crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Majda Tafra-Vlahović
(284871)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Tafra-Vlahović, Majda.
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje .
Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2017 (monografija).

2. Tafra-Vlahović, Majda.
Menadžerski alati u odnosima s javnostima .
Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2016 (priručnik).

3. Tafra-Vlahović, Majda.
Modeli odnosa s javnostima .
Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2016 (monografija).

4. Tafra-Vlahović, Majda.
Javni govor .
Zaprešić : VŠPU "Baltazar Adam Krčelić", 2013 (monografija).

5. Tafra-Vlahović, Majda.
Komunikacijski menadžment .
Zaprešić : Veleučilište Baltazar, 2013 (monografija).

6. Tafra-Vlahović, Majda.
Održivo poslovanje : koncept, upravljanje, komunikacija .
Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krčelić", 2011 (monografija).

7. Tafra-Vlahović, Majda.
Upravljanje krizom .
Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje, 2011 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Tafra-Vlahović, Majda, Musa, Ilija.
Bosnia and Herzegovina // The World Guide to Sustainable Enterprise, Volume 3, Europe / Wayne Viser (ur.).
Sheffield, UK : Greenleaf Publishing Limited, 2016. Str. 44-50. prilozen text rada

2. Tafra-Vlahović, Majda, Oluić, Zvezdana.
Montenegro ; The World Guide to Sustainable Enterprise, Volume 3, Europe // Montenegro / Wayne Viser (ur.).
Sheffield, UK : Greenleaf Publishing Limited, 2016. Str. 173-180. prilozen text rada

3. Tafra-Vlahović, Majda, Pletikosić, Merica.
Croatia // The World Guide to Sustainable Enterprise, Volume 3 - Europe / Wayne Visser (ur.).
Sheffield, UK : Greenleaf Publishing Limited, 2016. Str. 57-63. prilozen text rada

4. Tafra-Vlahović, Majda.
Building Belief Model of Corporate Communication // Management / Vinko Morović (ur.).
Zagreb : Veleučilište Baltazar, Zaprešić, 2015. Str. 540-549. URL link to work

5. Tafra-Vlahović, Majda.
Paradigm Framework for Responsible Management Education of 21 Century Business Leaders // Menadžment / Vinko Morović (ur.).
Zagreb : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2015. Str. 897-905. URL link to work

6. Vrdoljak Raguž, Ivona, Tafra Vlahović, Majda, Filipović, Davor.
Modeling the Role of Leadership and Communication for Effective Corporate Governance // Rethinking Corporate Governance / Tipurić, Darko ; Vrdoljak Raguž, Ivona ; Podrug, Najla (ur.).
Harlow, England : Pearson Education, 2014. Str. 76-86.

7. Tafra-Vlahović, Majda.
Public relations model of a socially responsible company // Public Relations Cases : International Perspectives / Moss, Danny ; Poweli, Melanie (ur.).
London : Routledge, 2010. Str. 149-159.

8. Tafra-Vlahović, Majda.
Modeli odnosa s javnostima u kontekstu društveno-odgovornog poslovanja // Zbornik radova / Skledar, Nikola (ur.).
Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti, 2009. Str. 155-200.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Pletikosić, Merica; Tafra-Vlahović, Majda.
Public opinion on the role of committees in environmental impact assessment studies. // European Journal for Social Sciences Education and Research (EJSER). 6 (2016) , 2; 68-77 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

2. Pletikosić, Merica; Tafra-Vlahović, Majda.
Public opinion on adaptation of companies to climate change. // Informatologia. 48 3-4 (2015) , 3-4; 135-144 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Tafra-Vlahović, Majda.
Business Impact in the Education Sector: The Case of Oil&Gas Company MOL. // International journal of management cases. 17 (2014) , 1; 45-61 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Tafra Vlahović, Majda.
Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj. // Medianali: Međunarodni znanstveni časopis za medije, novinastvo, masovno komuniciranje, odnose s javnostima i kulturu društva. 5 (2012) , 10; 107-126 (članak, znanstveni).

5. Tafra-Vlahović, Majda.
Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama. // Medijski dijalozi. V (2012) , XI; 399-410 (članak, znanstveni).

6. Tafra-Vlahović, Majda.
Održivo poslovanje i komunikacija u 21 stoljeću. // Medijski dijalozi, časopis za istraživanje medija i društva. 4 (2011) , 8; 109-118 (pregledni rad, znanstveni).

7. Tafra-Vlahović, Majda.
Odnosi s javnostima i korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj. // Medianali. 5 (2011) (2011) , 10; 107-126 (članak, znanstveni).

8. Tafra-Vlahović, Majda.
Kvalitetni lideri kao nositelji održivog poslovanja. // Zagrebačka inicijativa. 6 /2011 (2011) , 2; 83-90 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

9. Gregory, Anne; Tafra-Vlahović, Majda.
Corporate Social Responsibility, A company View. // Medianali. 8 (2010) ; 65-86 (članak, znanstveni).

10. Oluić, Zvezdana; Tafra-Vlahović, Majda.
Mediji i društveno odgovorno poslovanje: globalni kontekst. // Medijski dijalozi. III (2010) , 7; 147-154 (članak, znanstveni).

11. Tafra-Vlahović, Majda.
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi. // Medijski dijalozi. 3 (2010) , 6; 221-228 (članak, znanstveni).

12. Tafra-Vlahović, Majda.
The Value of Cross-sector Partnership: A Case. // Medianali. 3 (2010) , 6; 133-156 (članak, znanstveni).

13. Tafra-Vlahović, Majda.
Corporate Citizenship : Case study of Coca-Cola Beverages Hrvatska. // Medianali. 4 (2010) , 7; 1-22 (članak, znanstveni).

14. Tafra-Vlahović, Majda.
Konceptualni okvir društveno-odgovornog poslovanja. // Medianali. 3 (2009) , 5; 163-184 (članak, znanstveni).

15. Tafra-Vlahović, Majda.
Utjecaj novih tehnologija na funkciju odnosa s javnostima. // Medianali. 1 (2007) , 1; 169-178 (članak, znanstveni).

16. Tafra-Vlahović, Majda.
Komunikacijski čimbenici u međusektorskim partnerstvima za održivi razvoj. // Medianali. 1 (2007) , 2; 1-12 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Tafra-Vlahović, Majda.
Can`t Beat the Real Thing. // Communication Director, Magazine for Corporate Communications and Public Relations. 02/2012 (2012) ; 68-71 (članak, stručni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Skledar-Matijević, Ana; Tafra-Vlahović, Majda; Jemrić Ostojić, Ines.
Millenials and University Education // Globalisation Challenges and Social-economic Environment of the EU / Dr. Jasmina Starc (ur.).
Novo mesto : Faculty of Business and Management Sciences Novo mesto, 2015. 481-489 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Tafra-Vlahović, Majda.
Building capacities of civil society organizations for effective media relations - strategy framework // Mega Trends and Media / Dana Petranova, Slavomir Magal (ur.).
Trnava : Faculty of Mass Media Communications, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovak Republic, 2015. 236-261 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

3. Tafra-Vlahović, Majda; John, Romana; Jelčić, Nikol.
Korpprativne vrijednosti i društveno odgovorno poslovanje // Globalisation Challenges and Social-Economic Environment of the EU / Dr. Jasmina Starc (ur.).
Novo Mesto : Fakulteta za poslovne in upravne vede Novo mesto, 2015. 538-545 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

4. Tafra-Vlahović, Majda.
Leadership in Crisis Management // Recent Advances in Business Management and Marketing / Ivona Vrdoljak Raguž, Mohamed Roushdy, Abdel Badeeh M. Salem (ur.).
Dubrovnik : North Atlantic University Union, 2013. 85-90 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

5. Tafra-Vlahović, Majda.
The Role of On-line Generated Case Studies and Simulations in PR Education // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija,znanstveni).

6. Tafra-Vlahović, Majda.
Case Studies in Education // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Pletikosić, Merica : Tafra-Vlahović Majda.
The public and interested public in environmental practices // Book of Proceeding Economic and Social Development 16th International Scientific Conference on Economic and Social Development – The Legal Challenges of Modern World / Primorac, Željka : Bussoli, Candida : Recker, Nicholas (ur.).
Varaždin : Varaždin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia Faculty of Law, University of Split, Croatia University North, Koprivnica, Croatia, 2016. 227-234 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Pletikosić, Merica; Tafra Vlahović, Majda.
Public Opinion on the Role of Committees in Environmental Impact Assessment Studies // European center for science education and research, Conference proceedings, ICSS IX 2016, Volume I / Dr. Anantdeep Singh, University of Southern California, USA (ur.).
Rome-Italy : EUSER in cooperation with MCSER, 2015. 278-287 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

3. Pletikosić, Merica; Tafra-Vlahović, Majda.
Social responsibility and climate change // Proceedings of the 1st International OFEL Conference on Corporate Governance - Organizational, Financial, Ethical and Legal Issues of Corporate Governance / Tipurić, Darko ; Podrug, Najla (ur.).
Zagreb : CIRU - Governance research and development centre, 2013. 459-468 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

4. Vrdoljak Raguž, Ivona; Tafra Vlahović, Majda.
Leadership and Communication in Corporate Governance // 1st International OFEL Conference on Corporate Governance, Organizational, Financial, Ethical and Legal Issues of Corporate Governance : : Abstracts of the proceedings / Tipurić, Darko ; Podrug, Najla (ur.).
Zagreb : Centar za istraživanje i razvoj upravljanja, 2013. 82-83 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Tafra-Vlahović, Majda.
Communications Model of a Socially Responsible Corporation // Communications Model of a Socially Responsible Corporation / Tihomir Vranešević (ur.).
Dubrovnik : Accent, 2012. 572-582 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

6. Tafra-Vlahović, Majda.
Uloga partnerskih brokera u upravljanju međusektorskim partnerstvom // Projekti i projektni menadžment, zbornik radova / Nikola Skledar (ur.).
Zaprešić : Visoka škola, 2011. 381-390 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Tafra-Vlahović, Majda.
Integrating Sustainability in the Business Culture: An Action Research // Papers of 9th International conference on corporate social responsibility : CSR and Global Governance / aras, Güler ; Crowther, David ; Krkač, Kristijan (ur.).
Zagreb : ate in associations with ZSEM & SRRNET, 2010. 793-806 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Stubbs, Paul; Tafra-Vlahović, Majda; Redžepagić, Denis.
Creating sustainability competences through reporting in Croatia // 7th International conference "Enterprise in transition" : proceedings / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split ; Wien : Faculty of Economics, University of Split ; DAAAM International, 2007. 57-59 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

9. Tafra-Vlahović, Majda.
Public Relations of a Socially Responsible Company // Zbornik 11. slovenske konference o odnosih z javnostmi / Postružnik, Natalija ; Serajnik Sraka, Nada ; Kušar, Matej (ur.).
Ljubljana : Slovensko društvo za odnose s javnostmi, 2007. 168-182 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Pletikosić, Merica; Tafra-Vlahović, Majda; John, Romana.
Komuniciranje prije krize // Zbornik radova 9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija, Dani kriznog upravljanja 2016 / Nađ, Ivan (ur.).
Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2016. 411-420 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad). prilozen text radaURL link to work
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Tafra-Vlahović, Majda.
The Role of Public Relations in the Growth of Sustainable Consumerism // 8th CORCLE International Conference for Marketing, Magamement, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Gianpaolo Vignali, Claudio Vignali, Tihomir Vranešević (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2011. 262-262 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Tafra-Vlahović, Majda; Degen, Silvija.
Uloga partnerskih brokera u menadžmentu multisektorskih partnerstva za održivi razvoj // Projekti i projektni menadžment / Nikola Skledar (ur.).
Zaprešić : VSŠPU "Baltazara Adam Krčelić", Institut "Ruđer Bošković", 2011. 82-83 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Tafra-Vlahović, Majda.
On-line Community Deliberative Engagement // .
(predavanje,domaća recenzija,ppt prezentacija,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Tafra-Vlahović, Majda.
Model odnosa s javnosti na primjeru Coca-Cole Beverages Hrvatska / doktorska disertacija.
Zadar : Sveučilište u Zadru, 26.01. 2007, 326 str. Voditelj: Plenković, Mario.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Tafra-Vlahović, Majda.
BUILDING MEDIA RELATIONS CAPACITIES of CS ORGANISATIONS, 2013. (izvješće). URL link to work
Vrh
 
upomoc
foot_4