Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Vukas, Jurica ; Bošnjak, Mile ; Šverko, Ivan
Predicting LCR with GDP, NPLs and ROE – the Case of Croatia // Acta economica et turistica, 8 (2022), 1; 119-130. doi: 10.46672/aet.8.1.6
Žigman, Ante ; Šverko, Ivan
INSTITUCIJSKI OKVIR UPRAVLJANJA JAVNIM DUGOM U EUROPSKOJ UNIJI S OSVRTOM NA HRVATSKU // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 5 (2017), 1; 33-44
Šverko, Ivan ; Benazić, Dragan
Elements of New Economy and their Importance for the Competitiveness of Service Companies in Croatia // 4th International Conference Global Challenges for Competitiveness : Business and Government Perspective : proceedings / Krtalić, Sandra ; Kersan Škabić, Ines (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 281-299
Šverko, Ivan ;
Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ; (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 19-x
Šverko, Ivan
Informatics infrastructure of the micro data of Croatia and its applicability to the field of Marketing services / Inormacijska infrastruktura mikropodataka Hrvatske i njena primjenjivost na području marketinga usluga // Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a / Radić, T. ; Vlahović, D. (ur.). Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 331-350-x
Šverko, Ivan ; Franjić, Zoran
Quality of Life Determining Factors of Emigration of Croats towards Australia // Macromarketing in the Asia Pacific Century / Cadeaux, Jack; Pecotich, Anthony (ur.). Sydney: University of New South Wales; University of Western Australia, 2002. str. 286-300-x
Šverko, Ivan
Istraživanje za potrebe usklađivanja ponude i potražnje proizvoda turističke potrošnje // Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 175-195-x
Šverko, Ivan ; Borš, Vanja
Uloga i mogućnost ekološkog marketinga u zaštiti okoliša turističke destinacije na primjeru hrvatske obale // Internal tourism research conference "Reinventing a toutism destination : facing the challenge" : abstracts / Weber, Sandra (ur.). Zagreb: Institut za turizam, 2002. str. 27-29
Šverko, Ivan
Međužupanijska konkurencija i pristupi njenom istraživanju // Znanstveni simpozij "Razvojna strategija i marketing grada i županije" / Fedor Rocco (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 73-89-x
Šverko, Ivan ; Franjić, Zoran
Top management's bahaviour towards information in Croatia // Zbornik radova (Fakultet organizacije i informatike Varaždin), 25 (2001), 1; 43-57-x