

100. Vrban, Gabriella.
Stavovi potrošača o konzumerizmu i marketingu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 57 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

101. Vrtačić, Sanja.
Zeleni marketing i percepcija zelenih proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 23.07. 2012, 61 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

102. Vukasović, Marija.
Utjecaj društvenih medija na poslovanje / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 51 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

103. Vuković, Ranko.
Alati za korisničku personalizaciju proizvoda kao sredstvo razvoja poslovanja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 48 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

104. Brajković, Edmond.
"Indoor" oglašavanje u gradu Rijeci / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 01.03. 2011., 73 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

105. Cvetković, Adriana.
Interni marketing u malim poduzećima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2011., 77 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

106. Kačavenda, Lidija.
Prehrambene navike djece i trend pretilosti / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.07. 2011., 64 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

107. Raguž, Ana.
Ponašanje potrošača pri konzumaciji i kupnji ribe i ribljih proizvoda u Primorsko-goranskoj županiji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2011., 83 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

108. Stojaković, Goran.
Upravljanje odnosima s kupcima u tvrtki Tifon d.o.o. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2011., 78 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

109. Turk, Danijela.
Uvođenje na tržište linije proizvoda za djecu i mlade - Disney / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.12. 2011, 76 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

110. Anušić, Ivana.
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 01.12. 2010., 73 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

111. Basara, Mateja.
Oglašavanje u Karlovačkoj pivovari / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2010., 84 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

112. Brhan, Marina.
Politika prodajnih i promotivnih aktivnosti u poduzeću Riviera Poreč d.d. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.03. 2010., 86 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

113. Ćuković, Ksenija.
Karakteristike internet stranica kao izvor vrijednosti za poslovne korisnike u brodarskoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 05.07. 2010, 56 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

114. Jurinčić, Božica.
Masovni mediji u Hrvatskoj / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.03. 2010., 86 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

115. Jurišić, Martina.
Marketing miks u poduzeću Elektrometal d.d. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 25.05. 2010., 72 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

116. Korić, Andrea.
Upravljanje markom u neprofitnim organizacijama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2010., 52 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

117. Kurpejović, Mersija.
Pozicioniranje izvorske vode "Jane" / završni rad - preddiplomski studij.
Rjeka : Ekonomski fakultet, 23.09. 2010., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

118. Majeron, Ivona.
Cjenovna strategija pokretnih operatora: T-mobile Hrvatska d.o.o., Vipnet d.o.o. i Tele2 d.o.o. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.03. 2010., 62 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

119. Mattossovich, Emanuela.
Integralna marketinška komunikacija u poduzeću Maistra d.d. / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2010., 83 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

120. Medjedović, Iva.
Implementacija marketing miksa u ugostiteljskom objektu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 02.06. 2010., 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

121. Miletić, Martina.
Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2010., 76 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

122. Novaković, Petra.
Upravljanje događanjima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 14.09. 2010., 56 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

123. Pleško, Tomislav.
Budućnost internet kupovine u Hrvatskoj / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 14.09. 2010., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

124. Tuđman, Darko.
Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.07. 2010, 95 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

125. Tunović, Alena.
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 21.06. 2010., 74 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

126. Uroić, Alenka.
Unapređenje prodaje u putničkoj agenciji Atlas d.d. / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 28.10. 2010., 63 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

127. Vidaković, Violeta.
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 14.09. 2010., 93 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

128. Božić, Ana.
Marketing miks poduzeća Automatic servis d.o.o. Buzet / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 10.09. 2009, 41 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

129. Čulina, Natalija.
Ambalaža kao "nijemi prodavač" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 10.07. 2009., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

130. Došen, Iva.
Politika proizvoda u Koestlinu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 12.02. 2009., 29 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

131. Mešanović, Adam.
Marketing u sportu / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 20.10. 2009., 60 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

132. Pavić, Romana.
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2009., 77 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

133. Šanko, Maja.
Upravljanje odnosima s klijentima u poduzeću Trea Trade d.o.o / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 19.05. 2009., 75 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

134. Šarkanj, Ivana.
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 22.09. 2009., 52 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

135. Trošt, Lara.
Primjena psihologije u marketingu - primjer okruženja u trgovini / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.09. 2009., 29 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

136. Vignjević, Danijela.
Zadovoljstvo potrošača "DM-om" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 06.03. 2009., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

137. Vranić, Franko.
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 05.10. 2009., 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

138. Basara, Mateja.
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 22.09. 2008., 35 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

139. Bićanić, Antonija.
Dizajn na tržištu mobilnih telefona / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.06. 2008., 33 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

140. Fabijančić, Danijela.
Oglašavanje u filmskoj industriji / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 20.10. 2008., 82 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

141. Korić, Andrea.
Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 13.10. 2008., 39 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

142. Mattossovich, Emanuela.
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.10. 2008., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

143. Mavrović, Tina.
Uvođenje visoko tehnoloških proizvoda na tržište / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 13.10. 2008., 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

144. Pejaković, Martina.
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.10. 2008., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

145. Pletikosa, Vanja.
Odnosi s javnošću Riječkog karnevala u funkciji stvaranja pozitivnog imidža grada Rijeke / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 26.06. 2008., 35 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

146. Vitulić, Sanja.
Mali poduzetnici na tržištu poslovne potrošnje u Istarskoj županiji / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 22.09. 2008., 57 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

147. Vujičić, Maja.
Međuutjecaj upravljanja markom i unapređenja kvalitete života / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 19.12. 2008., 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

148. Bolanac, Tina.
Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.12. 2007., 78 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

149. Fišić, Sanda.
Utjecaj oglašavanja na potrošače / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 09.10. 2007., 75 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

150. Kušećek, Sanja.
Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.12. 2007., 79 str. Voditelj: Grbac, Bruno.