Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mario Fraculj

35061

Mario

Fraculj

mr. sc.

dipl. oec.

MSc

nije evidentirano
Naziv Akcije
Melkić, Elma; Fraculj, Mario; Romić, Marin Analysis of competitive forces in the Croatian beer industry // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 205-227
Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; OGLAŠAVANJE I UMJETNA INTELIGENCIJA-ETIČKE DILEME?!. 2024.
Mikatović, Antonio; Fraculj, Mario; Dugonjić, Ema Od zelenog marketinga do zelenog pranja // Oeconomicus, 21 (2023), 21-32
Antolović, Kamilo ; Fraculj, Mario ; Kovačić, Siniša Research on Stage Fright and Fear of Public Speaking // Conference Proceedings of the 10th International Scientific Conference "Finance, Economics and Tourism - FET 2022" / Družić, Gordan ; Benazić, Dragan (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2023. str. 265-280
Fraculj, Mario; Lekaj, Lucian; Kondić, Lordan Research on attitudes toward minimalistic design in marketing communications // International journal of multidisciplinarity in business and science, 9 (2023), 14; 5-14. doi: 10.56321/ijmbs.9.14.5
Fraculj, Mario ; Šebek, Vanja ; Šušković Jakopac, Marija The impact of the Covid-19 disease pandemic on the operations of marketing agencies in Croatia // The post-pandemic world: A bad picture or a good opportunity? - zbornik radova / Gluvačević, Dejan (ur.). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2022. str. 55-68
Fraculj, Mario ; Antolović, Kamilo ; Pale, Domagoj Influencer marketing as a contemporary tool in brand promotion // Oeconomicus, 16 (2021), 49-63
Antolović, Kamilo ; Fraculj, Mario Oglašavanje i komuniciranje u dentalnoj medicini. 2021.
Fraculj, Mario Golem porast vrijednosti influencer marketinga. 2021.
Fraculj, Mario Marketinško vještačenje u predmetu Povrv-426/2020 Trgovačkog suda u Splitu. 2021.
nije evidentirano
nije evidentirano