Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Predviđanje i mjerenje čimbenika utjecaja na stvaranje održivog poslovanja i društva
voditelj
Naziv
Akcije
Štimac, Helena; Berk, Osman Nurullah; Ham, Marija
WHY DO THEY FOLLOW INFLUENCERS? A STUDY ON GENERATION Z IN CROATIA AND TÜRKİYE // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 3-22
Bašan, Lorena; Jerković, Barbara; Šimičić Katarina; Ham, Marija; Pap Vorkapić, Ana
Social media influencers as co-creators of the tourist destination value // 7th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2023 Conference Proceedings: Engagement & Empowerment: A Path Toward Sustainable Tourism. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 1-22
Kujundžić, Vjekoslava; Ham, Marija; Štimac, Helena
INFLUENCER MARKETING I NJEGOVI POTENCIJALI U TURIZMU I HOTELIJERSTVU // 1. znanstveno-stručna konferencija Hotelska kuća 2022. Zbornik radova. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 51-63 doi: 10.20867/hk.1.4
Jerčinović, Silvije ; Ham, Marija
THE SIGNIFICANCE OF SOCIAL BENEFIT ORIENTATION IN MARKET ORIENTATION FOR THE REALISATION OF THE STRATEGIC MARKETING CONCEPT OF SUSTAINABILITY // Economic and social development / Janjusevic, Jelena ; Hopkinson, Paul ; Pandza Bajs, Irena (ur.). 2022. str. 320-329
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija
STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 302-325
Bilandžić, Karla ; Pap, Ana ; Ham, Marija
POLITICAL BRANDS POSITIONING IN CROATIA WITHIN THE YOUTH SEGMENT // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, I. ; Jaković, B. ; Hodak Ferjanić, D. (ur.). 2021. str. 1057-1072
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija
Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 19-21
Aslam, Wajeeha ; Ham, Marija ; Arif, Imtiaz
Technology at the Dining Table: Linking perceived value, service recovery, and continuous intention to use food delivery applications // RBGN-Revista Brasileira de Gestao de Negocios, 23 (2021), 4; 600-618
Pap, Ana
Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga / Ham, Marija (mentor);
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2019
Ham, Marija
Spremnost na plaćanje cjenovne premije za ekološke prehrambene proizvode // EMAN 2019 – Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.). Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans, Belgrade, Serbia ; Faculty of Management Koper – Koper, Slovenia ; DOBA Business School - Maribor, Slovenia ; Integrated Business Faculty - Skopje, Macedonia ; Faculty of Management - Zajecar, Serb, 2019. str. 431-440 doi: 10.31410/EMAN.2019.431