Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Matić, Daniela
Kritička analiza diskursa s primjerima iz medijskoga i političkoga diskursa. Split: Redak, 2023
Matić, Daniela
Diskurs visokog obrazovanja: promjene upotrebe jezičnih i vizualnih sredstava pri predstavljanju jednoga javnog sveučilišta u Hrvatskoj // Folia linguistica et litteraria, 44 (2023), 43-68. doi: 10.31902/fll.44.2023.
Matić, Daniela
Marketizacija u visokome obrazovanju: diskurs samopredstavljanja na mrežnim stranicama jednoga sveučilišta // Fluminensia, 34 (2022), 1; 163-194. doi: 10.31820/f.34.1.6
English in Naval Architecture. Student's coursebook / Papić, Vladan (ur.)
Split: Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, 2019
Matić, Daniela
The perception of the “English element” in Croatian ICT magazines with undergraduate and graduate computer science students // Iberica, 35 (2018), 201-226
Matić, Daniela
Pristupi računalnome nazivlju u znanstveno-pedagoškom funkcionalnom stilu hrvatskih sveučilišnih nastavnih materijala // Fluminensia, 29 (2017), 1; 47-63. doi: 10.31820/f.29.1.5
Matić, Daniela
Perception of the English Element in the Scientific Register of Croatian ICT University Educational Material with Graduate ICT Students // Jezikoslovlje, 18 (2017), 2; 319-345
Matić, Daniela
Percepcija hrvatskih studenata računarstva o prihvatljivosti engleskoga elementa u glagolima, glagolskim imenicama i jukstaponiranim leksičkim segmentima u hrvatskim tekstovima iz područja računalnih i komunikacijskih tehnologija // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova) / Vesna Cigan, Darija Omrčen (ur.). 2015. str. 65-81
Matić, Daniela
Ideology hidden in the form of Croatian and American political speeches // Teme, 3 (2014), 1313-1328
Matić, Daniela
Attitudes of computer science students to the English element in Croatian ICT magazines // ESP Today, 2 (2014), 2; 174-198