Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Učinci, analiza i ocjena medija u uvjetima digitalnog poslovanja iz perspektive uslužnih industrija i njihovih korisnika
voditelj
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva
suradnik
Naziv
Akcije
Turkalj, Davorin ; Biloš, Antun ; Šmit, Marija
Technical and User-Oriented Prerequisites for Video CV Web-Based Recruitment Platform // Tehnički glasnik, 17 (2023), 1; 88-93. doi: 10.31803/tg-20221106180729
Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin ; Budimčić, Ivan
Consumer perception of high-tech brands and related products: The Case of the Iconic Apple // Ekonomski vjesnik, 35 (2022), 1; 127-137. doi: 10.51680/ev.35.1.10
Turkalj, Davorin ; Biloš, Antun ; Erceg, Aleksandar
Evaluation of channels and techniques of promotion of rural destinations in eastern Slavonia // 5th International Rural Tourism Congress, Congress : proceedings / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.). Zagreb: Veleučilište u Virovitici, Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2022. str. 323-334
Šmit, Marija ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin
INTERNET USAGE AND RELATED BEHAVIOR PATTERNS OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN: PERCEIVED DIFFERENCES BETWEEN GIRLS AND BOYS IN CROATIA // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 307-317. doi: 10.51680/ev.34.2.5
Turkalj, Davorin
Effect of 5G Network on Development of Digitally Dependent Industries // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2021. str. 1548-1552
Helajz, Valentina ; Turkalj, Davorin ; Tonković, Jona
MARKETING POTENTIAL OF DIGITAL PHOTOGRAPHY ON SOCIAL NETWORKS // Interdisziplinäre Managementforschung. 2021. str. 1125-1140
Turkalj, Davorin
UČINCI PANDEMIJSKE KRIZE NA KORIŠTENJE MEDIJA I OCJENA NJEZINE VAŽNOSTI U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU // CroDiM, 4 (2021), 121-130
Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin ; Biloš, Antun
DESTINATION BRANDING: MEASURING TOURIST PERCEPTION OF DESTINATION BILJE, EASTERN SLAVONIA // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.). 2020. str. 241-253
Turkalj, Davorin ; Kelić, Ivan ; Štimac, Helena
Lifelong learning perspectives and effects in the aging society segment through the utilization of digital technologies // Aging Society: Rethinking and Redesigning Retirement / Barković Bojanić, Ivana ; Erceg, Aleksandar (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 301-315
Turkalj, Davorin ; Štimac, Helena ; Helajz, Valentina
Role of digital marketing on student organizations online presence and activities // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, D ; Heinz Dernoscheg, K. (ur.). (ur.). 2020. str. 351-365