Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Marija Ham

3123

Marija

Ham

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Predviđanje i mjerenje čimbenika utjecaja na stvaranje održivog poslovanja i društva voditelj
Naziv Akcije
Štimac, Helena; Berk, Osman Nurullah; Ham, Marija WHY DO THEY FOLLOW INFLUENCERS? A STUDY ON GENERATION Z IN CROATIA AND TÜRKİYE // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 3-22
Bašan, Lorena; Jerković, Barbara; Šimičić Katarina; Ham, Marija; Pap Vorkapić, Ana Social media influencers as co-creators of the tourist destination value // 7th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2023 Conference Proceedings: Engagement & Empowerment: A Path Toward Sustainable Tourism. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 1-22
Kujundžić, Vjekoslava; Ham, Marija; Štimac, Helena INFLUENCER MARKETING I NJEGOVI POTENCIJALI U TURIZMU I HOTELIJERSTVU // 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022. Zbornik radova. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 51-63 doi: 10.20867/hk.1.4
Jerčinović, Silvije ; Ham, Marija THE SIGNIFICANCE OF SOCIAL BENEFIT ORIENTATION IN MARKET ORIENTATION FOR THE REALISATION OF THE STRATEGIC MARKETING CONCEPT OF SUSTAINABILITY // Economic and social development / Janjusevic, Jelena ; Hopkinson, Paul ; Pandza Bajs, Irena (ur.). 2022. str. 320-329
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 302-325
Bilandžić, Karla ; Pap, Ana ; Ham, Marija POLITICAL BRANDS POSITIONING IN CROATIA WITHIN THE YOUTH SEGMENT // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, I. ; Jaković, B. ; Hodak Ferjanić, D. (ur.). 2021. str. 1057-1072
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 19-21
Aslam, Wajeeha ; Ham, Marija ; Arif, Imtiaz Technology at the Dining Table: Linking perceived value, service recovery, and continuous intention to use food delivery applications // RBGN-Revista Brasileira de Gestao de Negocios, 23 (2021), 4; 600-618
Pap, Ana Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga / Ham, Marija (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2019
Ham, Marija Spremnost na plaćanje cjenovne premije za ekološke prehrambene proizvode // EMAN 2019 – Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.). Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans, Belgrade, Serbia ; Faculty of Management Koper – Koper, Slovenia ; DOBA Business School - Maribor, Slovenia ; Integrated Business Faculty - Skopje, Macedonia ; Faculty of Management - Zajecar, Serb, 2019. str. 431-440 doi: 10.31410/EMAN.2019.431
nije evidentirano
nije evidentirano