Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Maris Marković

35134

Maris

Marković

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Marković, Maris Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta / Maldini, Pero (mentor); Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, . 2018
Marković, Maris ; Žitinski, Maja How to Regain the True Meaning of Corporate Social Responsibility? // Proceedings of the 3rd International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship. 2015. str. 531-542
Marković, Maris Popular Culture and Democracy: The Challenge of Celebrity Politics // Proceedings of the International Scientific Conference "Popular Culture: Reading from Below". 2014. str. 356-370
Marković, Maris Art of Capitalizing Tensions Between Managers and Leaders // Proceedings of the 2nd International OFEL Conference on Governance, Management and Enterpreneurship. 2014. str. 449-459
nije evidentirano
nije evidentirano