Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Modeli odgovora na odgojno-obrazovne potrebe djece izložene riziku socijalne isključenosti u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
vanjski suradnik
TaSDi-PBS - Tackling School Discipline Issues with Positive Behavior Support
suradnik
Naziv
Akcije
Sunko, Esmeralda
Potpomognuta komunikacija u odgoju i obrazovanju djece sa složenim komunikacijskim potrebama // Inovativnost, kreativnost, poduzetnost u odgojno obrazovnom sustavu. Zbornik radova s međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21.listopada 2017. / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 143-154
Skočić Mihić, Sanja ; Romstein, Ksenija ; Sunko, Esmeralda
Perceived Quality Educational Practice for Children at Risk of Social Exclusion and Its Relation to Teachers' Training // European journal of contemporary education, 11 (2022), 3; 846-857. doi: 10.13187/ejced.2022.3.846
Romstein, Ksenija ; Skočić Mihić Sanja ; Sunko, Esmeralda
PROFESIONALNI RAZVOJ ODGOJITELJA I PREVENCIJA SOCIJALNE ISKLJUČENOSTI: IZAZOVI I PERSPEKTIVE // Didaktički izazovi IV / Dubovicki, S. ; Huljev, A. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 161-163
Sunko, Esmeralda ; Prlić, Iva
Suradnja kao prevencija rizika socijalne isključenosti djece rane i predškolske dobi // Promjene u RPOO-u_ RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na "novo normalno" / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 164-175
Sunko, Esmeralda ; Marušić Andriana
OPINIONS OF FUTURE TEACHERS ON COMPETENCIES FOR WORKING WITH STUDENTS WITH DEVELOPMENTAL DISABILITIES // Education and new developments / Mafalda, Carmo (ur.). 2022. str. 416-420
Bouillet, Dejana ; Hren, Darko ; Maglica, Toni ; Sunko, Esmeralda
Analiza inkluzivnosti studijskih programa za inicijalno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi. 2021.
Sunko, Esmeralda
Aporije djece s teškoćama u razvoju: društveni odnosi i odgojno obrazovni modeli. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021
Sunko, Esmeralda ; Batarelo Kokić, Ivana ; Vlah, Nataša
Teachers' Inclusive Beliefs and Teaching Practices in Work with Students with some Inattentive Symptoms Associated with ADHD // Zbornik radova islamskog pedagoškog fakulteta u Zenici, 19 (2021), 19; 103-126
Sunko, Esmeralda ; Brajčić, Marija
Pristup djece s teškoćama u razvoju suvremenom likovno-umjetničkom djelu. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021
Batarelo Kokić, Ivana ; Sunko, Esmeralda ; Vlah, Nataša
Teachers’ inclusive values and teaching practices in work with students with ADHD // Book of Abstracts: International Conference on Education and New Developments (END 2020) / Carmo, Mafalda (ur.). Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2020. str. 22-22