Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Maja Drvodelić

29228

Maja

Drvodelić

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Modeli odgovora na odgojno-obrazovne potrebe djece izložene riziku socijalne isključenosti u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja suradnik
Mijenjanje obrazovanja za demokraciju kroz estetsko i utjelovljeno učenje, responzivne pedagogije i demokraciju u nastajanju suradnik
Naziv Akcije
Drvodelić, Maja; Pažur, Monika; Domović, Vlatka Studentska samoprocjena ovladanosti specifičnim, sustavskim i generičkim kompetencijama na kraju diplomskog studija RPOO-a // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 17 (2024), 1; 301-320. doi: https://doi.org/10.21857/90836c28ey
Pažur, Monika; Drvodelić, Maja; Domović, Vlatka Parental behaviors towards preschool age children in Croatia // Journal of Early Childhood Research, 22 (2024), 1; 1-15. doi: 10.1177/1476718X231221360
Domović, Vlatka ; Drvodelić, Maja ; Pažur, Monika Okruženje za studiranje i profesionalne kompetencije - percepcija redovitih i izvanrednih studenata DRPOO Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, (2022), 1; 12, 19
Drvodelić, Maja Što (ni)je izvanredno obrazovanje na daljinu – terminologija, tipologija, definicija // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 177-194
Pažur, Monika ; Drvodelić, Maja PARENTING AS AN IMPORTANT FACTOR IN THE OPTIMAL DEVELOPMENT OF THE CHILD ENROLLED IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION INSTITUTIONS // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 24 (2022), 2; 507-538. doi: ps://doi.org/10.15516/cje.v24i2.4478
Drvodelić, Maja ; Domović, Vlatka Parents’ Opinions about their Children’s Distance Learning during the First Wave of the Covid-19 Pandemic // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 3; 221-241. doi: 10.26529/cepsj.1131
Drvodelić, Maja ; Livaja, Marija Od tradicionalne do digitalne pedagoške dokumentacije Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, 1 (2022), 16, 19
Antulić Majcen, Sandra ; Drvodelić, Maja Quality Pedagogical Practice in Early Childhood Education Institutions Relating to Children at Risk of Social Exclusion // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 1 (2021), 2; 1-21. doi: 10.26529/cepsj.1086
Drvodelić, Maja ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika Emergency remote education during the COVID-19 pandemic in spring 2020: parents’ perspective / Izvanredno obrazovanje na daljinu tijekom pandemije COVID-19 u proljeće 2020: roditeljska perspektiva // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 3; 675-707. doi: 10.15516/cje.v23i3.4511
Bajsić, Ivona Međukulturne kompetencije u predškolskim ustanovama – empirijsko istraživanje u Montessori vrtiću / Šenjug Krleža, Ana ; Drvodelić, Maja (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019
nije evidentirano
nije evidentirano