Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tomislav Cvrtila

35222

Tomislav

Cvrtila

Naziv Uloga Akcije
Učinak integriranih glazbenih aktivnosti na razvoj glazbenih sposobnosti i dobrobiti djece predškolske dobi u vremenu pandemije suradnik
Naziv Akcije
Mravunac Fabijanić, Linda; Cvrtila, Tomislav; Jambrošić, Nikola Sebastian Poželjne osobine učitelja Glazbene kulture // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive. Čakovec: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. str. 362-378
Bačlija Sušić, Blaženka; Tatalović Vorkapić, Sanja; Cvrtila, Tomislav; Šuško, Vanja; Bujanić, Željka; Kraljić, Nikola Integrated musical activities as a contribution to the development of preschool children’s Social and Emotional Well-Being and Resilience // MERYC22 Proceedings. Vienna, Austria: EuNet MERYC 2022, 2023. str. 122-130
Bačlija Sušić, Blaženka ; Fišer Sedinić, Nikolina ; Cvrtila, Tomislav Razine djetetove emocionalne dobrobiti i uključenosti kao indikatori kvalitete glazbenih aktivnosti u okviru ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-15
Bačlija Sušić, Blaženka ; Cvrtila, Tomislav ; Šuško, Vanja Primary Measures of Music Audiation (PMMA) - pilot study in Croatia // Research and Theoretical Approaches in Education / Blažević, Ines ; Bulić, Mila ; Herzog, Jerneja (ur.). Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2022. str. 21-38
Cvrtila, Tomislav ; Bačlija Sušić, Blaženka ; Goran Lapat Challenges in music education from the aspect of inclusion of student with visual impairments // Glasbeno-pedagoški zbornik (Ljubljana), 17 (2021), 35; 59-73. doi: 10.26493/2712-3987.17(35)
nije evidentirano
nije evidentirano