Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Jasmina Jelčić Čolakovac

33259

Jasmina

Jelčić Čolakovac

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Engleske riječi u hrvatskome jeziku: Identifikacija, afektivno-semantičko normiranje i ispitivanje kognitivne obrade bihevioralnim i neuroznanstvenim metodama suradnik
Istraživanje utjecaja poznavanja metafora na interkulturalne vještine budućih pomoraca metodom praćenja pokreta očiju voditelj
Naziv Akcije
Pavlinušić Vilus, Eva; Ćoso, Bojana; Bogunović, Irena; Jelčić Čolakovac, Jasmina Istraživanje obrade engleskih riječi u hrvatskome metodom mjerenja evociranih potencijala // CLARC 2023: Jezik i jezični podaci Rijeka, Hrvatska, 28.09.2023-30.09.2023
Pavlinušić Vilus, Eva; Jelčić Čolakovac, Jasmina; Bogunović, Irena; Ćoso, Bojana Jutuber, Jutjuber or Yutjuber: Adapted forms of English loanwords in the written production of Croatian university-level learners // Vestnik za tuje jezike = Journal for foreign languages, 15 (2023), 1; 79-97. doi: 10.4312/vestnik.15
Elkasović, Selma ; Jelčić Čolakovac, Jasmina The Teaching of ESP Lexis Revisited: The Effect of Authentic Text Adaptation on Vocabulary Retention // ESP Today, 11 (2023), 1; 75-95. doi: 10.18485/esptoday.2023.11.1.4
Jelčić Čolakovac, Jasmina; Borucinsky, Mirjana In the melting pot of web-crawled texts: The challenges of extracting English words from Croatian corpora // International journal of applied linguistics, 34 (2023), 1; 166-188. doi: 10.1111/ijal.12485
Grammar for mariners: Grammar coursebook for students of maritime courses / Vranić Kauzlarić, Vesna (ur.) Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021
Jelčić Čolakovac, Jasmina ; Bogunović, Irena Više je više: kako poticati konceptualizaciju kod studenata engleskoga jezika u struci // Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke – Zbornik - 2021 / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.). Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2021. str. 135-146
Jelčić Čolakovac, Jasmina Where Culture and Metaphor Meet: Metaphoric Awareness in Comprehension of Culturally- Specific Idioms // Open Journal for Studies in Linguistics, 3 (2020), 2; 67-82. doi: 10.32591/coas.ojsl.0302.03067j
Borucinsky, Mirjana ; Jelčić Čolakovac, Jasmina Promoting Authenticity in the ESP Classroom: The Impact of ICT and Use of Authentic Materials on Reading Comprehension // 5th International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences: Conference Proceedings / Petkova, T. V. ; Chukov, V. S. (ur.). Beograd: Center for Open Access in Science, 2020. str. 31-44 doi: 10.32591/coas.e-conf.05.03031b
Jelčić Čolakovac, Jasmina Promoting Deep-level Processing through Etymological Elaboration: The Case of Idioms in Croatian EFL Context // Koninskie Studia Jezykowe, 7 (2019), 4; 425-444. doi: 10.30438/ksj.2019.7.4.2
Jelčić Čolakovac, Jasmina On why anger can be poured, steeled, and boiled: corpus-driven study of anger metaphors in Croatian // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 48 (2019), 4; 197-222. doi: 10.22210/strjez/48-4/1
nije evidentirano
nije evidentirano