Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Engleske riječi u hrvatskome jeziku: Identifikacija, afektivno-semantičko normiranje i ispitivanje kognitivne obrade bihevioralnim i neuroznanstvenim metodama
suradnik
Istraživanje utjecaja poznavanja metafora na interkulturalne vještine
budućih pomoraca metodom praćenja pokreta očiju
voditelj
Naziv
Akcije
Pavlinušić Vilus, Eva; Ćoso, Bojana; Bogunović, Irena; Jelčić Čolakovac, Jasmina
Istraživanje obrade engleskih riječi u hrvatskome metodom mjerenja evociranih potencijala // CLARC 2023: Jezik i jezični podaci
Rijeka, Hrvatska, 28.09.2023-30.09.2023
Pavlinušić Vilus, Eva; Jelčić Čolakovac, Jasmina; Bogunović, Irena; Ćoso, Bojana
Jutuber, Jutjuber or Yutjuber: Adapted forms of English loanwords in the written production of Croatian university-level learners // Vestnik za tuje jezike = Journal for foreign languages, 15 (2023), 1; 79-97. doi: 10.4312/vestnik.15
Elkasović, Selma ; Jelčić Čolakovac, Jasmina
The Teaching of ESP Lexis Revisited: The Effect of Authentic Text Adaptation on Vocabulary Retention // ESP Today, 11 (2023), 1; 75-95. doi: 10.18485/esptoday.2023.11.1.4
Jelčić Čolakovac, Jasmina; Borucinsky, Mirjana
In the melting pot of web-crawled texts: The challenges of extracting English words from Croatian corpora // International journal of applied linguistics, 34 (2023), 1; 166-188. doi: 10.1111/ijal.12485
Grammar for mariners: Grammar coursebook for students of maritime courses / Vranić Kauzlarić, Vesna (ur.)
Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021
Jelčić Čolakovac, Jasmina ; Bogunović, Irena
Više je više: kako poticati konceptualizaciju kod studenata engleskoga jezika u struci // Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke – Zbornik - 2021 / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.). Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2021. str. 135-146
Jelčić Čolakovac, Jasmina
Where Culture and Metaphor Meet: Metaphoric Awareness in Comprehension of Culturally- Specific Idioms // Open Journal for Studies in Linguistics, 3 (2020), 2; 67-82. doi: 10.32591/coas.ojsl.0302.03067j
Borucinsky, Mirjana ; Jelčić Čolakovac, Jasmina
Promoting Authenticity in the ESP Classroom: The Impact of ICT and Use of Authentic Materials on Reading Comprehension // 5th International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences: Conference Proceedings / Petkova, T. V. ; Chukov, V. S. (ur.). Beograd: Center for Open Access in Science, 2020. str. 31-44 doi: 10.32591/coas.e-conf.05.03031b
Jelčić Čolakovac, Jasmina
Promoting Deep-level Processing through Etymological Elaboration: The Case of Idioms in Croatian EFL Context // Koninskie Studia Jezykowe, 7 (2019), 4; 425-444. doi: 10.30438/ksj.2019.7.4.2
Jelčić Čolakovac, Jasmina
On why anger can be poured, steeled, and boiled: corpus-driven study of anger metaphors in Croatian // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 48 (2019), 4; 197-222. doi: 10.22210/strjez/48-4/1