Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kulturni identiteti i brendiranje turističkih destinacija Istre i Hrvatskog primorja
vanjski suradnik
Naziv
Akcije
Kanajet, Karlo; Jakopović, Hrvoje; Labaš, Danijel
Vladino upravljanje kriznom komunikacijom na internetu u suočavanju s pandemijom COVID-19: medijski okviri, reaktivne strategije, intenzitet komunikacije i vidljivost premijera // Anali hrvatskog politološkog društva, 20 (2023), 1; 0-21. doi: https://doi.org/10.20901/an
Trbušić, Davor; Jakopović, Hrvoje
Pripremljenost za krizno komuniciranje velikih poduzeća u Hrvatskoj // Medijske studije, 14 (2023), 27; 146-165. doi: 10.20901/ms.14.27.8
Pakozdi, Ivan ; Jakopović, Hrvoje ; Kanajet, Karlo
Virtualni sastanci tijekom pandemije bolesti COVID- 19: komunikacijski obrasci i prakse u poduzećima u Hrvatskoj // Sociologija i prostor, 59 (2021), 3(222); 371-392. doi: 10.5673/sip.59.3.2
Jakopović, Hrvoje ; Beck Boris
Spot “Puna života” – razvijanje hetero – i autopredožbi u svrhu stvaranja imidža turističke destinacije // Kretanja - Europski realiteti / Oraić Tolić, D. ; Bestvina Bukvić, I. ; Đukić, M. et al. (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Universidad Complutense Madrid ; Univerzita sv. Cyrila a Metoda v T, 2021. str. 232-249
Zorko, Marta ; Jakopović, Hrvoje ; Cesarec, Ivana
The Image of Geolocations in a Virtual Environment: the Case Studies of Indonesia and Croatia on Google Trends // Politička misao : Croatian political science review, 58 (2021), 2; 160-183. doi: 10.20901/pm.58.2.07
Jakopović, Hrvoje
Korisnici kao sukreatori imidža turističkih destinacija // Komuniciranje o sigurnosti i kreiranje prostora u umreženom svijetu / Zorko, Marta (ur.). Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 77-95
Tomljanović, Maria ; Jakopović, Hrvoje
Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.). Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 129-150
Kanajet, Karlo ; Jakopović, Hrvoje
Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr // Medijska istraživanja, 25 (2019), 1; 55-81. doi: doi.org/10.22572/mi.25.1.3
Living in Crisis Mode - Time to Reconsider Definition, Meaning and Practice? / Verhoeven, Piet ; Jugo, Damir ; Jakopović, Hrvoje et al. (ur.)
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2018
Skoko, Božo ; Jakopović, Hrvoje ; Gluvačević, Dejan
Challenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina // Tourism : an international interdisciplinary journal, 66 (2018), 4; 411-427