crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Nataša Trojak
(340590)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Horvat, Đuro; Perkov, Davor; Trojak, Nataša.
Strategijsko upravljanje i konkurentnost u novoj ekonomiji .
Zagreb : Edukator d.o.o., 2012 (monografija).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Temeljne funkcije upravljanja - prošireno i dopunjeno izdanje / Horvat, Đuro (ur.).
Zagreb, Hrvatska : Visoko učilište EFFECTUS - visoka škola za financije i pravo, 2015 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Jurković, Ratka; Trojak, Nataša.
Uloga osnaživanja zaposlenika u beyond budgeting modelu // Kontroling u praksi: Menadžment i Kontroling / Meter, Mladen (ur.).
Zagreb : Poslovna učinkovitost, 2018. Str. 69-78.

2. Morić, Zlatan; Kopal, Robert; Trojak, Nataša.
Robna razmjena // Analiza (socijalnih) mreža: praktična primjena / Dropuljić, Branimir (ur.).
Zagreb : Visoko učilište Algebra IN2Data, 2016. Str. 315-322.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Jurković, Ratka; Trojak, Nataša.
Poduzetništvo 2. izdanje / Jerčić, Maja (ur.).
Zagreb : Algebra, 2018.

2. Jurković, Ratka; Trojak, Nataša.
Entrepreneurship 1st edition / Belin Šimić, Ana (ur.).
Zagreb : Algebra, 2018.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko; Trojak, Nataša.
Personal Branding in Context of Contemporary Market. // International Proceedings of Social and Behavioral Sciences. 3 (2015) , 1; 28-40 (članak, znanstveni). prilozen text radaURL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko; Trojak, Nataša.
Personal Branding in Context of Contemporary Market // M-Sphere Book of Papers 2014 / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb : M-Sfera Udruga za promicanje multidisciplinarnosti u znanosti i poslovanju, 2014. 51-59 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). URL link to work

2. Horvat, Đuro; Trojak, Nataša:.
Učeća organizacija u novoj ekonomiji // Interdisciplinary Management research IX / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: (ur.).
Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, Hochschule Pforzheim University, 2013. 183-195 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Horvat, Đuro; Trojak, Nataša; Čelić, Manuela.
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti // Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University, 2010. 95-110 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Trojak, Nataša.
Issues of unethical behaviour in marketing research // Proceedings of the 8th International Conference of the Faculty of Management Koper, University of Primorska, MI 2007 – Management International Conference, Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Žižmond, Egon (ur.).
Portorož : University of Primorska, 2007. 97-105 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Galić, Zvonimir; Ružojčić, Mitja; Trojak, Nataša; Zeljko, Lucija.
Leaders think differently: Convergent and predictive validity of the Conditional Reasoning Test for Power Motive // 19th European Conference on Personality Book of Abstracts.
35-35 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Galić, Zvonimir; Ružojčić, Mitja; Trojak, Nataša; Zeljko, Lucija.
Implicit power motive assessment: Fakeability and predictive validity of the Conditional Reasoning Test for Power // .
1-1 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak).

3. Galić, Zvonimir; Trojak, Nataša; Ružojčić, Mitja; Zeljko, Lucija.
Spremni preuzeti odgovornost? Validacija hrvatske verzije Testa uvjetovanog rezoniranja za mjerenje motiva za moć // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka.
135-135 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
upomoc
foot_4