Hrvatska znanstvena bibliografija (CROSBI)



Maja Vujičić
(314304)
Utorak 20. Kolovoz 2019

 
 
 
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Grbac, Bruno; Vujičić, Maja.
Neuromarketing - New Approach to Marketing Activities // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula : Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam, 2012. Str. 435-451.

2. Grbac, Bruno; Vujičić, Maja.
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek, 2010. Str. 301-312.

3. Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Vujičić, Maja.
Marketing in the Function of Encouragement of Socially Suggested Behaviour // Computers and Simulation in Modern Science / Mastorakis, Nikos ; Demiralp, Metin ; Rudas, Imre ; Bulucea, Cornelia A. (ur.).
Athens : WSEAS Press, 2009. Str. 148-153.
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, Maja.
Music, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation. // Ekonomski vjesnik. 28 (2015) , S.I.; 71-90 (članak, znanstveni).

2. Varga, Anja; Dlačić, Jasmina; Vujičić, Maja.
Repurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 14 (2014) , 2; 229-244 (članak, znanstveni).
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Vujičić, Maja.
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac). // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 24 (2011) , 2; 439-441 (prikaz, ostalo).
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u CC časopisu
 

1. Glavaš, Duška; Vuković, Ivica; Duplančić, Marina; Vujičić, Maja; Fabijanić, Damir; Giunio, L.; Mirić, D.; Lozo, Petar; Ermacora, R.
Smoking habit at younger patients with acute myocardial infarction // Abstracts of the ESC Congress 2003 ; u : European heart journal 24 (2003) (S1).
2003. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Vujičić, Maja; Kubura, Emina.
Impact of Ambient Scent on Perception of Product Value // / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran : Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, and CROMAR, 2013. 650-663 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Grbac, Bruno; Vujičić, Maja.
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. 1-8 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Šepac, Marija; First Komen, Ivana; Vujičić, Maja.
Influence of Music on Emotions and Perceptions Of a Healthcare Institution Quality // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek : University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing , 2014. 23-23., 2014. 42 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. . Glavaš, Duška; Vujičić, M.; Vuković, Ivica; Mirić, Dinko; Ermacora, Ratko; Lozo, Petar; Duplančić, Darko; Fabijanić, Damir; Giunio, Lovel.
Obilježja akutnog infarkta miokarda kod muškaraca na splitskom području od 1996.-2002.g // 4. hrvatski kongres o aterosklerozi s međunarodnim sudjelovanjem, Dubrovnik 2003., Knjiga sažetaka..
2003. (poster,domaća recenzija,sažetak).
 
  Disertacije
 

1. Vujičić, Maja.
Zadovoljstvo korisnika i reakcija na ciljno odabrani olfaktorni podražaj u transferu znanja / doktorska disertacija.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.02. 2015., 187 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.
 
  Diplomski radovi
 

1. Vujičić, Maja.
Međuutjecaj upravljanja markom i unapređenja kvalitete života / diplomski rad.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 19.12. 2008., 67 str. Voditelj: Grbac, Bruno.
 
  Druge vrste radova
 

1. Glavaš, Duška; Mirić, Dinko; Vuković, Ivica; Vujičić, M.; Lozo, Petar; Ermacora, Ratko.
Trends in hospitalizacion for heart failure in Split region 1991-2000, 2001. (sažetak u časopisu).
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Atlija, David.
Premier League Marketing in Croatia / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 14.09. 2018, 41 str. Voditelj: Vujičić, Maja.

2. Zinaja, Alen.
Zavaravajuće oglašavanje / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2018, 30 str. Voditelj: Vujičić, Maja.

3. Brežnjak, Anamarija.
Zaštita potrošača u segmentu marketing usluga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 05.09. 2017, 57 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

4. Bujan, Aleksandra.
Oglašavanje poduzeća na društvenim mrežama / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.09. 2017, 52 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

5. Ciler, Marino.
Marketing plan i pozicioniranje poduzeća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 05.09. 2017, 54 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

6. Gretić, Maja.
Zadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.09. 2017, 61 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

7. Ojurović, Jasna.
Zadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja- primjer Hrvatskog zavoda za zdravtsveno osiguranje / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.06. 2017, 75 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

8. Posavec, Maja.
Razvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 35 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

9. Rudec, Marija.
Nadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja- primjer poduzeća TVIN d.o.o. / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 03.04. 2017, 82 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

10. Škarjak, Manuela.
Etika oglašavanja / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2017, 33 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

11. Slavić, Viktor.
Digital advertising- email as a channel of communication / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.07. 2017, 29 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

12. Tominac, Martina.
Kvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 19.09. 2017, 62 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

13. Čiča, Iva.
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 14.09. 2015, 32 str. Voditelj: Mencer, Ivan.

14. Čović, Jelena.
Imidž hotelskog poduzeća / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2015., 47 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

15. Dragičević, Marija.
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2015., 49 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

16. Orak, Sara.
Donošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 14.07. 2015, 34 str. Voditelj: Mencer, Ivan.

17. Pereša, Nataša.
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 16.07. 2015, 51 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

18. Pupić-Bakrač, Marta.
Pozicioniranje marki osobnih automobila / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 28.09. 2015., 57 str. Voditelj: Frančišković, Ivan.

19. Ribić, Andrea.
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2015., 51 str. Voditelj: Dlačić, Jasmina.

20. Baljak, Roko.
Unapređenje prodaje na tržištu poslovne potrošnje na primjeru poduzeća Unichem Agro d.o.o. / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.09. 2014., 27 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

21. Božić, Dajana.
Marketinško okruženje / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 25.09. 2014, 23 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

22. Černeka, Fabijan.
Mobilni marketing / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 18.09. 2014., 25 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

23. Černeka, Krešimir.
Važnost društvenih mreža u poslovanju / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2014., 23 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

24. Doričić, Eni.
Boja kao marketinški alat / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.09. 2014, 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

25. Jakišić, Karla.
Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 08.09. 2014., 24 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

26. Kovačić-Popov, Ana.
Plasman proizvoda na primjeru Lushes prirodne kozmetike / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2014., 27 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

27. Krznarić, Anamarija.
Proces donošenja odluka o kupnji / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.09. 2014, 35 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

28. Lorković, Josipa.
Analiza formiranja cijene u hotelu "Amarilis" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.09. 2014., 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

29. Saša Mikulić.
Istraživanje karakteristika ciljnog tržišta pri prodaji srećaka - primjer Hrvatske lutrije / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 29.09. 2014., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

30. Strika, Roko.
Utjecaj dizajna web stranice na odluku o kupnji / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.09. 2014., 25 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

31. Žunić, Vinka.
Teorija i praksa procesa razvoja novog proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.09. 2014, 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

32. Adelajda Mirković, Petra.
Promocija usluga turističke agencije - primjer turističke agencije Katarina line d.o.o. / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013, 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

33. Đeverlija, Sara.
Stvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 11.07. 2013, 30 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

34. Fran, Adela.
Unapređenje prodaje na primjeru centra za edukacije poduzeća "Minea" / završni rad - preddiplomski studij.
Bjelovar : Ekonomski fakultet, 26.09. 2013, 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

35. Kuzmanović, Martin.
Razumijevanje važnosti odnosa s javnošću / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.9. 2013, 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

36. Sablić, Ivana.
Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 15.9. 2013, 34 str. Voditelj: First Komen, Ivana.

37. Šimičić, Lučano.
Promocijski miks u tenis klubu "Pećine" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013, 29 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

38. Srebrenović, Ivan.
Marketinško okruženje "Podravke" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013, 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

39. Stanišić, Denis.
Gerilski marketing - primjer promocije Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing putem Facebooka / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 12.09. 2013, 25 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

40. Vnučec, Vedrana.
Marketing miks "Kezele" seoskog turizma / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 3.07. 2013, 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

41. Vukobrat, Kristijan.
Ulazak proizvoda na novo tržište / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 30.09. 2013, 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

42. Blažeković, Kristijan.
Postizanje konkurentske prednosti pomoću kreativnih načina oglašavanja / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 20.09. 2012, 36 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

43. Janković, Danijela.
Metode unaprijeđenja prodaje u auto salonu Zak d.o.o. / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 25.09. 2012., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

44. Kos, Dario.
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.09. 2012, 21 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

45. Kubura, Emina.
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa / završni rad - diplomski/integralni studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2012., 55 str. Voditelj: First, Ivana.

46. Lleshi, Leonard.
Marketing u socijalnom poduzeću / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 17.09. 2012, 34 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

47. Palmić, Loreta.
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 04.09. 2012, 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

48. Štrucelj, Dino.
Analiza karakteristika proizvoda ključnih za uspjeh na tržištu - primjer proizvoda Karlovačko Radler / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 11.09. 2012, 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

49. Zubović, Adriana.
Utjecaj centra zabave na rast i razvoj turističkog mjesta - Primjer "Zrća" i Grada Novalje / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 28.09. 2012, 34 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

50. Bajrić, Aldijana.
Gerilski marketing na primjeru poduzeća Bionade / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 19.09. 2011., 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

51. Božić-Žgela, Željkica.
Internet kupovina u središnjoj Hrvatskoj / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 19.09. 2011., 29 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

52. Đedović, Mirela.
Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 05.09. 2011., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

53. Erdeljac, Tatjana.
Oblikovanje elemenata marketing miksa u funkciji zadovoljenja potražnje na tržištu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 26.09. 2011., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

54. Ferenčić, Matea.
Promocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 09.09. 2011., 42 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

55. Guščić, Marko.
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 02.09. 2011., 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

56. Irsak, Ivana.
Kolaboracijski sustavi u suvremenim poduzećima / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 13.09. 2011., 27 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

57. Jurić, Nikolina.
Internt marketing u turizmu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 13.09. 2011., 25 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

58. Kundija, Sanja.
Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 02.10. 2011., 28 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

59. Lukajić, Aleksandra.
Promocija u hotelijerstvu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 13.09. 2011., 24 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

60. Mišić, Bojana.
Marketing u neprofitnim organizacijama - primjer udruge AIESEC / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 20.09. 2011., 23 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

61. Petrović, Martina.
Search engine optimization (SEO) kao osnova internet promocije - primjer turističke agencije Aurea international / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 20.09. 2011., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

62. Stošić, Iva.
Istraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o. / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 09.09. 2011., 40 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

63. Sučevac, Marinela.
Pozicioniranje proizvoda na primjeru maslinova ulja "Oleum Alveus" / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 09.09. 2011., 32 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

64. Tresoglavić, Nadia.
Razvoj nove marke eko proizvoda poduzeća Pretti d.o.o. / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 08.09. 2011., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

65. Žepina, Marija.
Uloga društvenih mreža u marketingu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet u Rijeci, 04, 10, 2011., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

66. Berić, Marko.
Afirmacija arheološkog nalazišta Monkodonja u svrhu oplemenjivanja turističke ponude / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2010., 45 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

67. Krišković, Sara.
Pozicioniranje otoka Raba- pozicioniranje prema mladima / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 20.09. 2010., 38 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

68. Martinčić, Petra.
Internet marketing u Hrvatskoj / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 24.09. 2010., 27 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

69. Pintar, Ana.
Primjena marketinga kroz primjer Tower centra Rijeka / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 23.09. 2010., 33 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

70. Radelić, Bojana.
Uvođenje novog proizvoda na tržište / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 21.09. 2010., 33 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

71. Švob, Veronika.
Uvođenje nove usluge iznajmljivanja modnih dodataka / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet, 27.09. 2010., 30 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

72. Turkalj, Ivana.
Internet marketing u Turizmu / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 07.09. 2010., 31 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

73. Vrtačić, Sanja.
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 20.09. 2010., 26 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

74. Vuković, Ranko.
Snaga gerilskog marketinga / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 24.09. 2010., 25 str. Voditelj: Grbac, Bruno.

75. Zadravec, Jadranka.
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću / završni rad - preddiplomski studij.
Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 18.10. 2010., 40 str. Voditelj: Grbac, Bruno.