crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Vesna Vlahović-Štetić
(8214)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Bilić, Vesna Vesela; Gajger, Vesna; Fajdetić, Majda; Zebić, Seka; Shita, Vilhelma; Prskalo, Ivan; Blagović, Ana; Sorić, Izabela; Vlahović-Štetić, Vesna; Burcar, Željko; Prlić, Nada; Šimek, Monika; Fajdetić, Andrea; Profaca, Bruna; Ćosić, Ivana; Zloković, Jasminka; Buljan Flander, Gordana; Karlović, Ana; Sedlar, Miljenko; Nikić, Mijo; Vulić-Prtorić, Anita; Tešović, Goran; Franković, Živka; Gabelica Šupljika, Maja; Radmilo, Ester : Perinčić, Zorana; Mušanović, Marko; Barbir, Joško.
Izbor tema za satove razrednih odjela .
Zagreb : Naklada Ljevak, 2005. (priručnik).

2. Vlahović-Štetić, Vesna.
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi .
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2005 (monografija).

3. Miljević-Riđički, Renata; Miljković, Dubravka; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, Majda; Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Zarevski, Predrag.
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole .
Zageb : IEP, 2003 (priručnik).

4. Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta.
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike .
Zagreb : Udruga roditelja "Korak po korak", 1998 (ostalo).
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina; Jokić, Boris; Lopižić, Josip; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014 (zbornik).

2. Stanje i potrebe nadarenih učenika u Hrvatskoj / Arambašić, Lidija; Vlahović-Štetić, Vesna; Lauri Korajlija, Anita (ur.).
Zagreb : FF Press, 2006 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, Mihael.
Predictors and outcomes of test anxiety // Stress and anxiety - coping and resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin : Logos Verlag Berlin GmbH, 2017. Str. 115-126.

2. Vlahović Štetić, Vesna.
Ishodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. Str. 41-48.

3. Vlahović-Štetić, Vesna.
Teorijski pristupi darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Insitut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2008. Str. 13-22.

4. Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta.
Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2005. Str. 69-91.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, Dubravka.
Psihologija obrazovanja .
Zagreb : IEP ; Ver, 2014.

2. Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, Dubravka.
Psihologija obrazovanja / Plut, Dijana (ur.).
Beograd : Klett, 2014..

3. Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Vojnović, Narcisa; Pavlin-Bernardić, Nina.
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2008.

4. Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović-Štetić, Vesna; Miljković, Dubravka.
Psihologija obrazovanja .
Zagreb : IEP ; VERN, 2003.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 25 (2016) , 1; 107-129 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Struktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima. // Društvena istraživanja. 22 (2013) , 3; 475-495 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Self-concept of high school students with various level of mathematical giftedness. // Studia Psychologica. 50 (2008) , 2; 169-178 (članak, znanstveni).

4. Arambašić, Lidija; Vlahović-Štetić, Vesna; Severinac, Ana.
Je li matematika bauk? Stavovi, uvjerenja i strah od matematike kod gimnazijalaca. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 6 (2005) , 80; 1081-1102 (članak, znanstveni).

5. Vizek-Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Keresteš, Gordana; Kuterovac-Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, Vesna.
Pet ownership in childhood and socio-emotional characteristics, work values and professional choices in early adulthood. // Anthrozoos. 14 (2001) , 4; 224-231 (članak, znanstveni).

6. Miura, Irene T.; Okamoto, Yukari; Vlahović-Štetić, Vesna; Kim, Chungsoon C.; Han, Jong Hye.
Language supports for children's understanding of numerical fractions: Cross-national comparisons.. // Journal of Experimental Child Psychology. 74 (1999) , 4; 356-365 (članak, znanstveni).

7. Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Bratko, Denis.
Pet ownership, type of pet and socio-emotional development of school children. // Anthrozoos. 12 (1999) , 4; 211-217 (članak, znanstveni).

8. Vlahović-Štetić, Vesna.
Word-problem solving as a function of problem type, situational context and drawing. // Studia Psychologica. 41 (1999) , 1; 49-62 (članak, znanstveni).

9. Vlahovic-Štetić, Vesna; Kovačić, Suzana.
Kognitivna reprezentacija brojeva u djece različite dobi. // Društvena istraživanja. 8 (1999) , 4; 563-577 (članak, znanstveni).

10. Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, Lidija; Slaviček, Melanija.
Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja. 30-31 (1997) , 4-5; 619-634 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Vrkić, Marta; Vlahović-Štetić, Vesna.
Uvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju. // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu. 154 (2013) , 4; 511-526 (članak, znanstveni).

2. Paić-Antunović, Jelena; Vlahović-Štetić, Vesna.
The effect of feedback on the intensity of the illusion of linearity in high-school students’ solving of geometry problems. // Review of psychology. 18 (2011) , 1; 21-30 (članak, znanstveni).

3. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Kad u matematici "više" zapravo znači "manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe. // Psihologijske teme. 20 (2011) , 1; 115-130 (članak, znanstveni).

4. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Mišurac Zorica, Irena.
Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici. // Odgojne znanosti. 12 (2010) , 2; 385-397 (članak, znanstveni). URL link to work

5. Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Rajter, Miroslav.
Illusion of linearity in geometry: Effect in multiple-choice problems. // Mathematical Thinking and Learning. 12 (2010) , 1; 54-67 (članak, znanstveni).

6. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Konceptualno razumijevanje osnovnih svojstava zbrajanja. // Suvremena psihologija. 12 (2009) , 1; 99-118 (članak, znanstveni).

7. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, Lidija.
Children's solving of mathematical word problems: The contribution of working memory. // Review of Psychology. 15 (2008) , 1-2; 35-43 (članak, znanstveni).

8. Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna.
Modeli učenja odraslih i profesionalni razvoj. // Ljetopis socijalnog rada. 14 (2007) , 2; 283-310 (pregledni rad, znanstveni).

9. Vlahović-Štetić, Vesna; Nadilo, Marija; Pavlin-Bernardić, Nina.
Brojenje: stječemo li prije načela ili vještinu?. // Suvremena psihologija. 9 (2006) , 1; 21-34 (članak, znanstveni).

10. Vlahović-Štetić, Vesna; Zekić, Ivana.
Rezoniranje adolescenata u linearnim i nelinearnim zadacima proporcionalnosti. // Suvremena psihologija. 7 (2005) , 2; 215-229 (članak, znanstveni).

11. Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria; Mendek, Željka.
The role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems. // Review of psychology. 11 (2004) , 1-2; 25-33 (članak, znanstveni).

12. Vlahović-Štetić, Vesna, Kišak, Melita; Vizek- Vidović, Vlasta.
Uspješnost rješavanja problemnih matematičkih zadataka - provjera matematičko-logičkog modela. // Suvremena psihologija. 3 (2000) , 1-2; 49-66 (članak, znanstveni).

13. Silić, Berislava; Vlahović-Štetić, Vesna; Slaviček, Melanija.
Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja. // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu. 140 (1999) , 3; 319-329 (članak, znanstveni).

14. Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović Štetić, Vesna; Petrak, Olivera.
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. // Revija za rehabilitacijska istraživanja. 35 (1999) , 1; 51-62 (članak, znanstveni).

15. Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek-Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija.
Motivational characteristics in mathematical achievement: A study of gifted high-achieving, gifted underachieving and non-gifted pupils. // High Ability Studies. 10 (1999) , 1; 37-49 (članak, znanstveni).

16. Žužul, Miomir; Keresteš, Gordana; Vlahović-Štetić, Vesna.
Skala za procjenu dječjeg agresivnog i prosocijalnog ponašanja. // Primijenjena psihologija. 11 (1990) ; 77-86 (članak, znanstveni).

17. Šarić, Jandre; Raboteg-Šarić, Zora; Vlahović-Štetić, Vesna.
Radne vrijednosti, profesionalne namjere i školski uspjeh učenika u završnom razredu osnovne škole. // Revija za psihologiju. 19 (1989) , 1-2; 17-23 (članak, znanstveni).

18. Grgin, Tomislav; Vlahović-Štetić, Vesna; Raboteg-Šarić, Zora.
Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima. // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije). 25 (1985/1986) , 2; 75-88 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Ostali radovi u drugim časopisima
 

1. Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović Štetić, Vesna.
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC. // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike. 16 (2015.) , 61; 22-27 (članak, stručni).

2. Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, Vesna.
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC. // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike. 15 (2015) , 61; 22-27 (članak, stručni).

3. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Iluzija linearnosti. // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike. 47 (2011) ; 12-17 (pregledni rad, stručni).

4. Vlahović-Štetić, Vesna.
Matematika za život. // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima. 24 (2009) ; 2-5 (članak, stručni).

5. Vlahović-Štetić, Vesna.
Primjerenost nastave matematike dobi učenika. // Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike. 6 (2005) , 24; 17-24 (pregledni rad, stručni).

6. Vlahović-Štetić, Vesna.
Psihologija učenja i poučavanja matematike. // Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike. 4 (2003) , 15; 5-14 (pregledni rad, stručni).

7. Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović Štetić, Vesna.
Neke karakteristike Upitnika zrelosti za izbor zanimanja. // Primijenjena psihologija. 10 (1989) , 4; 293-298 (članak, stručni).
Vrh
 
  Kongresno priopćenje (sažeci) u ostalim časopisima
 

1. Kozina, Mihael; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna.
Ispitna anksioznost i percepcija nastavnog procesa: spolne razlike i odnos sa školskim postignućem // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. 149 (predavanje,domaća recenzija,sažetak).

2. Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Odnos zavisnog samopoštovanja s ciljevima postignuća i uključenošću učenika pri učenju fizike // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet u Zagrebu, 2015. 193 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Plenarna izlaganja
 

1. Vlahović-Štetić, Vesna.
Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj // .
(plenarno predavanje,neobjavljeni rad,stručni).

2. Vlahović-Štetić, Vesna.
Djeca i matematika - što odrasli mogu naučiti // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa : knjiga sažetaka = 17th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : abstracts / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb : Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju , Hrvatsko psihološko društvo, 2005. 16-16 (plenarno predavanje,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Objavljena pozvana predavanja na skupovima
 

1. Vlahović-Štetić, Vesna.
Matematički darovita djeca: što ih možemo poučiti i što bismo mogli naučiti od njih? // Proceeding of the International scientific colloquium Mathematics and children (How to teach and learn mathematics) / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek : Učiteljski fakultet u Osijeku, 2007. 208-216 (pozvano predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Stančić, Zrinjka; Frey-Škrinjar, Jasmina; Car, Željka; Vlahović-Štetić, Vesna; Pibernik, Jesenka.
Systems of Support for Persons with Complex Communication Needs // Proceedings of the 36th International ICT Convention MIPRO 2013 / Biljanovic, Petar et al. (ur.).
Rijeka : MIPRO, 2013. 700-704 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Prišćan, Sonja; Horvat, Danijela; Hoić-Božić, Nataša; Pervan, Petar; Vlahović-Štetić, Vesna.
Results of the CARNet programme "Educational Projects" // Proceedings of the 25th International Conference on Information Technology Interfaces ITI 2003 / Budin, Leo ; Lužar-Stiffler, Vesna ; Bekić, Zoran ; Hljuz Dobrić, Vesna (ur.).
Zagreb : SRCE University Computing Center Universitiy of Zagreb, 2003. 267-273 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
 

1. Vlahović-Štetić, Vesna; Vojnović, Narcisa.
Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja // Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku / Pađen, Barbara (ur.).
Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009. 47-58 (predavanje,objavljeni rad,stručni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, Vesna.
Konstrukcija i validacija Skale uključenosti u nastavu fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2016. 110-110 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

2. Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna.
Odnos perfekcionizma, ličnosti učenika i ciljeva postignuća s uključenošću učenika pri učenju fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2016. 111-111 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, Mihael.
Predictors and consequences of test anxiety // 37th STAR Conference / Lauri Korajlija, Anita ; Begić, Dražen ; Jurin, Tanja (ur.).
Zagreb : Medicinska naklada, 2016. 161-161 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin Bernardić.
Uporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Zbornik u izradi / Teodora Dubrović (ur.).
Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje, 2015. 00-00 (pozvano predavanje,domaća recenzija,sažetak).

5. Kuterovac Jagodić, Gordana; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014. 96-96 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).

6. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Kuterovac Jagodić, Gordana.
Primjena aplikacija razvijenih u okviru projekta ICT-AAC u podržavanju i poticanju razvoja matematičkih i čitalačkih vještina // Treći diseminacijski skup projekta "Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama" / Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb : Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2014. 22-23 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,stručni).

7. Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Povezanost motivacijskih uvjerenja s ponašajnom i emocionalnom uključenosti u učenje matematike // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014. 36-37 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović- Štetić, Vesna; Šikić, Tomislav.
Ciljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike // Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, A. et al (ur.).
Zadar : Sveučilište u Zadru, 2014. 158 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Šikić, Tomislav.
Predicting interest and achievement in learning exponential and logarithmic functions // International Conference on Motivation 2014: Program and abstracts.
2014. 150-150 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Rovan, Daria; Šikić, Tomislav; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Razvoj interesa pri učenju eksponencijalnih i logaritamskih funkcija // 2. Dani obrazovnih znanosti Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2014. 61-62 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

11. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Ivšac Pavliša, Jasmina; Stančić, Zrinjka; Bučar, Marina; Feješ, Andrea; Klasić, Janja; Peretić, Maja.
A koliko dobro to stvarno radi? - evaluacija aplikacija Komunikator i Matematički vrtuljak // Zbornik sažetaka završne konferencije projekta ICT sustavi za osobe sa složenim komunikacijskim potrebama / Car, Željka (ur.).
Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2013. 30-32 (predavanje,sažetak,stručni).

12. Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Ivšac Pavliša, Jasmina.
An evaluation of the communication application for children with special needs // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

13. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Subjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /.
Zagreb : Institut za društvena istraživanja, 2012. 50-50 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

14. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
The role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni). URL link to work

15. Vlahović-Štetić, Vesna; Lapaine, Valentin.
Illusion of linearity in multiple choice problems: magnitude of geometric shape's size change // .
(poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

16. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Struktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar : Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010. 99-99 (predavanje,sažetak,znanstveni).

17. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Preschool children's understanding of basic addition principles // Book of abstracts - EARLI 2009.
2009. (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

18. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria i Arambašić, Lidija.
Stavovi, uvjerenja i strah od matematike kod učenika osnovne škole // 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka, Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju, 2009. 82-82 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

19. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Konceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja // XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle (ur.).
Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. 92-92 (predavanje,domaća recenzija,sažetak,znanstveni).

20. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2007. 122-122 (predavanje,sažetak,znanstveni).

21. Rajter, Miroslav; Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina.
Illusion of linearity: Effect in multiple-choice problems // Developing Potentials for Learning: 12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction / Csapó, Ben ; Csíkos, Csaba (ur.).
Budapest : EARLI, Graduate School of Education, University of Szeged, Faculty of Arts, 2007. 464 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

22. Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna; Gliha, Marija.
Imaju li medvjedići jednak broj bombona? Dječje razumijevanje osnovnih principa zbrajanja // Ljudski potencijali kroz životni vijek: Knjiga sažetaka / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo i Društvo psihologa Šibenik, 2006. 55 (predavanje,sažetak,znanstveni).

23. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, Lidija.
Dječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2005. 83-83 (predavanje,sažetak,znanstveni).

24. Vlahović-Štetić, Vesna; Mendek, Željka; Rovan, Daria.
The role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems // 11th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Constantinou, C.P ; Demetriou, D ; Evagorou, M ; Kofteros, A ; Michael, M ; Nicolaou, Chr ; Papademetriou, D ; Papadouris, N. (ur.).
Cyprus : University of Ciprus, 2005. 309 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

25. Arambašić, Lidija; Vlahović-Štetić, Vesna.
Relation between children's math grades and attitudes and parents' attitudes toward mathematics // 10th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova : CLEUP, 2003. 363 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

26. Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna.
Self-concept of mathematically gifted and non-gifted high school students: The effect of achievement level // 10th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova : CLEUP, 2003. 630 (poster,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

27. Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria; Arambašić, Lidija.
Učenički uradak u matematici - doprinos stavova i matematičke anksioznosti // XVI. Dani Ramira Bujasa / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić Seršić Darja (ur.).
Zagreb : Naklada Slap, 2003. 75 (predavanje,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Druge vrste radova
 

1. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju, 2014. (brošura). prilozen text rada

2. Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Uloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju, 2014. (brošura). prilozen text rada

3. Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna.
Učenje, 2009. (prilog na portalu). URL link to work

4. Reberšak (Drvodelić), Maja; Vranković, Biljana; Muraja, Jasmina; Vlahović Štetić, Vesna; Brajković, Sanja; Kolić-Vehovac Svjetlana; Jovanović, Jadranka; Župa, Sanja; Marjanović, Vesna; Krajčić, Iva; Baraba, Iva; Šojat, Anita.
Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama, 2009. (priručnik). URL link to work

5. Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina.
Utvrđivanje i vrednovanje studentskog postignuća, 2009. (prilog na portalu). URL link to work
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Paić-Antunović, Jelena.
Utjecaj povratne informacije na izraženost iluzije linearnosti u geometrijskim problemskim zadacima / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Filozofski fakultet, 14.03. 2011, 32 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

2. Pavlin-Bernardić, Nina.
Strategije rješavanja matematičkih zadataka: provjera modela dječjeg odabira i otkrivanja strategija / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 25.03. 2010., 156 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

3. Rački, Željko.
Longitudinalno istraživanje razvoja kreativnosti osnovnoškolske djece / doktorska disertacija.
ZAGREB : FILOZOFSKI FAKULTET, 28.12. 2010., 269 str. Voditelj: Vlahović Štetić, Vesna.

4. Valentin Lapaine.
Iluzija linearnosti u zadacima višestrukog izbora / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 30.06. 2010., 24 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

5. Samardžija, Tena.
Razvijenost nekih načela brojenja kod djece predškolske dobi / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 02.06. 2009., 28 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

6. Rački, Željko.
Kreativnost osnovnoškolske djece u različitim područjima u funkciji dobi / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 21.01. 2008, 130 str. Voditelj: Vlahović Štetić, Vesna.

7. Šverko, Iva.
Profesionalni interesi u funkciji dobi i spola: evaluacija sfernog modela / doktorska disertacija.
Zagreb : Filozofski fakultet, 11.1. 2008., 182 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

8. Lucić, Silvija.
Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 02.07. 2007., 25 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

9. Rickert, Daria.
Razvoj dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 19.6. 2007., 28 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

10. Bušac, Mirjana.
Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 04.07. 2006., 23 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

11. Čizmić, Anđelka.
Ispitivanje povezanosti matematičkog samopoimanja, straha od matematike i matematičkog postignuća / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 12.09. 2006., 27 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text rada

12. Krznarić, Marija.
Usporedba uspješnosti dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka u dvije vremenske točke istraživanja / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 03.07. 2006., 29 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text rada

13. Rajter, Miroslav.
Ispitivanje jačine izraženosti iluzije linearnosti kod učenika srednjih škola / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 31.05. 2006., 30 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text radaURL link to work

14. Škrljac, Nikolina.
Uspješnost brojenja s obzirom na dob, veličinu skupa i raspored u skupu / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 18.10. 2006., 29 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text radaURL link to work

15. Nadilo, Marija.
Brojenje i prepoznavanje pravilnosti brojenja kod djece / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 2005, 23 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

16. Žižek, Tatjana.
Rješavanje problemskih matematičkih zadataka u funkciji predznanja i vrste zadataka / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 16.11. 2005., 70 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

17. Gliha, Marija.
Osnovni principi zbrajanja kod predškolske djece i učenika prvog razreda osnovne škole / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, rujan 2004., 40 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text rada

18. Mendek, Željka.
Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, rujan 2004., 48 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text radaURL link to work

19. Pinter, Darko.
Video igre i agresivno ponašanje djece / magistarski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 17.03. 2003, 91 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.

20. Severinac, Ana.
Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, srpanj 2003., 37 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.prilozen text radaURL link to work

21. Zekić, Ivana.
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje / diplomski rad.
Zagreb : Filozofski fakultet, 06. 2002., 58 str. Voditelj: Vlahović-Štetić, Vesna.
Vrh
 
upomoc
foot_4