Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Marković, Maris
Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta / Maldini, Pero (mentor);
Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, . 2018
Marković, Maris ; Žitinski, Maja
How to Regain the True Meaning of Corporate Social Responsibility? // Proceedings of the 3rd International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship. 2015. str. 531-542
Marković, Maris
Popular Culture and Democracy: The Challenge of Celebrity Politics // Proceedings of the International Scientific Conference "Popular Culture: Reading from Below". 2014. str. 356-370
Marković, Maris
Art of Capitalizing Tensions Between Managers and Leaders // Proceedings of the 2nd International OFEL Conference on Governance, Management and Enterpreneurship. 2014. str. 449-459