Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Evidence Based Education - European Strategic Model for School Inclusion
suradnik
Poremećaj iz spektra autizma - osnaživanje i podrška stručnjacima_ASD - EAST
suradnik
Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj
suradnik
Izgradnja mostova: promicanje socijalne uključenosti i dobrobiti obitelji djece s teškoćama_PSI WELL
suradnik
Vizualno funkcioniranje u djece osnovnoškolske dobi s intelektualnim teškoćama i s teškoćama u učenju
suradnik
Iskustvo vršnjačkog nasilja, socijalna i emocionalna kompetencija djece s teškoćama u razvoju
suradnik
Platforma 50+
suradnik
Naziv
Akcije
Šenjug Užarević, Vedrana; Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak Šegota, Natalija
The importance of support in transition periods during education for children with disabilities: The contribution of the Circle of Friends // Didactic challenges IV: Futures studies in education : conference proceedings. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2023. str. 556-569
Lisak Šegota, Natalija; Šenjug Užarević, Vedrana; Krampač-Grljušić, Aleksandra
From early education through primary school - the importance of support for students with disabilities in the transition period // ERFCON 2023: book of asbtracts. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. str. 209-210
Lisak Šegota, Natalija
OSIGURAVANJE PRISTUPAČNOSTI I INKLUZIVNOST U ISTRAŽIVANJIMA S OSOBAMA S INVALIDITETOM // Život i škola = Life and school, LXVIII (2022), 1-2; 125-146. doi: 10.32903/zs.68.1-2.8
Stošić, Jasmina ; Lisak Šegota, Natalija ; Preece, David
Primary teachers’ knowledge and attitudes about autism, and experience of good practice approaches: implications for policy and practice in Croatia Support for Learning, 37 (2022), 4; 573-588. doi: 10.1111/1467-9604.12429
Lisak Šegota, Natalija
Ethical Standards in Research with Persons with Disabilities: Inclusive and Accessible Research Design // Book of Abstracts: 1st international scientific conference ICT in Life / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 18-18
Kardum, Aleksandra ; Lisak Šegota, Natalija ; Jurčević Lozančić, Anka
Dimenzije i aspekti roditeljskog ponašanja u obiteljima djece s poremećajem iz spektra autizma // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 97-123. doi: 10.21464/mo.29.1.9
Šenjug Užarević, Vedrana ; Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Lisak Šegota, Natalija
IMPORTANCE OF SUPPORT IN TRANSITION PERIODS DURING EDUCATION FOR CHILDREN WITH DISABILITIES: THE CONTRIBUTION OF THE CIRCLE OF FRIENDS // Book of Abstracts. International Scientific Conference DIDACTIC CHALLENGES IV: Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 180-182
Kardum, Aleksandra
Odrednice roditeljskog ponašanja u obiteljima djece s poremećajem iz spektra autizma / Lisak Šegota, Natalija ; .Jurčević Lozančić, Anka (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021
Preece, David ; Troshanska, Jasmina ; Lisak Šegota, Natalija ; Lessner Lištiaková, Ivana ; Petkovska Nikolovska, Ana
Autism Spectrum Disorder -Empowering and Supporting Teachers (ASD-EAST): developing teacher education about ASD for primary teachers // Science and Society: Contribution of Humanities and Social Sciences. Proceedings of the International Conference on the occasion of the centennial anniversary of the Faculty of Philosophy / Duev, Ratko (ur.). Skopje: MAR-SAŽ, 2021. str. 683-693
Igrić, Ljiljana ; Cvitković Daniela ; Lisak Natalija ; Kobetić Darko
Teaching Assistance and Support for Inclusion // International Classroom Studies of Inclusive Practices: Comparing Teaching-Learning Processes / Johnsen, Berit H. (ur.). Oslo: Cappelen Damm, 2020. str. 176-196