crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Kesić, Tanja.
Integrirana marketinška komunikacija .
Zagreb : Opinio, 2003 (monografija).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Ponašanje potrošača // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 107-130.

2. Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, Đurđana.
Effects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Hrvatska na putu u Europsku uniju / Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb : Ekonomski institut Zagreb, 2004. Str. 540-552.

3. Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana.
Cijene // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 201-228.

4. Vlašić, Goran.
Pučko otvoreno učilište Zagreb - Najveća institucija za obrazovanje odraslih u Hrvatskoj // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004.
Vrh
 
  Udžbenici i skripta
 

1. Vlašić, Goran; Mandelli, Andreina; Mumel Damijan.
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija .
Zagreb : PeraGO, 2007. prilozen text rada

2. Kesić, Tanja.
Ponašanje potrošača, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje .
Zagreb : Opinio, 2006.
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Kesić, Tanja; Pavlić, Ivana.
TOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. XXIII (2011) , 1; 7-26 (prethodno priopćenje, znanstveni).

2. Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 4 (2006) ; 347-364 (članak, znanstveni).

3. Vedriš, Mladen; Kesić, Tanja.
Utjecaj makroekonomskih čimbenika na imidž države. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 57 (2006) , 3-4; 181-194 (članak, znanstveni).

4. Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo.
Utjecaj cijene i imidža marke na percipiranu kvalitetu. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 16 (2004) , 1-2; 5-16 (članak, znanstveni).

5. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana.
Market Segmentation on the Basis of Food-Related Lifestyles of Croatian Families. // British Food Journal. 105 (2003) , 3; 162-174 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, Goran.
The Influence of Cognitive and Affective Factors on Consumers Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Cultural Perspectives in Marketing Conference / Moon, Junyean (ur.).
Seoul : Hanyang University, 2006. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, Goran.
The Influence of Animosity, Xenophilia and Ethnocentric Tendencies on Consumers' Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Proceedings from the 34th EMAC Conference: Rejuvenating Marketing - Contamination, Innovation, Integration.
Milano : European Marketing Academy, 2005. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Kesić, Tanja; Soče Kraljević, Sandra; Vlašić, Goran.
Image as a competitive factor of retailing industry // Sixth International Conference on "Enterprise in Transition" / Reić, Zlatan (ur.).
Split : Bol : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Kesić, Helena.
Managing Image of Croatia as a Tourist Brand // Global Business: The Challenges and Responsibilities in a World of Shifting Alliances / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha (ur.).
Granada : International Management Development Association, 2005. 774- 780 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, Goran.
Country Branding as a Competitive Marketing Strategy // Proceedings of the 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. 1740-1755 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, Đurđana.
Effects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the Academy of Marketing Science Cultural Perspectives on Marketing Conference / Cantu, Veronica ; Hsu, Maxwell K. ; Leach, Mark (ur.).
Puebla : Academy of Marketing Science, 2004. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kraljević, Sandra.
Country Image and Product Brand Image as Competitive Marketing Strategy Factors // Proceedings of the 5th International Conference on "Enterprise in Transition" / Reić, Zlatan (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. 1501-1513 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Kesić, Tanja.
Nove marketinške pardigme // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Piri Rajh, Sunčana.
Utjecaj cijene na ponašanje potrošača u procesu odlučivanja o kupovini kao kriterij u segmentaciji tržišta // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Vlašić, Goran.
Interaktivna marketinška komunikacija: pregled literature // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Piri Rajh, Sunčana.
Utjecaj odrednica kvalitete i troška na percepciju vrijednosti i namjeru kupovine potrošača / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 14.11. 2006., 266 str. Voditelj: Kesić, Tanja.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Vlašić, Goran.
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 11.10. 2005., 303 str. Voditelj: Kesić, Tanja.

2. Vlašić, Goran.
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 11.10. 2005, 303 str. Voditelj: Kesić, Tanja.
Vrh
 

Zbog završnih aktivnosti vezano uz migraciju CROSBI-ja na CroRIS platformu unos i uređivanje zapisa neće biti moguć u razdoblju od petka 7.7.2023. u 12 sati do ponedjeljka 11.7.2023.

Detaljnije...

upomoc
foot_4