Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Jelena Mušanović

30320

Jelena

Mušanović

dr. sc.

docentica

PhD, Assistant Professor

Naziv Uloga Akcije
Analiza ljudskog i korporativnog glasa na društvenim medijima u hotelskoj industriji voditelj
Primjena chatbotova temeljenih na umjetnoj inteligenciji u uslugama u hotelijerstvu voditelj
Analiza prihvaćanja daily deals mrežnih stranica kao distribucijskog kanala u hotelijerstvu: Pristup mješovite metodologije suradnik
Inovativne kompetencije u online visokom obrazovanju suradnik
Mjerenje utjecaja online reputacije na konkurentnost turističke destinacije suradnik
Ocjena oglašivačkih poruka nositelja turističke ponude: multidisciplinarna perspektiva primjenom kvantitativno-kvalitativnoga pristupa suradnik
Naziv Akcije
Minor, Katarzyna ; Mušanović, Jelena ; Dorčić, Jelena ; Bratec, Miha Visual Social Media Communication of Italian Luxury Hotels and the Pandemic: An AI- Assisted Content Analysis // Information and Communication Technologies in Tourism 2023 / Ferrer-Rosell, Berta ; Massimo, David ; Berezina, Katerina (ur.). Springer, 2023. str. 148-153 doi: 10.1007/978-3-031-25752-0_16
Mušanović, Jelena ; Dorčić, Jelena ; Gregorić, Maja Corporate communication on social media: a case study before and during pandemic COVID-19 // Corporate communications, 28 (2023), 4; 582-598. doi: 10.1108/CCIJ-07-2022-0085
Mušanović, Jelena ; Dorčić, Jelena Topic modelling of Croatian five-star hotel brands posts on Facebook using Latent Dirichlet Allocation // ECONOMICS AND BUSINESS OF THE POST COVID-19 WORLD / Drezgić, Saša ; Host, Alen ; Tomljenović, Marko et al. (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 161-179
Čuić Tanković, Ana ; Mušanović, Jelena Exploring direct and indirect effects of sustainability communication on destination reputation // Journal of Destination Marketing & Management, 25 (2022), 100729, 10. doi: 10.1016/j.jdmm.2022.100729
Milutinovic, Verica ; Musanovic, Jelena ; Beric, Dejan Stakeholders’ perceptions of competitive tourism destination: empirical evidence from Serbia // Tourism review, 77 (2022), 2; 413-426. doi: 10.1108/TR-02-2021-0092
Buzan, Elena ; Debicka, Olga ; Dadić Fruk, Lorena ; Iacolina, Laura ; Dorčić, Jelena ; Mušanović, Jelena ; Maškarin Ribarić, Helga ; Urzi, Felicita Challenges of rapid transition to online education - evidence from six European countries // Journal of International Scientific Publication : Educational Alternatives, 20 (2022), 129-135
Musanovic, Jelena ; Folgieri, Raffaella ; Gregoric, Maja Sentiment analysis and multimodal approach applied to social media content in hospitality industry // 6th International scientific conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 533-544
Mušanović, Jelena ; Dorčić, Jelena ; Baldigara, Tea Sentiment analysis of social media content in Croatian hotel industry // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 37-57. doi: 10.31784/zvr.9.1.3
Mušanović, Jelena Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 77-101. doi: 10.31784/zvr.8.1.12
Dorcic, Jelena ; Komsic, Jelena ; Markovic, Suzana Mobile technologies and applications towards smart tourism – state of the art // Tourism review, 74 (2019), 1; 82-103. doi: 10.1108/tr-07-2017-0121
nije evidentirano
nije evidentirano