Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Davorin Turkalj

1115

Davorin

Turkalj

Prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Učinci, analiza i ocjena medija u uvjetima digitalnog poslovanja iz perspektive uslužnih industrija i njihovih korisnika voditelj
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva suradnik
Naziv Akcije
Turkalj, Davorin ; Biloš, Antun ; Šmit, Marija Technical and User-Oriented Prerequisites for Video CV Web-Based Recruitment Platform // Tehnički glasnik, 17 (2023), 1; 88-93. doi: 10.31803/tg-20221106180729
Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin ; Budimčić, Ivan Consumer perception of high-tech brands and related products: The Case of the Iconic Apple // Ekonomski vjesnik, 35 (2022), 1; 127-137. doi: 10.51680/ev.35.1.10
Turkalj, Davorin ; Biloš, Antun ; Erceg, Aleksandar Evaluation of channels and techniques of promotion of rural destinations in eastern Slavonia // 5th International Rural Tourism Congress, Congress : proceedings / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.). Zagreb: Veleučilište u Virovitici, Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2022. str. 323-334
Šmit, Marija ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin INTERNET USAGE AND RELATED BEHAVIOR PATTERNS OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN: PERCEIVED DIFFERENCES BETWEEN GIRLS AND BOYS IN CROATIA // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 307-317. doi: 10.51680/ev.34.2.5
Turkalj, Davorin Effect of 5G Network on Development of Digitally Dependent Industries // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2021. str. 1548-1552
Helajz, Valentina ; Turkalj, Davorin ; Tonković, Jona MARKETING POTENTIAL OF DIGITAL PHOTOGRAPHY ON SOCIAL NETWORKS // Interdisziplinäre Managementforschung. 2021. str. 1125-1140
Turkalj, Davorin UČINCI PANDEMIJSKE KRIZE NA KORIŠTENJE MEDIJA I OCJENA NJEZINE VAŽNOSTI U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU // CroDiM, 4 (2021), 121-130
Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin ; Biloš, Antun DESTINATION BRANDING: MEASURING TOURIST PERCEPTION OF DESTINATION BILJE, EASTERN SLAVONIA // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.). 2020. str. 241-253
Turkalj, Davorin ; Kelić, Ivan ; Štimac, Helena Lifelong learning perspectives and effects in the aging society segment through the utilization of digital technologies // Aging Society: Rethinking and Redesigning Retirement / Barković Bojanić, Ivana ; Erceg, Aleksandar (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 301-315
Turkalj, Davorin ; Štimac, Helena ; Helajz, Valentina Role of digital marketing on student organizations online presence and activities // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, D ; Heinz Dernoscheg, K. (ur.). (ur.). 2020. str. 351-365
nije evidentirano
nije evidentirano