Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Katica Balenović

30814

Katica

Balenović

izv. prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Nikčević-Milković, Anela; Balenović, Katica A Study on Self-Ragulatory Processes in EFL Academic Writing // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 22 (2024), 1; 141-154. doi: https://doi.org/10.31192/np.22.1.8
Mamić, Karla Razvoj dvojezičnosti kod djece / Balenović, Katica (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2023
Mladinov, Marina Pristup književnim i filmskim likovima serijala Harry Potter / Balenović, Katica (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2023
Anić, Ana Marija Međukulturalni sadržaji u udžbenicima engleskog jezika u osnovnoj školi / Balenović, Katica (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2023
8.Dani Šime i Ante Starčevića: Suvremeni koncept domovine / Vrcić-Mataija Sanja ; Balenović, Katica (ur.) Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, 2023
Balenović, Katica; Proroković, Jakov Foreign language vocabulary development: media–driven learning in the informal context // Suvremena lingvistika, 49 (2023), 96; 175-201
Proroković, Jakov; Balenović, Katica The effects of classroom-based teaching on the acquisition of English prepositions // Linguistic and Extralinguistic in Interaction. Berlin: Peter Lang, 2023. str. 133-156
Smoljo, Ljubica Motivacija sinjskih osnovnoškolaca za učenje stranoga jezika / Katica Balenović (mentor); Gospić, Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću, . 2022
Stilinović, Sandra Kreativnost u nastavi engleskoga kao stranoga jezika / Katica Balenović (mentor); Gospić, Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću, . 2022
Nikčević-Milković, Anela ; Balenović, Katica ; Brala Mudrovčić, Jasminka Self-Regulated Learning and Sociodemographic Factors in Students' L1/L2 Writing Proficiency // Journal of language and education, 8 (2022), 1; 100-116. doi: 10.17323/jle.2022.11581
nije evidentirano
nije evidentirano