crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Ksenija Romstein
(290550)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Uredničke knjige
 

1. Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju / Velki, Tena; Romstein, Ksenija (ur.).
Osijek : Osječko-baranjska županija i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015 (priručnik). prilozen text radaURL link to work
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. matanović, Damir; Romstein, Ksenija; Bushati, Jozef.
HALF A CENTURY OF HUMAN RIGHTS IN EDUCATION BY UNESCO: ADVOCATING ONE’S WELL-BEING FROM SOCIETY TO CLASSROOM AND VICE-VERSA // Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgenia (ur.).
Osijek : Faculty of Education, Ombudsman for Children Croatia, 2018. Str. 1-12. prilozen text rada

2. Romstein, Ksenija; Gabelica Šupljika, Maja.
NOT MY CRIME, STILL MY SENTENCE: RIGHTS OF CHILDREN OF INCARCERATED PARENTS IN EDUCATION // Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgenia (ur.).
Osijek : Faculty of Education in Osijek, Ombudsman for Children Croatia, 2018. Str. 13-24. prilozen text rada

3. Romstein, Ksenija; Vladović, Sanja; Žagar, Daniela.
WHAT IS KINDERGARTEN FOR? THE PURPOSE OF EARLY EDUCATION PERCIEVED BY PRESCHOOL CHILDREN AND THEIR PARENTS // Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgenia (ur.).
Osijek : Faculty of Education in Osijek, Ombudsman for Children Croatia, 2018. Str. 89-108. prilozen text rada

4. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Nacionalno istraživanje rizičnog ponašanja i znanja računalnih korisnika // Priručnik za informacijsku sigurnost i zaštitu privatnosti / Velki, Tena ; Šolić, Krešimir (ur.).
Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, 2018. Str. 37-70. prilozen text rada

5. Romstein, Ksenija; Borovac Tijana.
Opremljenost sobe dnevnog boravka za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece // Dijete, igra, stvaralaštvo-Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom / Hicela, Ivon ; Mendeš , Branimir (ur.).
Split-Zagreb : Filozofski fakultet u Splitu, 2016. Str. 149-156.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama .
Osijek : J. J. Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2018. prilozen text rada

2. Ramljak, Tomislav; Herceg Pakšić, Barbara; Romstein, Ksenija; Velki, Tena.
MAPA PUTA BORBE PROTIV SEKSUALNOG I DRUGIH OBLIKA NASILJA NAD DJECOM NA INTERNETU U BOSNI I HERCEGOVINI .
Sarajevo : Save the Children, 2017. prilozen text radaURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
User Risky Behavior and Security Awareness through Lifespan. // International journal of electrical and computer engineering systems. 9 (2019) , 2; 9-16 (članak, znanstveni).

2. Romstein, Ksenija.
Zabrinutost roditelja za jezično-govorni razvoj djece predškolske dobi. // Logopedija. 7 (2017) , 2; 56-60 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

3. Romstein, Ksenija; Staković, Leo.
Value system, implicit pedagogy, and competencies of a contemporary preschool teacher. // Pannoniana: Časopis za humanističke znanosti. 1 (2017) , 2; 32-43 (prethodno priopćenje, znanstveni).

4. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD. // Klinička psihologija. 10 (2017) , 1-2; 35-58 (članak, znanstveni). URL link to work

5. Romstein, Ksenija.
The levels of participation of preschoolers with disabilities regarding the types of activities and the types of disabilities. // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. 62 (2016) , 1; 165-¸76 (članak, znanstveni).

6. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Povezanost samoprocijenjenih simptoma ADHD-a s agresivnim ponašanjem i sudjelovanjem u vršnjačkom nasilju učenika osnovnoškolske dobi. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja. 52 (2016) , 2; 30-41 (članak, znanstveni). URL link to work

7. Romstein, Ksenija.
Developmentally Appropriate Teaching Strategies For Preschool Children With Disabilities In Inclusive Settings. // Today's children, Tomorrow's parents. 15 (2015) , 43; 22-35 (članak, znanstveni).

8. Romstein, Ksenija.
PROCJENJIVANJE KVALITETE INKLUZIVNOG OKRUŽENJA U INSTITUCIJAMA PREDŠKOLSKOG ODGOJA. // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu. 156 (2015) , 4; 401-421 (članak, znanstveni). prilozen text rada

9. Romstein, Ksenija; Sekulić-Majurec, A.
Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali. // Pedagogijska istraživanja. 12 (2015) , 1-2; 41-52 (članak, znanstveni). prilozen text rada

10. Romstein, Ksenija; Šter, Mirta; Borovac, Tijana.
Zanimanja budućnosti iz perspektive djeteta niže osnovnoškolske dobi. // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. 29 (2013) , 1; 123-135 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text rada

11. Romstein, Ksenija.
Kvalitativni pristup interpretaciji simptoma ADHD-a : implikacije za pedagošku praksu. // Život i škola. 57 (2011) , 26; 101-113 (prethodno priopćenje, znanstveni).

12. Romstein, Ksenija.
EPISTEMOLOŠKI PRISTUP INKLUZIJI. // Pedagogijska istraživanja. 7 (2010) , 1; 85-94 (članak, znanstveni). prilozen text rada

13. Balić, Tijana; Romstein, Ksenija.
Reflection on Practice as a Lifelong Learning Process: A Survey of the Views of Croatian Preschool Student Teachers. // Occasional Papers in Education & Lifelong Learning: An International Journal. 3 (2009) , 1-2; 131-139 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Romstein, Ksenija; Velki, Tena.
POMOĆNICI U NASTAVI: PROBLEMI U PRAKSI I PERCEPCIJA VLASTITE ULOGE U NASTAVNOM PROCESU. // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. 63 (2017) , 1; 151-160 (članak, stručni). prilozen text radaURL link to work

2. Romstein, Ksenija; Velki, Tena.
POMOĆNICI U NASTAVI: PROBLEMI U PRAKSI I PERCEPCIJA VLASTITE ULOGE U NASTAVNOM PROCESU. // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. 63 (2017) , 1; 151-158 (članak, stručni). URL link to work

3. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Akademsko, emocionalno i socijalno funkcioniranje djece suspektne na ADHD. // Klinička psihologija. 10 (2017) , 1-2; 35-58 (članak, ostalo). URL link to work

4. Romstein, Ksenija; Franjić, Jelena.
Intervju djece s teškoćama u razvoju : iskustva djece s teškoćama u razvoju kao indikator implementacije inkluzije i kvalitete ranog odgoja. // Zrno. 24 (2013) , 107/108; 13-16 (članak, stručni). prilozen text rada

5. Ksenija Romstein.
Funkcionalna uporaba broja. // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima. 15 (2010) , 60; 23-26 (članak, ostalo). prilozen text rada

6. Romstein, Ksenija.
Hermann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen. // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. 56 (2010) , 23; 205-209 (prikaz, ostalo). URL link to work

7. Romstein, Ksenija.
Schunk, H.Dale (2008). Learning theories: an educational perspective.. // život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja. 55 (2009) , 22; 260-263 (prikaz, ostalo). URL link to work
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Romstein, Ksenija; Zamečnik, Sandra; Zelić, Marija.
Identification of preschoolers suspected on disabilities : potentials and barriers // IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola / Ranković, S. ; Nikolić, S. (ur.).
Beograd : Special Educators and Rehabilitators Association of Serbia ; UNiversity of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016. 104-105 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada
Vrh
 
  Radovi u postupku objavljivanja
 

1. Maleš, Dubravka; Romstein, Ksenija.
Parents’ View on Parenting - a Survey of Croatian Parents. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. (2015).

2. Romstein, Ksenija.
Participacija i odlučivanje u dječjim vrtićima iz perspektive djece predškolske dobi. // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta. (2015).

3. Sekulić-Majurec, Ana; Romstein, Ksenija.
"OBRNUTA INKLUZIJA" – PEDAGOŠKE VRIJEDNOSTI I POTENCIJALI. // Pedagogijska istraživanja. (2013) (prihvaćen za objavljivanje). prilozen text rada
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Romstein, Ksenija.
SUVREMENOST PROGRAMA I PRISTUPA I RADU S DJECOM S TEŠKOĆAMA I INDIKATORI KVALITETE ŽIVOTA DJECE U REPUBLICI HRVATSKOJ // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad).

2. Romstein, Ksenija; Velki, Tena; Košuta Petrović, Maja; Štimac, Maja.
INTERDISCIPLINARNA KOORDINACIJA I RANA INTERVENCIJA: PRELIMINARNI REZULTATI ISTRAŽIVAČKOG PROJEKTA „KAUZALNA INDUKCIJA U KONTEKSTU MAKROPARADIGME RAZVOJNE PSIHOPATOLOGIJE I TEŠKOĆA U RAZVOJU“ // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad).

3. Romstein, Ksenija; Franjić-nađ, Bernardica; Gabelica Šupljika, Maja.
Children of imprisoned parents and family ties: What did scientific literatureadvocated during the last 10 years? // .
(plenarno predavanje,ppt prezentacija). URL link to work

4. Romstein, Ksenija.
Early intervention between medicine and education // International Conference of Special Education -PERSON "Interdisciplinary context of early intervention, and early support of a child's development" : abstracts.
Warsaw : Academy of special education, The Maria Grzegorewska UNiversity of Warsaw, 2016. 50-51 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Babić, Nada; Romstein, Ksenija.
Quality of early education: multiple perspectives // Reflections on the quality of school work / Zaclona, Z (ur.).
Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkola Zawodowa, 2009. 49-60 (plenarno predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Romstein, Ksenija.
Technology Use in Early Childhood // Towards New Perspectives on Mathematics Education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti i Odjel za matematiku, 2019. 355-364 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Gabelica Šupljika, Maja; Romstein, Ksenija; Gabelica Šupljika, Lucijan.
Kakvu podršku u školi i sportskim klubovima trebaju djeca čiji su roditelji u zatvoru? // Tematski zbornik IX Međunarodne naučno-stručne konferencije "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2018. 267-276 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Romstein, Ksenija; Pintarić Mlinar, Ljiljana.
Teaching and Learning Mathematics in Inclusive Settings: Analysis of Curriculum of Compulsory Education in Five European Countries // Mathematics education as a science and a profession / Kolar-Begović, Z. ; Kolar-Šuper, R. ; Jukić Matić, Lj. (ur.).
Osijek : FOOZOS, 2017. 269-280 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Romstein, Ksenija.
Neoliberal Values and Disability: Critical Approach to Inclusive Education // Quality, Social Justice and Accountability in Education Worldwide / Popov, N. (ur.).
Sofia, Bulgaria : BCES, 2015. 327-333 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

5. Romstein, Ksenija; Irović, Stanislava; Vego, MIra.
Teaching Mathematics in Early Education: Current Issues in Classrooms // The fifth International scientific colloquium mathematics and children "Teaching and Learning Mathematics" : proceedings / Kolar-Begović, Z. ; Kolar-Šuper, R. ; Đurđević Babić, I. (ur.).
Osijek : FOOZOS, 2015. 187-202 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

6. Ivanović, Josip; Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Komparativni pristup analizi koncepta razvojne primjerenosti u radu s darovitom djecom predškolske i osnovnoškolske dobi // A tehetséges tanulókkalvaló munka módszertana : eljárás = Metodika rada s talentovanim učenicima = zbornik radova = The methodology of working with talented pupils : proceedings.
Subotica : University of Novi Sad ; Hungarian Language Teacher Training Faculty (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Ivanović, Josip; Romstein, Ksenija.
METODOLOŠKA PITANJA PROCESNE IDENTIFIKACIJE DAROVITOSTI // A tehetségek szolgálatában/ U službi talenata / Varjú Potrebić, T. ; Lepeš, J. (ur.).
Kanjiža : Regionalni centar za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju, 2011. 125-135 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Romstein, Ksenija; Ajman, Sanja.
MATEMATIKA U PROGRAMIMA PROFESIONALNE EDUKACIJE ODGOJITELJA // Matematika i dijete / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet u Osijeku, 2011. 276-281 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

9. Romstein, Ksenija.
Quality of inclusive practice in preschool education // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy, School leadership and Social Inclusion / Popov, Nikolay ; Wolhuter, Charl ; Leutwyler, Bruno ; Mihova, Marinela ; Ogunleye, James (ur.).
Sofia : Bureau for Educational Services, 2010. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Irović, Stanislava; Balić, Tijana; Romstein, Ksenija.
Dokumentiranje razvoja djece s posebnim potrebama i dizajniranje inkluzivnog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Učiteljski fakultet Zagreb, 2009. 517-525 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

11. Maleš, Dubravka; Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Obiteljska pedagogija i suradnja s roditeljima u programima studija predškolskog odgoja // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb : Producent, 2008. 221-228 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

12. Romstein, Ksenija.
Educational integration of children with special needs – a step towards social inclusion // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy and Social Inclusion / Popov, N., Wolhuter, C., Leutwyler, B., Kysilka, M., Ogunleye, J (ur.).
Sofia : Bureau for Educational Services, 2008. 231-236 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Babić, Nada; Irović, Stanislava; Romstein, Ksenija.
Computer games, preschoolers, parents and preschool teachers' experience // The Evolution of Children's Play / Němec, Jiří (ur.).
Brno : Faculty of Education, Masaryk University, 2007. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Romstein, Ksenija; Borovac, Tijana.
Opremljenost sobe dnevnog boravka za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece // Konferencija "Dijete, igra, stvaralaštvo" : zbornik stručnih radova i iskustava iz odgojno-obrazovne prakse / Mendeš, Branimir (ur.).
Split ; Zagreb : Filozofski fakultet ; Savez društava "Nada djeca", 2016. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Romstein, Ksenija; Despot, Snježana; Zamečnik, Sandra.
RAZLIKE U RODITELJSKOJ PERCEPCIJI PODRŠKE RODITELJSTVU U REPUBLICI HRVATSKOJ I MAĐARSKOJ // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izaovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek : Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, 2016. 135-143 (domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Romstein, Ksenija.
Tko sam ja? Autobiografski iskaz djece s teškoćama u razvoju // Obrazovanje za interkulturalizam / Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Jindra, Ranka (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet u Osijeku, 2010. 273-283 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

4. Romstein, Ksenija.
Kompetencije odgojitelja u kontekstu edukacijske integracije // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2010. 180-188 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Kreativnost kao funkcionalna vještina // Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo 2003. - 2008. / Martinčić, Julijo ; Hackenberger, Dubravka (ur.).
Zagreb-Osijek : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, 2010. 37-42 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).

6. Romstein, Ksenija.
Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju // Kutatások 2008 az E. J. Föiskolán / Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A. (ur.).
Baja, Republika Mađarska : E. J. Föiskolá, Baja, 2009. 335-341 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

7. Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Inkuzivna praksa u institucionalnom predškolskom odgoju // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. 193-201 (domaća recenzija,objavljeni rad,stručni). prilozen text rada

8. Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Metodičke vježbe i profesionalna edukacija odgojitelja // Kutatások 2009 az E. J. Föiskolán / Steinerné Molnár J. (ur.).
Baja, Republika Mađarska : E. J. Föiskolá, Baja, 2009. 89-94 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

9. Romstein, Ksenija.
Presudnost roditeljskog utjecaja u ranoj dobi // Kutatások 2007 az E. J. Föiskolán / Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A. (ur.).
Baja, Republika Mađarska : E. J. Föiskolá, Baja, 2008. 416-421 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad).

10. Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Sustav vrijednosti studenata i obrazovanje za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić, L (ur.).
Rijeka : Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. 333-339 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad). prilozen text rada

11. Irović, Stanislava; Romstein, Ksenija.
Proces stručne edukacije iz percepcije studenata // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet u Osijeku, 2007. 229-241 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Ksenia Romstein; Kakuk, Sara.
Kvaliteta inkluzivne prakse u predškolskom obrazovanju // .
(predavanje,objavljeni rad).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Romstein, Ksenija.
Introducing double photovoice: developing qualitative methodology for researching children's and adults' perspectives on the childhood // European Congress of Qualitative Inquiry 2019 abstract book.
Edinburgh : University of Edinburgh, 2019. 20-20 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada

2. Romstein, Ksenija; Vego, Mira; Perković, Hamira.
Procjene roditelja o uporabi tehnologije u ranom djetinjstvu // Digitalna sigurnost i privatnost - knjiga sažetaka / Romstein, K. (ur.).
Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018. 19-19 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).

3. Tatrević, Mateja; Romstein, Ksenija; Velki, Tena.
POVEZANOST SIMPTOMA ADHD-A SA SOCIO-EMOCIONALNOM PRILAGODBOM OSNOVNOŠKOLACA // VII. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici: SAŽECI PRIOPĆENJA / Jakopec, Ana ; Pribisalić, Dalia ; Krupić, Dino (ur.).
Osijek : Filozofski fakultet, 2018. 58-58 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Pintarić Mlinar, Ljiljana; Romstein, Ksenija.
ZNANSTVENO UTEMELJENA REHABILITACIJSKA PRAKSA I ZAKONSKO UREĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. (ur.).
Zadar : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2017. 47-48 (predavanje,domaća recenzija,sažetak).

5. Romstein, Ksenija; Tena Velki.
POMOĆNICI U NASTAVI: PROBLEMI U PRAKSI I PERCEPCIJA VLASTITE ULOGE U NASTAVNOM PROCESU // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,stručni).

6. Romstein, Ksenija; Velki, Tena.
POMOĆNICI U NASTAVI: PROBLEMI U PRAKSI I PERCEPCIJA VLASTITE ULOGE U NASTAVNOM PROCESU // VI. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek : Filozofski fakultet Osijek, 2016. 60-60 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).

7. Romstein, Ksenija; Velki, Tena.
Identifikacija djece s ADHD-om u osnovnoj školi: primjenjivost samoprocjene i mogućnost jačanja socijalnih vještina u kontekstu odgojno-obrazovne stvarnosti // Zbornik sažetaka / Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2016. 31 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Romstein, Ksenija; Zelić, Marija Željka; Posavec, Renata.
PERCEPCIJA SVRHE DJEČJIH VRTIĆA OD STRANE RODITELJA I DJECE // Didaktički izazovi II.
Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. 108-110 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada

9. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Akademsko, socijalno i emocionalno funkcioniranje djece rizične za razvoj ADHD-a // 20. Dani psihologije u Zadru: sažetci priopćenja / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2016. 133-133 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Romstein, Ksenija.
Rana intervencija u kontekstu institucijskog predškolskog odgoja: potencijali i prepreke // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak). prilozen text rada

11. Romstein, Ksenija; Staković, Leo.
Value system, implicit pedagogy, and competencies of a contemporary preschool teacher // International and Universal Culture in Central Europe "Tolerance, Coexistence, Conflict" : abstracts / Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek : Faculty of Education, University of J.J. Strossmayer in Osijek, 2015. 54-54 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

12. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Jesu li djeca s ADHD-om češće počinitelji ili žrtve vršnjačkog nasilja? // Savremeni trendovi u psihologiji: Zbornik sažetaka / Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad : Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2015. 314-316 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

13. Velki, Tena; Romstein, Ksenija.
Povezanost simptoma ADHD-a s agresivnim i nasilničkim ponašanjem učenika osnovnoškolske dobi // Knjiga sažetaka: 23. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: psihologija starenja - pogled u budućnost / Despot Lučanin, Jasminka ; Černja, Iva ; Lopižić, Josip ; Rudolfi, Nelija (ur.).
Šibenik : Naklada Slap, 2015. 191 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

14. Romstein, Ksenija.
Discourse on inclusion in education // Social Justice and Diversity in Teacher Education / Mészáros, G. (ur.).
Budapest : Hungarian Pedagogical Association, 2014. 68 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak). prilozen text rada

15. Romstein, Ksenija.
Art in the inclusive education: a proposal for archetypal pedagogy // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek : Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. 134 (predavanje,sažetak).

16. Romstein, Ksenija.
Child-centered Early Intervention // Third Croatian Symposium on Early Childhood Intervention, Team around the family: myth or reality? / Ivšac Pavliša, I., Bučar, M. (ur.).
Zagreb : Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2013. 77-77 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). prilozen text rada

17. Romstein, Ksenija; Šter, Mirta; Borovac, Tijana.
Cyber ninje, nano inženjeri, cyborg liječnici - obrazovanje za budućnost ili Sci Fi pedagogija // .
(predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

18. Romstein, Ksenija; Juhas, Andrea.
A fogyatekékosság az óvodáskorú gyermekek szemszögéböl (Az óvodákorú gyermekek véteménye a fogyatékos ságról ) // .
(predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).

19. Romstein, Ksenija.
Rana intervencija i ontologija teškoće u razvoju // Drugi hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu: Djelovati rano: zašto i kako? / Cepanec, M. ; Bučar, M. (ur.).
Zagreb : Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu, 2011. 51 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

20. Romstein, Ksenija.
Kompetencije odgojitelja u kontekstu edukacijske integracije // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2008. 19-19 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

21. Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
ATTITUDES OF PRE-SCHOOL EDUCATION STUDENTS TOWARDS CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS // Living Together: Education and Intercultural Dialogue. / Pašlić Kreso, A. ; Kusumagić, L (ur.).
Sarajevo : Faculty of Philosophy, 2007. 112-112 (predavanje,sažetak).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Romstein, Ksenija.
PRUŽANJE PODRŠKE OBITELJIMA DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // .
(predavanje,neobjavljeni rad).

2. Romstein, Ksenija; Balić, Tijana.
Vrijednosni sustav roditelja i odgojitelja i ostvarivanje kontinuiteta odgojne prakse // .
(predavanje,neobjavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Romstein, Ksenija.
Dimenzije inkluzivne prakse u institucijskom predškolskom odgoju / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet Zagreb, 18. 6. 2014., 344 str. Voditelj: Sekulić - Majurec, Ankica.
Vrh
 
  Diplomski radovi
 

1. Romstein, Ksenija.
Uloga videćeg vodiča u peripatološkoj rehabilitaciji / diplomski rad.
Zagreb : Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, 13.11.2003. 2003, 42 str. Voditelj: Mršić, Vjekoslav.
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Romstein, Ksenija.
Herrmann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen, 2009. (prikaz). URL link to work
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Tatarević, Mateja.
Povezanost socio-emocionalnog odnosa i simptoma ADHD-a / završni rad - diplomski/integralni studij.
Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 14.11. 2017, 33 str. Voditelj: Velki, Tena.

2. Šargač, Miroslava.
Kompetencije odgojitelja za rad s djecom s posebnim potrebama / diplomski rad.
Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 24.03. 2014., 38 str. Voditelj: Mlinarević, Vesnica.

3. Bece, Mirena.
Stavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Osijek : Učiteljski fakultet, 7.10. 2011, 34 str. Voditelj: Ivanović, Josip.

4. Pinkert, Renata.
Komponente programa brige o sebi djece prdškolske dobi s cerebralnom paralizom / završni rad - preddiplomski studij.
Osijek : Učiteljski fakultet, lipanj 2011., 52 str. Voditelj: Mlinarević, Vesnica.

5. Škrobo, Svijetlana.
Procjene odgojitelja o učestalosti ADHD-a u predškolskoj dobi / završni rad - preddiplomski studij.
Osijek : Učiteljski fakultet, 20. 09. 2010., 23 str. Voditelj: Mlinarević, Vesnica.
Vrh
 
upomoc
foot_4