Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Metakognicija kod kategorijalnog učenja, mišljenja i razumijevanja
suradnik
Kognitivni i neurodinamički aspekti percepcije, učenja i mišljenja
suradnik
Metakognitivni procesi u učenju i zaključivanju
suradnik
Spoznajni i emocionalni aspekt slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole
(šifra projekta: MAPU/GP-ZN-2018-1)
suradnik
Naziv
Akcije
Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, Marlena
The effects of cognitive-emotional music listening in ear training on acquired knowledge and liking of the lessons // International journal of music education, (2023), doi: 10.1177/02557614231204442
Žauhar, Valnea ; Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Bajšanski, Igor
The Effect of Ear-Training Approach on Music-Evoked Emotions and Music Liking // Psihologijske teme, 32 (2023), 1; 81-104. doi: 10.31820/pt.32.1.5
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena
Experiences during listening to music in school // Music Education Research, 4 (2022), 512-529. doi: 10.1080/14613808.2022.2098262
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena
The effects of teaching paradigm and previous experiences with listening to classical music on the impression of music listening in solfège classes // Abstract Booklet of the Second International ConferencePsychology and Music Interdisciplinary Encounters / Bogunović, Blanka ; Nikolić, Sanela (ur.). Beograd: Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, 2022. str. 166-167
Levak, Nikolina ; Žauhar, Valnea
Odnos glazbenih preferencija i navika slušanja glazbe kod srednjoškolaca // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 - Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2021. str. 451-471
Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Žauhar, Valnea
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020
Kućar, Maja ; Žauhar, Valnea ; Bajšanski, Igor ; Domijan, Dražen ; Gulan, Tanja
Norme za semantičke kategorije na hrvatskome jeziku // Psihologijske teme, 29 (2020), 3; 649-685. doi: 10.31820/pt.29.3.9
Žauhar, Valnea ; Matić, Aleksandra ; Dražul, Ana ; Bajšanski, Igor
Memorizing the contemporary piano piece of music: the effects of the formal structure, pianist’s segmentation and technical difficulties // Proceedings of the First International Conference Psychology and Music – Interdisciplinary Encounters / Bogunović, Blanka ; Nikolić, Sanela (ur.). Beograd: Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, 2020. str. 69-77
Žauhar, Valnea ; Levak, Nikolina
Odnos glazbenih preferencija prema MUSIC modelu, motiva slušanja glazbe i crta ličnosti // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Ireana ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 34-34