|
|
|
|
|
Poglavlja u knjizi
|
|
1. Brčić-Stipčević, Vesna; Hruškar, Nevenka; Brajnović, Sandra; Petrović, Renata.
Trgovačko poslovanje 1 // Trgovačko poslovanje 1 / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2006.
Str. 1-226.
|
2. Brčić-Stipčević, Vesna.
Zaštita potrošača i ulagatelja u europskom i hrvatskom pravu // Zaštita potrošača i ulagatelja u europskom i hrvatskom pravu: izazovi međunarodnog tržišta roba i kapitala / Tomljenović, Vesna ; Čulinović-Herc, Edita (ur.).
Rijeka : Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2005.
Str. 67-78.
|
3. Brčić-Stipčević, Vesna.
Trgovačko poslovanje 2 // Trgovačko poslovanje 2 / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2003.
|
4. Brčić-Stipčević, Vesna.
Trgovačko poslovanje 3 // Trgovačko poslovanje 3 / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2003.
|
5. Brčić-Stipčević, Vesna.
Upravljanje zalihama i skladišno poslovanje // Upravljanje zalihama i skladišno poslovanje / Habek, Mladen (ur.).
Zagreb : RRiF plus, 2002.
Str. 1-12.
|
6. Brčić-Stipčević, Vesna.
Trgovačko poslovanje 1 // Trgovačko poslovanje 1 / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb : Školska knjiga, 2002.
Str. 9-78.
|
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u drugim časopisima
|
|
1. Renko, Sanda.
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 5-6 (2006) ; 305-426 (članak, znanstveni).
|
2. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 3 (2005) , 1; 211-225 (članak, znanstveni).
|
3. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
Hrvatska maloprodaja kroz tranziciju i približavanje Europskoj uniji. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 1 (2004) , 1; 97-108 (članak, znanstveni).
|
4. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 1 (2003) ; 163-175 (članak, znanstveni).
|
5. Dumičić, Ksenija; Renko, Sanda; Renko, Nataša.
A case study of the Croatian beer market structure and performances. // British Food Journal. 105 (2003) , 3; 193-203 (članak, znanstveni).
|
6. Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
Attitudes of the Croatian population toward genetically modified food. // British Food Journal. 105 (2003) , 3; 148-161 (članak, znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Ostali radovi u drugim časopisima
|
|
|
|
|
Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
|
|
1. Renko, Sanda; Andrianić, Veliborka.
The Emerging Trend in the Croatian Retailing-Nonstore Retailing // .
Zagreb, 2006. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
2. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
The Effect of Household Decision Behavior on Retailing Structure of the Transitional Country // Papers of the 30th Annual Macromarketing Conference 2005 / Peterson, Mark ; Paul Hill, Ronald (ur.).
St. Petersburg (FL) : The Macromarketing Society, Inc. ; The University of South Florida ; The Journal of Macromarketing, 2005. 45-58 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
3. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
How Store Location affects Store Choice: the Case of the Transitional Country // Proceedings of the International Retailing Conference: Understanding Shopping Behavior to Develop Effective Retail Strategies / Borges, Adilson ; Babin, Barry, J. (ur.).
Reims : Reims Management School, 2005. 1-21 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
4. Renko, Sanda; Vignali, Gianpaolo.
The Meaning of Store Image and Store Atmosphere in the Store Choice Process // The Proceedings of the 2nd Circle International Conference / Kaufmann, Hans Ruediger ; Vignali, Claudio (ur.).
Vaduz : Hochschule Liechtenstein, 2005. 1-18 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
5. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, Nataša.
The Interrelationship Between the Retailing Industry and the Economy in Transition - The case of Croatia // Papers of the 29th Annual Macromarketing Seminar: Macromarketing Scholarship & Education for a Global Century / Mittelstaedt, John, D. ; Shapiro, Stanley, J. (ur.).
Vancouver : The Macromarketing Society, Inc. ; The Journal of Macromarketing, 2004. 241-250 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Radovi u zbornicima skupova bez recenzije
|
|
|
|
|
Sažeci u zbornicima skupova
|
|
1. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, Nataša.
The New Paradigm of Logistics Management - Outsourcing // .
Zagreb, 2006. (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
2. Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
Trading Hours as a Competitive Service in Retailing // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. 230-231 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
3. Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda.
The Impact of the Postgraduate Education on the Economic Development of the Country in Transition // 5th International Conference Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. 211-214 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
|
|
|
|
|
|
Disertacije
|
|
|
|
|
Magistarski radovi
|
|
1. Čikara, Lada.
Utjecaj novih europskih regulative u distribuciji automobila i mogući utjecaj na hrvatskom tržištu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 13.06. 2006,
124 str. Voditelj: Brčić-Stipčević, Vesna.
|
2. Visintin, Barbara.
Upravljanje kvalitetom i logistika usluga na tržištu rada / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 12.10. 2006,
127 str. Voditelj: Brčić-Stipčević, Vesna.
|
3. Tomašković, Ivan.
Utjecaj logistike na uspješnost distribucije proizvoda široke potrošnje / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 19.12. 2005,
110 str. Voditelj: Brčić-Stipčević, Vesna.
|
4. Doko, Zdenka.
Strategija razvoja veletržnica voća i povrća u Hrvatskoj / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet u Zagrebu, 08.06. 2004.,
132 str. Voditelj: Brčić-Stipčević, Vesna.
|
5. Kukec Bajto, Snježana.
Moguće posljedice internacionalizacije maloprodaje proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj / magistarski rad.
Zagreb, Hrvatska : Ekonomski fakultet u Zagrebu, 12.10. 2004.,
109 str. Voditelj: Brčić-Stipčević, Vesna.
|
6. Bašić, Robert.
Outsourcing i logistika - temelj uspješne distribucije automobila / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 10.02. 2003,
101 str. Voditelj: Brčić-Stipčević, Vesna.
|
7. Novosel-Dolnjak, Zvonko.
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.05. 2003,
190 str. Voditelj: Hitrec, Miodrag.
|
|
|
|
|
|
|
|