Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Interkulturalizam, pragmatika i kreativno izražavanje u EFL
suradnik
Naziv
Akcije
Jakupčević, Eva ; Ćavar Portolan, Mihajla
An analysis of pragmatic content in EFL textbooks for young learners in Croatia // Language teaching research, 28 (2024), 1; 114-137. doi: 10.1177/1362168820986936
Zbornik stručnih radova 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada et al. (ur.)
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2023
Vickov, Gloria ; Jakupčević, Eva
Pisanje na (engleskome kao) stranome jeziku u ranoj školskoj dobi. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2022
Jakupčević, Eva
Diskursne oznake u govoru nastavnika engleskoga kao stranoga jezika / Vickov, Gloria (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021. doi: 10.17234/diss.2021.7779
Vickov, Gloria ; Jakupčević, Eva
Discourse Marker Clusters in the Classroom Discourse of Native and Non-Native EFL Teachers // International journal of learning, teaching and educational research, 19 (2020), 3; 310-328. doi: 10.26803/ijlter.19.3.17
Vickov, Gloria ; Jakupčević, Eva
In a Nutshell: an Analysis of Thesis Abstracts of Croatian University Students in L2 English // Croatica et Slavica Iadertina, 16 (2020), 2; 313-335. doi: 10.15291/csi.3244
Vickov, Gloria ; Jakupčević, Eva
Intercultural competence and L1 culture in prospective early EFL teacher education // Teachers and teacher educators: Education and professional development for early language learning. 2020. str. 42-42
Kovač, Mirjana Matea ; Jakupčević, Eva
Discourse Marker Use in L2 English: A Case Study With Engineering Students // Društvene i humanističke studije, 5 (2020), 3 (12); 175-190
Vickov, Gloria ; Jakupčević, Eva
In a nutshell: the quality of thesis abstracts of Croatian students. 2019. str. 12-13
Jakupčević, Eva
Young Language Learners’ Use of Discourse Markers in L2 Narratives // English teaching & learning, 43 (2019), 4; 411-428. doi: 10.1007/s42321-019-00039-w